Wordt een spannende dag morgen Ik ben heeel benieuwd en ga duimen dat het allemaal goedkomt Groetjes Scat
Vanmiddag ovutest gedaan (4 uur niet plassen, oei wat is dat moeilijk hihihi) en deze was BIJNA positief. Vanavond nog 1, morgenochtend ook nog en dan morgenmiddag weer naar het ziekenhuis voor een FM. Ben benieuwd... hoop zo dat we groen licht krijgen om te mogen klussen.... Echt een naar idee dat we deze maand misschien niet mogen proberen, dan zie ik het echt als een weggegooide maand en heb ik al die hormonen voor niets geslikt! Duimen maar! [-o<
Wordt een spannende dag morgen Ik ben heeel benieuwd en ga duimen dat het allemaal goedkomt Groetjes Scat
Zonet bij de fertarts geweest voor een fm en het ziet er nu alweer heel anders uit! Ten eerste was mijn baarmoederslijm nu helemaal top, daar stond ze echt van te kijken. Waarschijnlijk krijgt mijn slijm een groeispurt als ik vlakbij de eisprong zit. En de dit was tevens de eerste keer dat ik in een cyclus 2 keer voor een fm kwam, dus misschien is het al die keren daarna wel goed geweest, maar omdat ik toen geen fm had wist ik dat niet.... Verder zijn er nu nog 2 eitjes die mee doen in de running. Eentje van ruim 19 mm en eentje van van ruim 16 mm. De derde is niet veel gegroeid, dus doet waarschijnlijk niet meer mee. We mogen dus gewoon verder klussen! Ik moet vanavond de Pregnyl zetten en dan heb ik waarschijnlijk morgenavond mijn eisprong.... Gelukkig is het allemaal toch nog goed gekomen!
Wauw, dit klinkt goed Makkie Nu is alles goed en dat is ook heel fijn om te weten want dat geeft een positief gevoel. En nu klussen maar..ha..ha Ik ben heeeel benieuwd naar de uitkomst en ga hard voor je duimen Groetjes Scat
Hoe gaat het Makkie : Hopelijk zijn er een paar goeie zwemmertjes richting de twee mooie eitjes gezwommen! Groetjes Scat
Jeetje, ik mag mijn eigen topic wel eens wat beter bij gaan houden hahahaha! Deze week naar Center Parcs geweest, dus kon ik niet schrijven. Het gaat best goed met me. Op wat buikpijntjes na heb ik nergens last van. Alleen heb ik het gevoel dat mijn borsten wat groter zijn. Maar ze doen geen pijn ofzo. Vorige ronde had ik ruim een week voor mijn NOD al overal last van.... nu dus veel minder en ik hoef nog 'maar' 4 dagen te wachten op mijn NOD. Hoop dat ik me goed blijf voelen en mezelf niet al te gek ga maken. Voor mijn gevoel zit het deze keer wel goed, maar ga echt nergens vanuit natuurlijk! Eerste maar eens een positieve test, dan geloven we het pas!
denk dat het hier ook over en uit is... heb echt last van ongigevoel in mijn buik. Niet krampen, maar dat zware branderige gevoel... betekend niet veel goeds ben ik bang! Ook doen mijn borsten nu echt pijn. De vorige keer alleen bij mijn oksels, nu helemaal. We zullen het beleven...
Oh nee Makkie, het zal toch niet. Ik ga toch nog even stevig duimen dat de duivels wegblijven Groetjes Scat
mmmm vreemd, buikpijn is alweer zo goed als weg! Heel af en toe een gemene steek..... ik ben steenkoud aan de buitenkant (voeten, handen) maar ik voel mezelf gloeien..... Pffffff ik wil er niet mee bezig zijn, maar ik kan dit niet negeren hoor. Moeilijk altijd... hoe doen jullie dat?
Ik heb dat ook hoor, net voor de testdatum voel ik ook van alles en kan ik mij er ook niet meer voor afsluiten dan. Is heel normaal hoor en heel natuurlijk Nog even en je kunt testen ..spannend Ik duim voor je hoor Groetjes Scat
Nog geen ongi.... maar ja kan nog komen natuurlijk. Was vorige ronde ook 3 dagen overtijd dus het kan nog.... Vind het zo raar met mijn borsten. Ze doen smorgens veel pijn, maar beginnen savond weer echt pijn te doen. Helemaal als ik dan mijn bh uit doe. Als ik ga slapen doet het nog steeds pijn, maar als ik wakker word is dat weer over. Heel vreemd.... Krijg al wel weer wat van mijn welbekende ongihoofdpijn, dus de eerste voorbodes zijn er toch wel.... geen krampen, alleen iets buikpijn. Ik ga zo hard proberen mezelf deze keer niet gek te maken!
Ben even niet online geweest, wil proberen om hier minder te komen. Wel lastig hoor! Tis juist zo fijn om hier met lotgenoten te kunnen praten! Ben dus helaas za 1 dec ongesteld geworden. Vandaag de eerst clomidjes weer gehad. Volgende week woe de eerste FM. We zullen het zien deze keer...