Mobius, heel mooi dat je voor een nieuwe kans gaat en ik wens je dan ook heel veel sterkte Vind het zo goed van je Ga vreselijk voor je duimen dat deze poging je rozegaat brengen Een dikke knuffel van Erna
Schaapie, weet even niet meer waarvoor ik zo trots op mezelf mag zijn Voel me vandaag ineens weer enorm beroerd Weet niet hoe het komt. Moet steeds aan die super emmy denken die het niet heeft gehaald. Als die het niet haalt gaat er misschien geen enkele het halen heb het ook terug moeilijk op het werk. Die collega was net bezig tegen anderen over het zoeken naar kinderopvang (moet je heel erg vroeg bij zijn blijkbaar ) en hij was al bezig om vaderschapsverlof te nemen Doet me toch nog veel pijn dat allemaal te horen. Ben ik dan TE jaloers? Gun het hem echt wel hoor. maar het doet zo'n pijn dat te horen
Mobius, je bent niet TE-jaloers hoor Dat zijn hele normale gevoelens en zeker nu je net zelf een teleurstelling te verwerken hebt gekregen. Je zult nog wel vaker een off-day hebben. Ook heel vervelend dat je dan net een collega moet hebben voor wie alles juist helemaal goed gaat (is hem wel gegund natuurlijk). Ik kan alleen maar zeggen dat ik jou graag in de toekomst met een dikke buik deze berichtjes zie terug lezen. Kon ik maar in een glazen bol kijken Wij gaan voor roze naampjes hoor! Houd moed Ik kan het me ook zo voorstellen wat jij over je top-emmy denkt. Is ook zo voor te stellen maar er komt weer een kans en misschien is het dan wel geen top emmy die dan toch besluit zich lekker te nestelen. Groetjes Erna
Mobius, Wat je voelt en meemaakt is zo ontzettend menselijk! Echt waar daar moet je je niet schuldig over voelen! Ik hoop dat je snel weer de stijgende lijn te pakken krijgt! Dikke kus Nina
Dank je wel meiden Het is precies of ik nu pas verschijnselen heb van stemmingswisselingen De ene dag voel ik me super slecht en de volgende gaat het weer. Echt ups en downs Vandaag moet ik nog afwachten, alvast met goede been uit bed gestapt. Wachten wat de dag brengt Is gelukkig toch al weer bijna weekend Er is nu zaterdag een babybeurs in Brussel (of was het nu antwerpen :-k ) Daar gaan we toch nog naartoe gaan, ook na het slechte nieuws van maandag. Wie weet komt het weldra toch nog van pas
Mobius, je bent niet TE jaloers, zoals anderen ook al schreven dit is echt heel normaal! Toch wil ik je alvast weer succes wensen voor je volgende poging! Ik duim! Houd moed meid!
komt allemaal goed mobius, jou tijd komt echt nog wel. wel knap dat je tochnaar de beurs gaat. veeel plezier
Weer een start van de werkweek. Het lijkt wel alsof de wereld rondom mij draait, maar ikzelf blijf stil staan. Het leven gaat verder, maar toch blijf ik staan. Voel me helemaal niet goed in mijn vel. Ben denk ik ook wat ziekjes aan het worden. Dit weekend met momenten wat misselijk gevoeld en heb het gevoel alsof ik wel dagen achtereen kan slapen. Ach ja, zal wel van alle stress zijn van de laatste weken Zaterdag was dus die babybeurs. Daar waren we dus beter niet naartoe geweest Ik wilde er naartoe omdat we dan al eens konden rondkijken voor het geval het toch snel zou mogen lukken (en dan moesten we nog een jaar wachten op de volgende beurs) Maar eens binnen wilde ik het liefst van al zo snel mogelijk weer buiten zijn. Het was net alsof we op een elite beurs terecht waren gekomen waar ik totaal niet thuis hoorde Alsof ik op een feestje was zonder uitnodiging Gelukkig was gisteren wel een goede dag. Het was prachtig weer en we hebben een leuke lange wandeling gemaakt. Hopelijk voel ik me snel weer beter in mijn vel
Lieve Mobius, Zo te lezen heb je niet echt een super weekend achter de rug. Weet niet waar jij woont maar hier in België was er dit weekend ook een mega baby beurs... had dolgraag willen gaan met het idee dat indien volgende maand de poging mss zou lukken, we niet naar zo'n beurs zouden kunnen gaan... maar heb het toch maar niet gedaan... had zo het idee dat het toch maar te zwaar zou zijn al die dikke buiken/mama's met beebs. Maar, je moet maar denken... onze tijd komt ook nog, hoe moeilijk het soms is om nog te geloven... we blijven vol houden en er komt een dag dat wij onze mooie buik ook op zo'n beurs kunnen gaan showen! Dikke knuffel en hoop dat je je snel beter voelt. Liefs, Marisha
Hè das toch wel heel vervelend ja, dat die beurs eigenlijk niet zo positief voor je uitpakte.. Vervelend he? Dat je je eigen gevoel gewoon niet kunt controleren.. ik merk dat ook wel eens, dan kun je ineens een dag hebben dat het lijkt alsof jij de enige bent die niet zwanger kan raken en de rest van de wereld wel... Het moeilijke is te proberen toch alles positief te blijven zien. Ik lees dat je weer snel terug mag voor een cryootje.. ! Ik ga heel hard voor je duimen dat die na ontdooiing nog helemaal goed is en dan lekker zal gaan nestelen! En dan gaat het zonnetje zeker weer schijnen let maar op! En trouwens je bent echt niet TE jaloers, jaloers zijn in dit geval geeft helemaal niet, dat is ook logisch, je gunt het anderen wel, maar jezelf nog altijd meer.. dat is nu eenmaal zo. Dat is ook logisch. Ik denk altijd maar aan wat mijn man zegt: "maar die mensen krijgen nooit zo'n speciale, mooie baby als wij!" Daar houd ik me maar aan vast.. wellicht iets voor jou? xxx sterkte
Hoi Marisha Woon ook in Belgie en die beurs was idd in Brussel. Was ook gegaan met datzelfde idee dat als het zou lukken we toch al info hadden. Maar al die buiken en jonge mama's waren echt wel zwaar om te zien. Dus maar goed dat je niet geweest bent... Hoop ook dat wij ook snel onze buiken mogen gaan showen op zo'n beurs
En dat is dan meteen ook de reden waarom wij er zo lang moeten op wachten! Zo'n speciale baby wordt nu eenmaal niet in een twee drie gemaakt! Toen ik deze morgen in de koffiekamer stond dacht ik opeens: "nou, ons kindje zal tenminste echt gewenst zijn... nu ondertussen al bijna 1 jaar en acht maanden dat we erop wachten..." Hoezo geobsedeerd
Dat heb ik inderdaad ook al gedacht. Onze kinderen gaan zich later toch wel heeel erg geliefd voelen Als ze te weten komen hoe we voor hun gestreden hebben
Die terugplaatsing van het cryootje, ging dat nou op korte termijn gebeuren? Ben niet nieuwsgierig hoor! Hoe is het nou met jou? Ik zou het best wel heavy vinden zo'n beurs. Heel goed van je dat je dan toch gaat! Groetjes Erna
Dat weet ik nog niet Erna. Op 24 october hebben we terug een gesprek en dan weten we wanneer die cryo kan teruggeplaatst worden Met mij kon het wel beter eigenlijk maar dat zal wel normaal zijn. Ben nog niet helemaal over de teleurstelling heen en heb het bij momenten echt nog vreselijk moeilijk. Die twijfeling of ik ooit moeder zal worden weegt wel zwaar