eerste keer injectie spuiten met fostimon

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door decembergirl, 1 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. decembergirl

decembergirl Niet meer actief

Hallo

Ik mag vandaag beginnen met het spuiten van de hormonen (fostimon) voor het iui traject ... zie daar wel een beetje tegen op .
    Zou ik last krijgen van bijwerkings of merk ik er niks van .

Wat zijn jullie ervarings- daar mee ?

2. Pixi

Pixi Lid

29 okt 2014
    66
    13
    8
    Ik heb 112,5 fostimon gespoten en moet zeggen dat ik er geen noemenswaardige bijwerkingen van ondervonden heb. Maar het zal voor iedereen anders zijn.
    Succes! Hopelijk is het niet lang nodig.

3. decembergirl

Hallo

Tot nu toe nog geen last van bijwerkings dus dat gaat goed .
    Hopelijk doet het goed zijn werk dat zullen we donderdag zien tijdens de eerste echo .

4. Melinda28

Melinda28 Lid

21 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi decembergirl,

Dit is ook mijn eerste iui met fostimon 75E, moet zeggen dat ik geen bijwerkingen heb gehad. Ik zelf zit nu op wd 11.

Had op dag 10 echo en 3 follikels:D 17, 16+ en 12+.
    Die nacht pregnyl en 2 dagen later de insiminatie. IS ook nieuw voor mij hoor met hormonen Enso. Maar alles valt reuze mee dus zou me niet al te druk maken.

Als je vragen hebt hoor ik het wel.

Groetjesss

5. decembergirl

Hallo Melinda28

Ik heb nu 3 maal geprikt ook met fostimon 75 en nog geen last van bijwerkings dus dat valt allemaal nog al mee . En het prikken gaat ook steeds beter de eerste keer durfde ik niet toen heeft mijn vriend het gedaan en ik dacht tja ik moet het zelf ook kunnen en nu doe ik het zelf .

Donderdag moet ik voor de eerste echo ben heel benieuwd ik denk zelf dat follikels al mooi van grote zijn . Want bij de echo's voor de cyclus analyse ging het ook vrij snel .

Spannend je zit in de wachtdagen wanneer mag je een test doen ?
    Viel de iui mee ?

Deel Deze Pagina