Poging 15 mislukt

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Clara14, 14 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clara14

    Clara14 Niet meer actief

    Helaas ook deze topper van een 5 daagse cryo is niet blijven plakken.

    En nu....
    Op naar icsi 3.
    In de afgelopen 2,5 jaar hebben wij.
    3 cryo's uit icsi 1 van onze dochter uit 2014 terug geplaatst gehad.

    Toen 6 iui zonder resultaat
    Toen icsi 1. 1 vers en 2 cryo 's niks genesteld.
    Toen icsi 2. 1 vers en een ook 2 cryo 's en ook deze zijn mislukt.

    Zucht maandag bellen of onze donor nog beschikbaar is. En dan op naar icsi 3.
    Hoe houden jullie nog hoop, als er na zoveel pogingen niks in nestelt. En ik gewoon altijd ongesteld word voor de testdatum.
     
  2. Seraphine

    Seraphine Lid

    14 sep 2019
    83
    66
    18
    Wat een enorme teleurstelling. Veel sterkte en geluk gewenst voor de volgende keer!
     
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Het is helaas ook gewoon loodzwaar zon traject. Echt ontzettend sneu en balen dat deze ook niet is blijven plakken. Probeer om hoop te houden meis ♥️ dikke knuffel.

    Hier 5 x iui geen succes
    Icsi 1 : 3 tp's waarvan 1 zwanger en vroeg mis gegaan.
    Nu IVF en zit nu in de wachtweken van een verse 5 daagse tp. En nog 1 cryo in diepvries.
     
  4. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat enorm fristrerend telkens die tegenslagen! Hoop dat de volgende wel blijft plakken:)
    Wij zijn voor mijn jongste 4 jaar bezig geweest, en ow wat heb ik er doorheen gezeten, gelukkig hielp mijn man mii erdoorheen, anders was ik er al na de 4de iui mee gestopt :)
    Hier ook uiteindelijk ivf gehad om zwanger te raken, mijn jongste is een cryo tp geweest, en we willen als zij 2 is ofzo voor nog 1tje gaan, wellicht moet ik dan weer ivf ondergaan , maar dat zien we tegrn die tijd wel :)
     

Deel Deze Pagina