Dag dames, Momenteel zitten wij in ronde 17 en hebben wij besloten als het in december nog niet is gelukt wij in januarie naar het ziekenhuis gaan voor onderzoeken. Nu wonen wij in steenwijk en zijn er een aantal ziekenhuizen in de buurt.. Meppel valt af, hier ga ik echt nooit weer heen. Vorige bezoek was vreselijke.. Dus Zwolle, Hoogeveen en Heerenveen zijn allebei om het even rijden.. Hebben dames van hier ervaring met vruchtbaarheid onderzoeken in een van deze ziekenhuizen? Ik ben best bereid verder te rijden, maar het liefst natuurlijk in de buurt Bedankt!!
Wij zijn eerst in hoogeveen geweest. Maar omdat direct duidelijk was dat wij voor ivf in aanmerking kwamen zijn wij direct doorverwezen naar groningen.
Heeft Wolvega een ziekenhuis haha k ga het opzoeken Verder raadde mijn fysio Zwolle aan, die hebben een goede fertiliteitskliniek zei ze.. Best moeilijk eigenlijk deze keuze.. En groningen is echt best een eind rijden, als het echt beter is ben ik best bereidt te rijden maar liever iets dichterbij. En Emmen, wat ik van dit ziekenhuis hoor is niet positief, dus die gaat echt niet door..
Hoi, Ik raad je gelijk Zwolle aan wij lopen daar nu sinds begin oktober en mijn ervaringen zijn er super goed heel erg fijne medewerkers ze behandelen je met respect hebben geduld en leven met je mee je bent geen nummer! heel veel succes met deze keuze maar het lijkt mij niet zo lastig....zwolle Groetjesss
Hallo Wolvega is een kliniek waar je heen kan . Zelf ga ik het iui traject doen in Heerenveen en dat voldoet ons goed .
Wat voor slechte dingen heb je over Emmen gehoord dan? Emmen doet geen ivf, daarvoor werken ze samen met UMC Groningen. En daar heb ik dan weer mindere dingen over gehoord qua resultaten. Ik hoorde dat daar de kans 22% is op zwangerschap terwijl het in het amc bijna 40% is. Dat is voor mij wel een reden om niet naar het umcg te gaan voor ivf
Haha nee, een fertiliteitskliniek. Deze bestaat nog niet zo heel lang, het is een kliniek die opnieuw gestart is. Over de 'oude' zijn wel een hoop positieve verhalen bekend geloof ik, maar dan zou je even moeten zoeken op het forum..
Ik zou je zeker Zwolle aanraden. Hele prettige doktoren. Denken ook met je mee. Ze werken, geloof ik, ook samen met Düsseldorf. Emmen raad ik je af, maar dat is gebaseerd of de slechte verhalen van vrienden.
Het is niet echt in de buurt maar wij gaan naaf het amc echt een top ziekenhuis aardige verpleegkunige die meeleven en weten wat jij nodig hebt een aparte ferteliteits afdeling dus geen zwangere omheen heerlijk kan soms zo confronterend zijn en loopt eigenlijk nooit uit en het kan zelfs zijn dat je eerder geholpen word vanwege een andere patient die in de file staat heb zelf 3 icsi,s daar gehad en loop er nu voor een andere behandeling zou nergens anders naar toe willen
Ik zou voor Zwolle gaan. Ondanks dat ik niet zwanger ben geworden van alle ivf pogingen daar ben ik wel tevreden over de fertiliteitafdeling.
Ik denk dan dat het Zwolle wordt. Moet nog steeds kijken naar die in Wolvega, maar dat ga ik zeker doen En betreft Emmen, schippers ziekenhuis staat elk jaar in de krant op plek 100 zowat.. Gaan veel mensen dood.. nee klinkt niet positief Plus dat het gewoon een eind rijden is vanaf hier, dan zijn er meer ziekenhuizen dichterbij Dankjewel meiden!!!!