Wauw meid dat klinkt goed en super positief. Indd een heeeeel mooi resultaat nu al bij de fm echt top!!! Daar mag je zeker helemaal happy over zijn
Wauw wat een sterke vrouw ben jij zeg. Dat je dit allemaal mee moet maken, maar er dan ook nog voor kiest om het te delen met ons voor de ervaring. Dank je wel daarvoor. Ik ben blij dat de wissel zo goed ging en ik hoop natuurlijk dat je gyn het helemaal goed heeft. Het liefste gelijk deze maand als het even mee zit!! Mijn duimen draaien in ieder geval voor je. Wanneer heb je je volgende FM?
Wow wat snel al een goed resultaat! Zo fijn voor je, ondanks al het gedoe. Hopelijk is de tweede meting een mooi vervolg. Binnen 6 maanden zwanger? Nou daar teken je voor he? Ook fijn van de wisseling. Ws word je er steeds beter in. Sterkte en succes de komende dagen. Spannend hoor.
@Esther15; bedankt voor je lieve reactie. Die bemoedigende woorden doen me goed . Ik hoop echt dat mensen er in de toekomst wat aan hebben en verder helpt het mij ook om alles van me af te schrijven Woensdag (morgen) is de volgende fm! @Hooverphonic; Dank je! Daar teken ik echt voor ja! Het is de eerste keer dat een arts zo positief was over de situatie. Dat geeft hoop.
Wat fijn dat er al zo snel resultaat is! Eindelijk uitzicht op goed nieuws meid! Blijf vooral doorschrijven, echt super interessant en ik denk dat je er veel mensen mee helpt
Hi Meis, Kwam je topic tegen heb niet alles na gelezen... Zie dat je dus toch hebt moeten overgaan op het hormoon pompje? Bikkel... Echt goed hoor! Ben ook erg benieuwd hoe het je verloopt! Heel veel succes gewenst meid! xx
Meiden; jullie maken mijn dag . Schatten zijn jullie! Dag 9. Ondanks dat het pompje op m'n lijf ervoor zorgt dat ik me een beetje een patient voel, heb ik er nu wel een voordeel bij ervaren; Ik voel niet duidelijk dat mijn lijf bms laat groeien en een follikel maar de fm wees uit van wel. Dat geeft me het gevoel alsof het heel natuurlijk gaat aangezien je normaal gesproken ook geen druk en pijn etc. voelt. Het is alsof m'n lijf het weer een beetje "doet". Bij menopur en puregon had ik vaak het idee dat ik een deel van mijn lijf (eierstokken) moest aanjakkeren met hormonen omdat niks het deed. Resultaat; bijwerkingen, pijn en druk op eierstokken en baarmoeder etc. Nu voelt het "normaler". Voor zover dat kan natuurlijk, want m'n hersenen krijgen nu een seintje dat ze iets moeten doen dus helemaal natuurlijk is het niet. Ik heb mezelf in een woordgrapje vergeleken met een cyborg; gedeeltelijk een machine om goed te kunnen functioneren . Die vond m'n man erg leuk.
Heej meis ik vind jou positieve instelling echt helemaal top! Dat je je gedeeltelijk heel medisch voelt kan ik me heel goed voorstellen het is ook niet niks allemaal. Dat wat je omschrijft van de klachten en bijwerkingen van de spuiten kan ik helemaal beamen erg lastig. Dus super dat dat nu een stuk beter voelt allemaal lichamelijk. Nou ben zee benieuwd naar de volgende fm
Dank je! Ik sta ook te stuiteren! Erg benieuwd naar morgen. Hoop dat je misselijkheid snel minder wordt; heb je de theelepel suiker nog geprobeerd?
Meis dan maar even een cyborg hoor hahahaha. Als het morgen zo blijkt te zijn dat je lichaam het hartstikke goed doet wat maakt het dan nog uit. Hou die goede moed en positiviteit vast!!!!
Nephthys, ik heb suiker geprobeerd maar tot nu toe wil het niet baten ik ben zo lusteloos en ernergieloos als ik uit m'n bed stap val ik zowat om. Vandaag ga ik even mijn arts vragen. En ik ga heel hard duimen voor jou vandaag, toi toi toi!!
Paperdoll is extra magnesium voor jou geen optie? Of even laten prikken op je ijzerwaardes? Nepthys, duim duim duim duim duim