Dagboek van een hormoonpompje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nephthys, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Gefeliciteerd!

2. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Ahhh meis van harte gefeliciteerd!!!!! Wat goed wt een mooie naam echt fantastisch hoe gaat het met jullie?

Nou als ik jou verhaal lees lees ik bijna het mijne weeen ruggeprik en ze was er dus in 26 min? Lol hier ook 26 min ook hoe toevallig.

En nu genieten he!
    Heb je veel last nog?

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Jullie zijn schatten! Bedankt voor jullie lieve berichtjes. We zijn zo gelukkig! En dat na die lange, moeilijke weg in de mmm vol angst. Ons wondertje is er :D

@Paperdoll; apart zo snel en zeker even snel!

Het gaat goed; de kleine drinkt heel erg stevig en elk uur dus gevoelige borsten. Ook wil ze nog niet slapen in haar bedje; alleen bij papa of mama op schoot.
    Hoe is het met jullie?

4. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Hier een stille meelezer, die nu wel even moet reageren natuurlijk:
    GEFELICITEERD!!!
    Prachtig

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Bedankt Mieksel! Leuk een stille meelezer :)

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Meissis we hebben elkaar al "prive" gesproken maar ook ecen via hier proficiat meid! Super dat ze er eindelijk is!enne dus toch een meid ...

Ik dachf het al omdat paperdoll jou in jou topic een keer wees oo het cerslreken van " ze" en jij dit had gewijzigd hihihi maar leuk zeg <3
    Ben ook zoooo benieuwd naar de fotos! En van je kamertje! Zet ne die nog op zp?

Geniet van jullie meisjs! Rust lekker uit en denk aan jezelf he !

Xx

7. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Netphys van harte meid! Dat je een voorbeeld mag zijn voor alle meiden in de mmm en natuurlijk alle geluk van de wereld!

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hier nog een stille meelezer..
    Jullie wondertje is er, eindelijk!

Gefeliciteerd en geniet er fijn van!

9. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Heel apart ja haha die 26 min.

Ah mooi dat ze goed drinkt ja de gevoelig borsten. Veel last van stuwing? Verder nog veel last of valt het mee?
    Nee slapen in eigen bedje was hier in begin ook een no go haha.
    Hier gaat het goed stukken beter al met ons kleine manneke.

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dag 191 tm 195. Kraamweek.

Leuk al die stille meelezers! :)

De kleine is op dag 4 al 20 gram aangekomen en op dag 5 nog eens 60! Ze drinkt als een bezetene en mijn borsten lopen over :D
    Stuwing valt mee; beetje strak voelt het maar het naarste is dat de kleine meer moeite heeft om te drinken. Hoe dan ook; ze is een felle dus het lukt uiteindelijk elke keer wel.
    De vader is een natuurtalent; heel leuk en goed met onze kleine!

Eindelijk zit er schot in het meconiumverlies; de eerste dagen na de geboorte veel luiers vol en nu vannacht pas weer 2. Hopelijk is ze nu van de pijn af.

Vandaag de hielprik en de gehoortest. Alle andere tests waren goed.

Zo zie je maar; vruchtbaarheidsproblemen zonder te vinden oorzaak, de mmm in en 3 falende medicijnen wil nog niet het einde van een droom betekenen!

Ik wil iedereen bedanken die heeft meegeleefd deze hectische tijd. Jullie zijn schatten en ik heb heel veel aan de steun en het medeleven gehad! Hopelijk kan ik hetzelfde terugdoen.

11. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Wow wat goed meis. Je geeft slagroom dus zoals Ze dat wel eens zeggen haha.
    Ja met dat gespannen gevoel op je borsten is drinken voor de kleine wat lastiger maar waar de wil is is de weg baby's zijn sterk.
    Echt fijn te lezen dat zo goed gaat.
    En heerlijk he een natuurtalent papa super!

Ze weten dankzij wat artsen kunnen allemaal is de droom werkelijkheid geworden het meest geweldige wat er is.
    Geniet lekker van jullie kleine meid je kunt er vast uuuuuuuuren naar kijken :)

12. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Lief Paperdoll! Slagroom; dat zei de kraamverzorgster ook! Hihi!

Hoe gaat het met jullie? Ook bv en lukt dat goed?
    De kleine net zo sterk als in het begin?

Wat een genieten is het; uren kijken en knuffelen!

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik zie je verhaal voor het eerst! Heb al jouw posts gelezen!
    Wat een lange weg naar een prachtig einde, tranen in mijn ogen! Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Het is jullie zo gegund!!

14. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Hihi das alleen maar goed voor de kleine die slagroom kan ze goed groeien.

Ons manneke viel in toen wel wat af gelukkig net op het randje van wat mag en kwam daarna weer aan. Ja ook bv en gaat goed super goed heerlijk genieten is dat vind ik die momenten zo samen met je kindje. Inmiddels zit hij al op iets meer als 4 kg bij bijna 7 weken jippie!!

Ja echt he knuffelen en verliefd zijn op je kind hihi!

15. pippeke

pippeke Niet meer actief

Super te horen dat het goed gaat!

16. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Nog een stille meelezer! Ontzettend gefeliciteerd en geniet, kijk en knuffel maar veel met je meisje! Wat en mooi verhaal heb je! En wat super dat je dat zo wilt delen met iedereen!

17. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    @ Pandavliegen en Roln: heel lief van jullie!
    Ik heb ook zoveel steun gehad hier! Hopelijk kan ik daar op deze manier iets voor terugdoen. :)

Alle meiden hier zijn schatten!

18. Mar190

Mar190 Lid

5 feb 2014
    9
    0
    0
    @Nephthys... Heb een vraagje betreft het hormoonpompje. Gebruikte jij nou naast het hormoonpompje ook pregnyl? Ik ben nu 7 maanden bezig, met helaas nog geen succes. Gebruik er geen pregnyl naast. Weet jij waarom ze er eventueel bij jou wel voor kozen? Zo hoog is mijn progesteronwaarde volgens mij ook niet... maar 26,2 (net op het randje volgens mij en volgens de arts voldoende)

19. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Mar190,

De artsen hadden in de eerste instantie niet duidelijk voor ogen of pregnyl nodig was. De fertiliteitsexpert zei van niet maar toen had ik het al gebruikt en die ronde was het meteen raak. In principe is het niet nodig maar het kan geen kwaad om het te gebruiken. :)

20. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Twee weken na de bevalling.

De hechtingen voel ik nauwelijks meer.
    Borstvoeding is heel goed op gang; zo goed dat ik 1 borst moet aanbieden anders komt de kleine niet bij de vette achtermelk (ze had veel krampjes door alle voormelk).
    Ze slaapt redelijk door (nachten van 3 uur slapen, voeding, 4 uur slape, voeding en weer 4 uur slapen).
    Moe maar trots zijn deze ouders. Ook durf ik meer dan ik dacht (ben niet panisch voorzichtig met aankleden bijvoorbeeld).
    Wel is het vinden van een ritme nog lastig. Maarja; voor hoelang heb je een ritme met zo'n kleintje ;)

Deel Deze Pagina