Ik ben echt super onrustig in mijn hoofd. Ik wilde altijd wel alles goed doen maar nu sla ik volgens mij wel een beetje door. Ik ben namen aan het bedenken, ik wil echt heel graag de kinderwagen, maxi-cosi, de babykamer en alles in huis halen. Ik heb al vrij veel kleertjes in huis én gewassen. Gewoon voor mijn eigen geruststelling dat het allemaal wel goed komt.. Maar mijn man vind het allemaal wel wat snel gaan. Soms zou ik mijn hoofd wel willen stoppen want hij blijft maar doormalen.. Ook ben ik veel moe en ben soms duizelig, wat er denk ik ook wel een beetje mee te maken heeft. Herkent iemand dit? Is het normaal dat je alles gelijk wilt kopen(in het begin van de zwangerschap)? Liefs
tja meid wat is normaal? ik ben ruim 36 weken en moet nog een wasje doen. zelfs de namen zijn we jammer genoeg nog niet helemaal uit. maar ik heb zoiets van komt wel goed. maar soms heb ik ook zoiets van grrrr en wil ik nog van alles en nog wat.
bij de eerste wilde ik graag alles meteen klaar hebben, kon me niet snel genoeg gaan. uiteindelijk duurde het een tijdje vanwege een verhuizing, maar was elke dag aan het plannen. nu is alles er op zich wel, van de eerste natuurlijk, maar niks staat op z'n plek en ik heb de puf niet om me er mee bezig te houden. 'het komt wel' denk ik elke dag weer