Dagboek Stef&Roc

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Stef0904, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stef0904

    Stef0904 Lid

    11 jul 2007
    64
    0
    0
    Utrecht
    Hallo allemaal

    Ik ben Stef ben 20 jaar,
    Mijn man 21..ben getrouwd 2 maanden terug
    We zitten nu 6 maanden in mmm,12 maart ben ik voor het eerst na de gyn geweest toen heb ik provera gekregen(hiervoor werd ik haast nooit ongi)19 maart ben ik dus weer voor het eerst ongesteld geworden,en 23 maart voor het eerst met de clomid begonnen
    Nu moest ik vorige week zaterdag ongi worden(ben het niet geworden)
    Heb al 2 testen gedaan(ben echt een zenuwenlijer hahaha)allebij negatief helaas..
    Heb nu bijna 2 weken ongv. last van me buik,ben vandaag ook na de dokterspost gegaan(ook een test negatief)
    Die zij dat ik last van me buik heb door me darmen :(
    Als ik deze week nog niet ongi ben moet ik weer een test doen,donderdag en als die ook negatief is moet ik het ziekenhuis weer bellen..
    Hebben jullie dat ook wel eens terwijl je clomid slikt(50mg)dat je dan alsnog over tijd ben?
    Normaal word ik zeg maar op de 15e ongi en vanaf die dag 32 dagen erna word ik het weer,en nu is dat al 39 dagen!
    Ik moet pas 26 okt weer na de gyn,ik ben 26juli voor het laatst geweest,en toen zij de gyn dat ik gewoon door kon gaan met de clomid(50mg)maar wat gaat er nou gebeuren als ik in okt weer moet komen , laat hij me dan weer doorgaan met die 50mg,jullie heben daar denk ik ervaring mee..
    Ik ga jullie hier op de hoogte houden als jullie dat goed en leuk vinden..
    En zou het ook leuk vinden om met mensen ervaringen uit te wisselen,omdat ik er nog niet zo lang mee bezig ben..

    Groetjes
     
  2. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hoihoi,

    hier nog iemand met hetzelfde probleem. Ben altijd netsje tussen de 31 en 33 dagen, nooit langer nooit korter sinds ik clomid (150 slik). afgelopen vrijdag getest, helaas negatief. wel symptonen genoeg, heb al 2 weken last van mijn buik, rekken en tillen voel ik direct (normaal nooit last van),pijnlijke(.)(.) met vlagen misselijk. 1e dag van m'n laatste ongi was 24 juli, volgens huisarts kan het een laatte eisprong zijn (die ik normaal altijd op dag 17 heb) of een laatte innesteling , ik moet ook aan het einde van komende week nog eens testen, zit nu op cyclusdag 40...
     
  3. Stef0904

    Stef0904 Lid

    11 jul 2007
    64
    0
    0
    Utrecht
    Ik zit nu al op me 39e dag,het is afwachten dus..
    Stiekem hoop ik het wel heel erg(maja hoop maar niet teveel)
    Ik ben ook misselijk maar echt op een hele rare tijdstip(als ik me bed in ga en ik lig rustig,ben ik meteen misselijk)
    Nou laat even van je horen als je wat meer weet,van mij zal je het hier lezen..

    Groetjes
     
  4. Stef0904

    Stef0904 Lid

    11 jul 2007
    64
    0
    0
    Utrecht
    Mischien weten jullie dat,
    Ik heb normaal wel witte afscheiding,nu lijkt het wel iets erger!
    En savonds misselijk,aan de diaree(moet wel heel hard drukken om het eruit te krijgen)
    Dit had ik alle vorige maanden niet,met de clomid..
    Hebben jullie hier ook last van?
     
  5. Niet meer actief

    hoi meid
    ik wil je veel succes wensen met zwanger worden
    hopelijk is het snel raak ;)
     
  6. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Stef,
    Allereerst van harte welkom hier.
    Ik heb clomid voor het laatst gehad ik meen 3 jaar geleden, weet er dus ook echt helemaal niks meer van.

    Iniedergeval heel veel succes met zwanger worden en de behandelingen.

    Groetjes,
    Elvira
     
  7. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Ik zit ook aan de clomid maar was altijd wel overtijd omdat mijn eisprong toch later was, het eitje bleef te lang zitten en werd te groot.
    Ik heb vorige maand voor het eerst een pregnylinjectie gekregen.
    Dus ik was ook altijd overtijd.

    groetjes sjolie
     
  8. Stef0904

    Stef0904 Lid

    11 jul 2007
    64
    0
    0
    Utrecht
    Maar ik ben het dus altijd op de 32e dag,elke maand sinds ik met de clomid ben begonnen..En nu zit ik al op dag 40 :(
    Durf nu echt geen test meer te doen ofzo,heb er deze week al 2 gedaan en 1 bij de dokterspost
     
  9. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Als ik jou was zou ik dan toch even maandag de gynaecoloog bellen, misschien weten zij dit wel.
    Als ik ergens onzeker over ben bel ik ook gewoon naar de gyn.
    Verder heel veel succes, hopelijk komt er toch nog een positieve test, ik duim met je mee.

    groetjes sjolie
     
  10. Stef0904

    Stef0904 Lid

    11 jul 2007
    64
    0
    0
    Utrecht
    Donerdag heb ik ook de poli gebelt,als ik donderdag nog niet ongi ben ,en weer een negatieve test,moet ik weer bellen,en dan denk ik weer een afspraak ofzo..
    Het maakt me erg onzekker,heb al 100 x nageteld enzo maar zit nu echt in me 40e dag
     
  11. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Ja ik begrijp wat je bedoeld, je kunt beter ongi worden dan er maar steeds op zitten te wachten en het komt niet, daar wordt je erg onzeker van.
    Ik zou het verder ook niet weten hoe dit kan, je zult het toch weer moeten afwachten, alsof we dat al niet lang genoeg doen dat gewacht.
    Ik wens je heel veel sterkte.

    groetjes sjolie
     
  12. Stef0904

    Stef0904 Lid

    11 jul 2007
    64
    0
    0
    Utrecht
    Dankje jij ook heel veel sterkte met alles
     
  13. Stef0904

    Stef0904 Lid

    11 jul 2007
    64
    0
    0
    Utrecht
    Ben ik weer!

    Vandaag een afspraak gemaakt voor bij de dokter ..
    Legde uit dat ik niet ongi ben geworden enz.
    Moest eigenlijk vandaag al komen,maar ik had het druk,dus nu moet ik morgen om 10 over 3..

    Jullie horen het morgen

    Groetjes
     
  14. Niet meer actief

    En En heb je al nieuws ;) hahaha nee je moet nog, maar goed.... ben toch benieuwd!

    Ik heb ook Clomid geslikt.... nou kan je vertellen zat tegen het plafond aan hoor! Ik reageerde heel heftig op die troep! En ben toen overgegaan naar andere medicijnen... weet zo 123 niet meer hoe dat heet.. zal eens na gaan zoeken op de site van me knul, want daar staat het wel op.... en had ook allemaal rare kwaaltjes extra erbij.. meer afscheiding etc etc...

    Maar wat betreft de cyclusdagen, ik heb het PCOS dus geen eisprong (of een giga laten kon wel 3 a 4 maanden tussen zitten zeg maar) en dus ook geen menstruatie, er was totaal geen peil op te trekken... maar na LEO behandeling en clomid en die andere troep ben ik toch mama geworden van een bink! Dus er is echt hoop meid!
     
  15. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hoi stef

    hier ook erg nieuwschierig, heel veel succes vanmiddag

    groetjes sjolie
     
  16. Stef0904

    Stef0904 Lid

    11 jul 2007
    64
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb zo`n %$&^%$% huisarts he pfff
    Kom ik daar : wat zijn je klachten?
    ja ben al 11 dagen over tijd,ben savonds misselijk heb al 2 of meer testen negatief gehad,mischien dat je even kan kijken wat er nu weer mis is?
    Ja je heb geen eisprong gehad!
    MENS HOE KAN JE DAT NOU ZIEN,JE HEB NIET EENS GEKEKEN!
    Wou me gelijk alweer provera mee geven , ik zeg ik bel eerst het ziekhuis en ga daar heen op het spreekuur..
    Dus die nog even snel gebelt of ik daar heen kon komen nu moet ik donderdag voor een echo..

    Moest het even kwijt sorry :cry:
     
  17. Niet meer actief

    Hey verdorie, begrijp dat je je zo voelt meid!

    Maar op naar donderdag niet waar, en dan weet je weer ietsje meer... succes!
     
  18. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Hoi stef

    deze dokter van jouw moet wel heel goed zijn als ze dat door jouw kleren heen kan zien!
    Goed van jou dat je het ziekenhuis hebt gebeld, dus het is nu weer afwachten "'zucht''
    veel succes op donderdag

    groetjes sjolie
     
  19. Stef0904

    Stef0904 Lid

    11 jul 2007
    64
    0
    0
    Utrecht
    Dankjewel..
    Me man zat ook echt raar te kijken,normaal zegt hij er dan wel wat van,maar hij zat op zijn hartst gezegt met zijn bek vol tanden..
    Maar ach heb nu het ziekhuis gebelt en zie het donderdag allemaal wel..
    Vind het echt leuk hoe jullie reageren,doet me wel goed

    Groetjes
     
  20. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Alle dokters zijn schijnbaar hetzelfde, laat je niet gek maken.

    Gyn wilde me niet zien, moest maar naar de fertiliteitsarts, vandaag ligt er een recept voor clomid in de bus.rare redenatie
     

Deel Deze Pagina