He, Mobius wat vervelend zeg...hou vol meid, misschien nog een paar gesprekjes (geen ruzie) er aan wagen en wie weet stopt hij dan uiteindelijk...ik hoop het voor je!
Dat klopt trouwens wel.. als je zelf gerookt hebt en je bent gestopt lijkt het wel extra smerig, mijn man heeft ook precies hetzelfde gehad. Ik hoop dahij ook stopt! Groetjes Scat Hoe voel je je verder?
Hey Lieve Mobius, Wat fijn dat alles weer wat beter gaat. Tja over dat roken, we weten dat het slecht is toch? Ik ga daarom ook niet schijnheilig doen, want ook ik heb na de mislukte poging het roken weer opgepakt. Na de mk en bbz heb ik dat ook gedaan. Wel is het zo dat ik tijdig voor een volgende poging weer cold turkey stop. Ik ga het ook niet goedpraten hoor, weet zelf heus wel dat het slecht is. Mannetje rook ook. Niet heel veel en ik ook niet maar er wordt wel gerookt hier. Toen ik was gestopt ging albert buiten staan. Nou moet ik eerlijk zeggen ik werk in de tabak, dus ik ruik het niet meer zo. Iniedergeval een fijne avond en tot horens.
He lieve schat, wat lees ik nu weer allemaal.....mannen Niet teveel ruzie maken hoor, is niet goed voor je! Misschien dat hij op een gegeven moment zelf de stap kan zetten, maar begrijp dat het moeilijk voor je is. Gelukkig heb ik een man die niet rookt en drinkt, hoef ik me daar in ieder gevaal geen zorgen over te maken.... Dikke knuffel en liefs van Daffie
Hoe voel je je vandaag : Al het idee dat de er weer aan zitten te komen? Dat is toch weer het begin van een nieuwe poging en ik ga weer hard voor je duimen natuurlijk Groetjes Scat
Dag lieve meiden Mannetje rookt weer dubbel zo veel Nu is het zelfs zo erg dat hij s'ochtends om 7u moet opstaan om te gaan roken! Nu beweert hij zijn laatste sigaret weer gerookt te hebben maar er liggen hier nog 2 pakjes en hij heeft nog geen pleisters. Plus ik weet dat hij het nu weer voor mij doet en dat is geen motivatie. Ik heb al geleerd dat je enkel kan stoppen als je er zelf voor 200% achter staat. Nu is hij boos omdat ik hem niet steun Wist hij maar eens dat ik hem WEL steun en dat ik dolblij zou zijn moest hij stoppen Ach ja, heb toch al besloten om deze poging gewoon achterwege te laten en te wachten tot de sigaretten hier definitief geband zijn. Moet dit weekend ongesteld worden. Gisteren had ik een erg opgezette buik maar nog geen ongi krampen. Weet ook niet of ze nu weer meteen zo regelmatig gaan komen. Afwachten maar. Maar denk niet dat ik naar het ziekenhuis ga bellen als het zo ver is. Heeft gewoon geen zin zolang ik niet zeker ben dat we volledig rookloos zijn Ga gewoon afwachten...zien wel
Oh Mobius, hoopte zo voor je dat je aan een nieuwe poging kon beginnen. Je hebt wel gelijk met het stoppen met roken. Dat moet echt uit jezelf komen, je moet zelf gemotiveerd genoeg zijn om te stoppen en dat is hij nog niet. Heb je ook al tegen hem gezegd dat je zo niet aan een nieuwe poging begint of wordt hij dan kwaad : Vervelend voor je dat het allemaal zo moeizaam gaat Groetjes Scat en sterkte met de hele situatie
Dag lieve meiden Ik neem hier afscheid van jullie... met pijn in het hart Heb besloten dat er voorlopig geen zwangerschap komt. De reden kennen jullie ondertussen al. Ooit komt er eens een moment dat mijn vriend en ik er samen klaar voor zijn... En dan zal ik er weer zijn Ik kom zeker nog wel eens piepen hoe het met jullie allemaal gaat Es, Scat...ik blijf wel voor jullie duimen...ontzettend hard (voor iedereen trouwens onwijs veel succes gewenst ) Daffie, even speciaal voor jou...Ik kom zeker nog kijken hoe het met jou gaat. Jij was toch een beetje speciaal voor mij Dikke knuffel Heel veel liefs aan elk van jullie! Een ontgoochelde Mobius xxx
Oh nee Mobius, Wat is dat nou? Ik had wel in de gaten dat er wat speelde, maar niet dat ik en de andere je zouden moeten gaan missen. Uiteraard heb ik wel begrip voor je beslissing. Ik hoop je binnenkort weer te mogen begroeten. Dag moppie Liefs, Vier
Oh nee Mobius Dat zag ik nou ook weer niet aankomen. Ik hoopte allemaal zo dat het nog goed zou komen Ik hoop dat ik je toch heel snel weer terug zie op het forum want ook jouw berichtjes waren altijd zo opbeurend of steunend. Nu ga ik jou dan maar eens heel veel sterkte wensen en dan ga ik heel hard hopen dat ik je snel weer terug zie op het forum Heel veel sterkte Mobius en ik zal je missen Groetjes Scat
Hey Mobius wat is dat nou? Helemaal even geen pogingen? Ik hoop dat je er samen uit gaat komen en beslissingen neemt waar jullie allebei vrede mee hebben... Dikke kus xxx Jootje
Mobius, lieve meid ik hoop dat je mannetje gauw tot inkeer komt wat betreft het roken. HIj kan makkelijk zeggen dat jij hem niet steunt maar het is echt andersom. Hou vol meid, wat je ook besluit te doen, ik hoop dat je gauw zwanger raakt!
Hoi Mobius Ik ga je weer welkom heten op je eigen topic want ik zag je al voorbij komen op het IVF topic met goed nieuws Ik ben blij dat je weer terug bent en ga weer hard voor je Groetjes Scat
Dank je wel lieve meiden Het roken is voor mij nu definitief verleden tijd hoor Hopen dat het mannetje het ook volhoudt [-o< Nu nog wachten tot willen opduiken
Oooh Mobius, dat is nu goed nieuws ze! Heel veel succes en we duimen mee dat je volhoudt en dat je mannetje tot inkeer komt (trouwens die van mij rookt ook nog altijd hoor )
Hey Mobius welkom terug! Je weet wat ik gezegd heb hè.....onze pendels moeten gewoon uitkomen dus jij deze maand met je cryo en ik volgende maand met deze poging. Ik ga trouwens na het weekend stoppen met roken! Mijn vriend stopt als het goed is ook, dus samen is het hopelijk wat makkelijker!
En, hoe is het nu met het roken van je mannetje? Nog steeds gestopt? Ik hoop het echt, want ik gun je die zwangerschap echt heel erg!