Dagboek van Mobius in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mobius, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Volgende week Woensdag dus het gesprek. Ik hoop voor je dat je
    kansen snel gaan keren. Ook voor jou is het een keer raak hoor!
    Ik snap dat je het soms even helemaal niet meer ziet zitten, zeker
    na zo'n teleurstelling maar ik duim nog steeds voor jou dat je volgend
    jaar met een dikke buik loopt! Houd moed Mobius, het gaat een
    keer goedkomen, ook met jou :) ;)
    Groetjes Erna ;) ;)

2. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Op de verschillende topics zullen ze het vandaag al wel gemerkt hebben maar heb zo'n vermoeden dat ik vandaag EINDELIJK eens een positieve, goede dag heb :D :D \:D/ :whistle:

Voel me toch redelijk goed nu. Misschien dat die rust me even goed gedaan heeft, en misschien was die tijd wel nodig om het te verwerken...

Of misschien het feit dat we holderdebolder besloten hebben om ons huisje te koop te zetten en we daar behoorlijk druk mee bezig zijn... :D
    Het gaat redelijk goed, zijn al wat makelaars komen kijken en er is al een potentiele koper die zaterdag al meteen terug komt kijken met haar vader :D

Ben wel blij dat ik even wat afleiding heb

Jullie horen nog van me ;)

Wil jullie wel nog even speciaal bedanken om er voor me te zijn op die moeilijke momenten
    JULLIE ZIJN SCHATTEN!! :D :D :D

3. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Dat klinkt goed Mobius :)
    En ook nog even het huis te koop en al zo
    snel belangstellenden voor het huis.
    Gelukkig voor je dat je je weer wat beter voelt :) ;)

Groetjes Scat ;) ;)

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Mobius, nog steeds zo vrolijk en optimistisch? En je huis te koop! Spannend en inderdaad is afleiding goed. Hoop dat je je positieve kijk houdt meid dat heb je zeker nodig, en dat gaat ook jou een superbeeb opleveren!

5. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Als ik zo mijn vorige berichten lees denk ik...jeetje...kon het niet wat langer duren? :cry:
    De depressie hangt hier weer boven mijn hoofd :cry: Ben het ondertussen wel beu :(

Is al paar dagen ruzie thuis en dat maakt me niet vrolijker :cry:
    Gisterenavond zei hij ineens dat we beter konde stoppen met de MMM want hij vond het zo maar niks met al die ruzie. Tja, dat heeft me toch wel pijn gedaan. Heb het gevoel alsof ik alleen nog een beebje wil :cry:

Gisteren moesten we weer naar het ziekenhuis voor de nieuwe afspraken...nou, werd dus IK. Ventje was te laat terug van zijn werk en haalde het dus niet op tijd :cry:
    Zat ik daar helemaal alleen in die wachtzaal en bij de dok... vond het helemaal niet leuk :cry: :cry:

Nu ja, moet dus wachten tot mijn ongi komt. Dan op de 2e of 3e dag bellen voor een afspraak voor een echo (zou op dag 11 moeten ongeveer)
    Dan gaan ze denk ik kijken wanneer eisprong gaat zijn en wanneer dus de tp gaat zijn. Krijg dan enkel de Pregnyl nog dus dat valt dan toch weer mee ;)
    Hij verwittigde wel dat er maar 1 op 3 cryootjes overleefden dus er is niet zo heel veel kan dat er een tp is :cry: En dat maakt me nu ook niet echt vrolijk :cry:

Sorry dat ik voor de rest nog niet gereageerd heb :oops: Ga ik zometeen in jullie topics doen ;)

O ja, het huis...we hebben eindelijk een makelaar gevonden die ons huis gaat verkopen. Zaterdag komt hij foto's nemen van het huis om het op zijn website te zetten. Dan kan de verkoop starten.
    We hebben mogelijk al een kandidaat koper maar die moet eerst kijken of ze een lening krijgt :(
    Afwachten dus ;)

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik denk dat die spanningen wel normaal zijn hoor.
    hier is het precies zo op het moment.
    mannen reageren nou eenmaal niet altijd hoe wij vrouwen willen.
    ik heb het eerder die zegt van ik kan er beter mee stoppen, want zo werkt het niet.

dus je bent niet de enige en ik denk dat er met mij nog wel meer zijn die door de behandeling een paar strubbelingen krijgen in de relatie.

ik denk dan altijd maar zo, als we dit samen overleven dan komen we er ook weer sterker uit.
    en praten is nou eenmaal niet de sterkste kan van menig man.

sterkte

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Mobius ik heb wat positieve energie naar je toegestuurd! Sterkte meis!

8. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Hier is het omgekeerde...praten is niet bepaald mijn sterkste kant ;)

9. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Dank je Es...ga ik zeker goed kunnen gebruiken :D

10. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Mobius, volhouden meid.
    Net de dag dat ik het 3e medicijn moest zetten voor de punctie, hadden wij ook steeds ruzie en vooral niet praten met elkaar. Misschien zijn het soms ook de spanningen en ik ben een slechte prater.
    Het waait vast weer over en dan gaan jullie er weer met z'n tween voor.
    Ik geloof het vast en zeker :) ;)
    Groetjes Scat en een volhou-knuffel van mij ;) ;)

11. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Mobius, hoop dat je het juist niet vervelend vindt als ik in je topic schrijf!

Maar wilde je zeggen dat ik aan je denk! EN die spanningen herken ik maar al te goed hoop dat jullie snel weer nader tot elkaar komen!

Kuzz nina

12. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Mobius, hoe gaat het nu?
    Maak me een beetje zorgen over je :)
    Heb je het al een beetje kunnen uitpraten :(:
    Groetjes Scat ;) ;)

13. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Mobius, hoe gaat het met je meid?

14. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Mobius?

Waar ben je nou?

15. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Hier ben ik weer meiden.
    Het waren weer hectische dagen. Heb jullie wel gemist ;)

Met manlief is gelukkig weer alles goed. Daar ben ik wel reuze blij om :D
    Maar ondertussen heb ik ook weer gerookt en daar ben ik echt ziek van :cry: Feit is dat mijn mannetje het echt nog niet kan opbrengen om te stoppen. Snap wel dat het voor hem zo moeilijk is maar ik kan echt niet meer tegen die stank :( Het idee al dat het zo ongezond is... :cry:
    Maar ik wil hem zijn tijd gunnen om voor hemzelf te beslissen of hij stopt en wanneer. Heb gezegd dat ik ondertussen gewoon weer mee rook want dat is de enige manier om die stank niet te ruiken. Het valt me niet mee :cry: Weet het, het is zo dom om te roken voor iemand anders. Maar het is dat of dat hij tegen zijn zin moet stoppen :oops:

Met de verkoop van het huis is er nog geen nieuws. Die potentiele koper heb ik niet meer gehoord dus ik denk dat ze geen lening kan krijgen.
    De makelaar is foto's komen trekken dus hopelijk staat ons huisje snel op de website en kunnen er mensen komen kijken.

We zijn dus ook op gesprek geweest en het is nu wachten op mijn ongi. Verwacht ze tegen dit weekend dus afwachten maar ;)

Bedankt meiden, dat jullie er voor me zijn :thumup:

En Nina, ik vind het HELEMAAL niet erg dat je in mijn topic schrijft! Vind het heel erg leuk zelfs!! Dank je! :D

Nu maar weer eens bijlezen ;)

16. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik hoop voor jullie dat jullie weer snel de "drive" vinden om te stoppen met roken.
    Maar wie weet word je ook wel gewoon zwanger terwijl jullie allebei rokende zijn... Vroeger werd iedereen er ook gewoon zwanger mee.. Ook mijn ouders rookten allebei en tsja ik ben toch gewoon gezond op de wereld gekomen..

Mag ja als je ongi gekomen is weer meteen beginnen met spuiten? Of moet je de pil gaan slikken?

Ik duim voor je dat je weer snel een emmy teruggeplaatst krijgt en dat die dan lekker blijft zitten!

xxx Jootje

17. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Nou, ik wil eigenlijk gewoon helemaal niet meer roken. Vind het echt vies! Jakkes :cry:
    Dus ik hoop gewoon dat mijn ventje ooit zegt dat hij ook wil stoppen ;)

Spuiten hoef ik gelukkig nu niet meer met deze cryo. Als mijn ongi komt moet ik op de 2e of 3e dag bellen voor een afspraak voor echo. Dat zal ongeveer op dag 11 zijn. Dan moet ik weer met regelmaat voor een echo (waarschijnlijk om te zien of mijn ei eraan komt) Dan krijg ik de Pregnyl weer en 2 dagen erna krijg ik de cryo teruggeplaatst.

Om weer niet te veel vooruit te lopen op de zaken ( :D ) heb ik effe uitgerekend...
    Verwacht op 3 november mijn ongi. Dag 11 zou dan 13 november zijn. Rond 16 november ei dus ook terugplaatsing, dus rond de 30e november testen :D
    Ben ik er te veel mee bezig? Nee hoor :) :^o :D

18. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Gekkie rook dan ook nu gewoon niet! Laat gewoon zien dat je 't prima zonder kan! Misschien motiveert hem dat ook wel! Fijn dat je alles weer op orde hebt samen! En hopelijk komen de duivels stiekum eerder!

19. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ah, gelukkig, het gaat goed met je.
    Ik ben volgens mij nu al weer 10 jaar geleden
    gestopt met roken. Het is moeilijk maar als ik
    je zo hoor vind je het zelf ook vies dus dat
    helpt wel. Je kunt het :) ;)

en ik duim heel hard mee met deze nieuwe kans Mobius :)
    Hoop dat het een fantastisch resultaat opleverd :D
    Groetjes Scat ;) ;)

20. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Maar dat is het juist. Ik was gestopt! Helemaal zonder problemen zelfs! Vond het geweldig! Voelde me super!
    Maar mijn ventje wou niet stoppen en ik kan absoluut niet meer tegen die geur :cry:
    Vraag me af hoe koppels dat doen waar er maar 1 van rookt :(
    Misschien is het wel omdat ik zelf gerookt heb dat ik er nu niet meer tegen kan

Heb het er gewoon vreselijk moeilijk mee dat hij nu niet kan stoppen. Toen ik hem leerde kennen was hij nog heel gedreven om te stoppen, en nu we zo'n mooie reden hebben om te stoppen niet meer :cry: :cry:

Deel Deze Pagina