Morgen je uit gereken de dag!!! Maar zo te horen gaat het morgen niet gebeuren.. ach wie weet.. Veel succes voor als het wel van start gaat vast!!
De dag, 178. Geen baby, wel buikfoto. Bedankt meiden; ik hou jullie op de hoogte. Geen baby, wel een buikfoto. Ook geen gerommel/pijn/kramp etc. In theorie kan het nog vandaag maar ik betwijfel het. Vind het toch raar dat de vk zegt dat de meeste kindjes tussen 40 en 41 weken geboren worden terwijl 99% van de mensen in mijn (digitale) omgeving rond de 38 weken is bevallen. Internet; 50% vd kindjes is er voor de 40 weken. Dat is toch een fijner getal; zo abnormaal ben ik dus niet. Waar blijf je kleine?! Buikje is nu 111 cm!
Dag 180. Nog steeds niks.. Ik kan de dagen wel om kijken! Nog geen baby. VK laat vrijdag hartfilmpje maken en dan dit weekend of maandag strippen. M'n buik ziet rood van de striae en de huid rond m'n navel glanst helemaal zo erg is het uitgerekt. Hihi. VK zei; meid wat een buik. Jij moet echt bevallen! Ben namelijk op; slaap al weken 3 kwartier tot een uur aan elkaar voor ik een tijdje moet lopen vanwege heuppijn. Overdag loop ik of lig ik; zitten alleen om te eten want buik knelt liezen af waardoor de pijn in de spataderen toeneemt omdat het bloed niet wegkan. Dus; kleintje, kom maar! @Paperdoll; lief! Hoe gaat het met jullie ukkie? @Iniegirl; in mijn omgeving heeft op 1 persoon na, iedereen de eerste gekregen voor de 40 weken. Apart!
Jeetje meid echt zwaar hoop echt dat je niet te lang door hoeft te lopen zo want is geen pret. Je kunt praktisch niets meer als ik het zo lees.. Niet fijn. Ja goed er zijn wel wat dingen die eigk nu beetje eruit komen waarschijnlijk door de geboorte (aangezichtsligging). Dus best moeilijk even hij heeft er last van.
Dag 181. .... Lekkere drukte daarbinnen maar geen baby. Buik groeit nog steeds en hangt weer lager. Apart, want indaling was al een feit. Afleiding zoeken door elke dag iets te plannen; dagje ouders op bezoek, kraamcadeau voor een vriendin gehaald (14 aug, dus 4 dagen later uitgerekend dan ik en 5 augustus al bevallen...), Makro voor speciale thee etc. Verder huishouden en bezig blijven @Paperdoll; wat naar! Hoop dat het geen blijvende schade is en dat het drinken wel gewoon goed gaat. Je wil je hummeltje natuurlijk niet in pijn/ongemak zien!
Dag 181 tm 184. Inleiden? 40+6 Helaas nog niet bevallen. Vrijdag een hartfilmpje en een gesprek met de gyn gehad. Hartfilmpje was goed; de kleine is lekker bewegelijk. Helaas geen ontsluiting dus strippen kon niet . Volgens protocol zou het dan vrijdag inleiden worden maar aangezien ik slecht slaap (uurtjes sprokkel) en overdag alleen maar kan lopen of kort liggen (vanwege spataderen die nu bij alles behalve lopen/liggen worden afgekneld door mijn buik) en ik dus langzaamaan uitgeput raak, leiden ze dinsdagavond in. Dat betekent eerst een ballon in m'n baarmoeder die ze vullen met vocht om daarmee ontsluiting te realiseren. Daarna wee-opwekkers etc. Dat kan een paar dagen duren maar dan is de kleine er ook. Ben wel nerveus want ik kan niet plat liggen vanwege het dichtdrukken van de holle ader en tijdens dat hele gebeuren zal het toch wel eens moeten. Hoop heel erg dat het toch nog voor die tijd komt! @Pippeke; we weten wat het is Is nog eventjes een geheimpje.
Ow meid wat spannend!!!! Dinsdag hihi ik was ook op een dinsdag Mij hebben ze ingeleid met alleen gel dus wat ze bij jou doen is weer anders. Maaaaar je kleine komt eraan meis!! Ik leef in spanning mee ga hard aan je denken en hopen dat het snel zal doorzetten als ze beginnen. Toi toi toi!!
Ik ben ook ingeleid met een ballon en mocht met dat ding gewoon uit bed. Oh en ik kreeg om 8.00 de ballon. En ben dezelfde dag bevallen om 19.30.
Dag 185. Hyperactief Laatste controle voor dinsdag; een uur aan het hartfilmapparaat gelegen omdat de kleine zo druk was dat ze geen duidelijke meting kregen. De kleine duwde de (strakke) banden met het meetapparaat gewoon omhoog; zo wild ging het eraan toe! Op een gegeven moment hebben we zelf de band losser gedaan en dat hielp, iets. Echo verder goed en meer info gekregen over dinsdag. Om 18:00 uur moeten we bellen of we terecht kunnen (spoedjes kunnen er tussen zijn gekomen) en dan wordt de ballon dus 's avonds geplaatst. Dan mag ik lopen etc. dan slapen en dan wordt er overdag gekeken naar de vorderingen. Zie er wel een beetje tegenop (inleiden met ballon, liggen op de rug etc.), maar het is voor een goed doel. Hopelijk is de kleine er dan ergens woensdag. Vanavond maken we weer een buikfoto; 41 weken. Bedankt meiden; ik zal snel iets proberen te plaatsen als er nieuws is.
Meis heel heel veel succes morgen je kunt het zet em op je kleine is er bijna nu. Ik ga heel hard aan je denken en duimen dat het vlot mag verlopen. We lezen het wel zodra je weer tijd hebt
Dag 185 tm 187. De dag(en) Dinsdag, geen baby, geen voortekenen dus het inleiden gaat door vanavond mits er geen spoedgevallen tussendoor zijn gekomen. Beetje zenuwachtig; alleen voor het plat op de rug liggen. Het kan een paar dagen duren voordat de kleine er is maar ik zal snel wat plaatsen als het zo ver is. Bedankt voor jullie lieve reacties! Laatste buikfoto!
Toi toi toi meid!!! Dat ze je maar mogen verlossen van die toeter snel en je je kleine in je armen hebt