Zeg dat wel, gelukkig heb ik dat weten te voorkomen maar de vaatvernauwing doet wel pijn ik moet dagelijks 8 magnesium pillen en 2 calcium tabletten slikken maar het voelt al wel beter. Helaas was ik er al mee bekend heb het nl ook in handen en voeten. Phoe heej dat is pittig zeg nee dan snap ik dat je echt leeg bent. Lastig ook want indd hoe pak je dat aan dan he. Kolven vind ik zooon pieeeep hobby haha. Ik moet nu kolven op mijn werk nou dat wil nog niet echt beetje weinig melk dan nog maar ja. Vandaag heb ik oxytocine neuspray gekregen voor het toeschietreflex hopelijk werkt dat. Verder loopt de bv heel goed en de kleine groeit ook goed dat daar hoef ik me niet druk om te maken maar ja soms is het wel ff moeilijk of ga je twijfelen aan jezelf he. Ik wil het toch wel graag zeker minimaal 6 maanden doen en jij?
De eerste 2 dagen van het nieuwe schema gingen geweldig! Onze kleine meid kreeg 1 voeding in de middag uit een fles (kv) zodat mijn borsten 3 uur hadden om op te laden. Niet teveel om de productie te verlagen, maar genoeg om op te laden want daarna dronk ze bij mij en had de rest van de dag elke keer genoeg!. Ze was die middag tevreden en ik heb toch elke 2 a 3 uur gevoed. 's Avonds gekolfd en er kwam dus ook 60cc uit! Ik heb dus in de middag net die vervanging nodig. Had het liever anders gezien maar na wekenlang clusteren/regelen (echt elke dag) zag ik dat de productie echt niet omhoog ging (helaas). Bij mijn moeder stopte het al na 3 weken dus ik prijs me gelukkig. @Paperdoll; ik wilde ook iig 6 maanden bv geven en het liefst een jaar! Kolven is ook niet mijn hobby maar het is wel handig Ik ga die neusspray ook aanvragen! Ben blij dat jullie grote man het goed doet!
Ah wat goed super zeg! Ja fijn is dat als ze dan voldaan zijn he. Ik heb dat ook hoor ik heb soms ook echt even wat extra nodig in de vorm van KV bijvoorbeeld. Ik die het meestal voor de nacht in elk geval zoizo fles of het nou kolf of KV is of gemend zodat ik zie wat hij krijgt. En tot nu toe gaat dat goed want hij komt nog maar 1x in de nacht. Hij heeft kennelijk echt meer nodig. En zo erg is het ook niet toch, bedoel als ze maar zoveel mogelijk BV krijgen toch Volhouden meid het komt goed daar gaan we voor toch Indd 6 maanden en als het goed gaat ga ik ook lekker door tot 9 maanden ofzo (daarna heb ik geen kolf recht meer op mijn werk dus dan moet ik toch wat afbouwen). Kolven is indd echt geen hobby nee buhh ik vind het zo vervelend haha. Ja neusspray is een goeie en ik heb ook borstvoedingsthee besteld en ik kreeg nog een tip van de lactatiekundige dat zijn pilletjes die schijnen ook goed te helpen. Maar die bestel ik pas als dit allemaal niet de truc doet. En daarnaast warme ik warm mijn borsten op voor het voeden of kolven (niet altijd hoor als het kan haha) dat helpt ook.
Poep Ons meisje poept ineens nauwelijks meer. Ze krijgt niet meer kunstvoeding dan anders (wisselt per dag tussen de 60 en 180 cc; verder borstvoeding) en ik ben niet anders gaan eten/drinken/leven. Van 1 tot 3 poepen per dag naar 2 per week. Vreselijke krampen heeft ze . Ook drinkt ze minder als er wat dagen poeploos zijn verlopen, heeft ze minder plasluiers en is ze rustiger dan anders. Ze is niet sloom maar ze is altijd heel erg druk dus als ze nu "normaal" bewegelijk is voor een baby, is het voor haar doen wel sloom. HA ziet er niks vreemds in maar ik maak me zorgen om de vreselijke pijn (echt heel lang krijsen) en uitdroging omdat ze steeds minder drinkt naamate ze voller met poep zit.
Ow jee meid toch, (ik had nu pas tijd ff te reageren) hoe gaat het nu? als het blijft dat is echt niet oke lijkt me... Moet zeggen de kleine hier poept ook wel minder dan in het begin maar niet verontrustend meestal om de 2-3 dagen. maar dat mag bij BV geloof ik allemaal tot een week zelfs dacht ik. Plassen is in deze belangrijker geloof ik dat ze toen zeiden tegen me. Hoeveel weken is ze nu ook alweer? Dat ze pijn heeft is in elk geval niet oke