Dagboek van Mobius in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mobius, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Hij is nog maar van gisteren gestopt maar ik hoop echt dat hij het volhoudt ;)

Ginny, ik hoop ook dat onze pendels uitkomen [-o<
    Ik duim voor jullie dat het stoppen gemakkelijk gaat :thumup:

Pekske, ik duim ook voor jou dat jij volgende week weer mag beginnen :thumup:

Marisha, heb jij er dan geen last van dat je mannetje nog rookt? Heb jij zelf ook gerookt? Ik kan die geur echt niet meer uitstaan joh :-& ;)

2. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Het is zover... :evil: :evil: :evil: ...6 dagen te laat. Netjes :(
    Ach, we kunnen in ieder geval weer verder ;)

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Mobius,

Ik heb er persoonlijk niet zoveel moeite mee. Ik ben zelf in februari gestopt met roken (cold turkey) en ben dus nu al 9 maanden gestopt met roken. Op het moment dat ik ben gestopt is met mijn mannetje afgesproken dat hij niet meer binnen rookt... ook al vriezen zijn tenen eraf ;) Enne, ik vind het ook niet echt lekker rieken hoor, moet ie maar niet in mijn gezicht blazen als ie gerookt heeft ;) Dus ja, soms kiezen of delen... wil ie een kussie moet ie maar zorgen dat ie niet gerookt heeft :D

Zie trouwens dat de ongi gearriveerd zijn! Beginnen jullie nu dan met een cryo poging? Ik ga iig weer heel hard voor je duimen. Hopen dat de pendel van Caruli uitkomt!

Liefs,
    Marisha

4. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Laten we hopen dat die pendel uitkomt ;)
    Ga proberen niet te veel te denken aan wat die dok zei (dat het toch niet gaat lukken) en ga hem proberen het tegendeel te bewijzen! ;)

We krijgen inderdaad nu onze enige cryo terug.
    Heb net gebeld voor een afspraak. Op 19 november om 7.30u heb ik een echo en dan zien ze weer verder wanneer de tp kan gebeuren
    Het blijft spannend want ze weten nog niet eens of die cryo de ontdooiing wel overleeft :cry:

5. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Nou vergeet ik nog een heel belangrijk iets te melden: MIJN HUISJE IS VERKOCHT! :D :D

Kunnen we eindelijk uitkijken naar een groter huisje van ons tweetjes :D

6. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Wat een goed nieuws allemaal mobius :)
    Ben erg benieuwd naar 19 November en
    ik hoop dat je cryootje goed ontdooid en
    dat het embryootje veilig terug gezet kan
    worden en zich innesteld.
    Ik hoop het zo voor je :) ;)
    Groetjes Scat ;) ;)
    P.s. Gefeliciteerd met je huis!

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou, hier duimen we ook dat tijdens de ontdooing alles goed verloopt! Enne, idd niet luisteren naar die negatieve dok en lekker positief blijven... het gaat je lukken hoor!

Wat geweldig dat je huisje verkocht is! Hebben jullie al een ander huis op het oog?

We kijken dus allebei uit naar 19 november want dan gaan we allebei op echo (ik 1e FM voor 2e IUI) dus het wordt niet moeilijk voor mij om te onthouden wanneer de grote dag is voor jullie ;)

Succes! :thumup:

8. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Geweldig! Dan ga ik ook aan je denken die dag :D
    Veel succes met je 2e ronde :thumup:

9. Niet meer actief

gefeliciteerd meid met de verkoop van jullie huis

en nu op naar de 19e
    hopelijk krijg je deze maand nog een mooie tp
    Cryo's kunnen het doen , kijk maar naar mij
    de behandeling was wel geslaagd ;)

succes meid
    ik ga ook heel hard meeduimen voor je :D

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Wat heerlijk Mobius dat je huisje eindelijk verkocht is....En nog leuker om naar een nieuw huisje uit te kijken :D :D

Ik ga weer heel hard duimen voor jullie en hoop dat de cryo het overleeft.....

Dikke knuffel Daffie

11. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Dag meiden

Geloof dat het geluk eindelijk aan ons kant is :D

Met een ongeloofelijke toeval ben ik vrijdag langs een hoevetje gereden waar een bord uithing "te koop/te huur"
    We hebben beslist een tijdje te gaan huren zodat we alle tijd kunnen nemen om ons droomhuisje te vinden
    Dus ikke s'avonds tegen me ventje gezegd dat ik dat huisje had zien staan. Zaterdagochtend zijn we eens gaan kijken. Het staat leeg en er werd duidelijk nog aan gewerkt. Dus we zijn uitgestapt om even door de ramen te piepen.
    Alles was gloednieuw vanbinnen!
    Dus we hadden het telefoonnummer opgeschreven om eens te bellen voor een bezichtiging en informatie.
    Ineens stopt de eigenaar... we konden meteen binnen.
    Het zijn 2 huizen tegeneen die beide van hem zijn. Eentje staat dus te koop en eentje te huur. En het mooie is: wij hebben mogen kiezen! Die wat wij dus niet huren wordt verkocht :D

We hebben beide huizen gezien en eentje had onze grote voorkeur.
    We gingen hem bellen als we een beslissing genomen hadden.
    Gisteren konden we het niet laten om al meteen te bellen om te zeggen dat we het gingen nemen :D
    We waren beide op slag verliefd op die woning :D :D

Met Nieuwjaar kunnen we er al in en dat komt heel mooi uit want tegen dan kunnen wij ook uit ons huisje :D

Ik ben zo dolgelukkig!
    Het huis nu heeft maar 1 slaapkamer (was zo bezorgd om hier met een kind te leven), is enorm vochtig en er zijn overal lekken (het lekt boven de wc...heel leuk als het regent en je moet naar het toilet :( ).
    Ook de keuken is zo rot als moes. We kunnen niets in de kasten steken :(
    Ik heb altijd het gevoel gehad dat die 1e poging niet kon lukken door de stress die ik had. Ik was zo depri...

Nu gaan we eindelijk in een normaal huis kunnen leven. Alles is gloednieuw en er zijn 3 ruime slaapkamers met een aparte dressing :D
    Nu kan ik eindelijk beginnen dromen van mijn prachtige kinderkamer :D :D
    Er is een mooie ruime woonkamer met een groot raam met schuifdeur met uitzicht naar de tuin. Een mooie nieuwe keuken, een prachtige authentieke trap in de woonkamer naar boven. Een heel erg ruime berging aan de keuken. 3 grote slaapkamers boven, een aparte dressing en een grote badkamer met een prachtig hoekbad :D
    Er is een groot terras buiten, en een grote tuin.
    Heb al veel meer goed gevoel voor deze volgende poging nu ik weet dat er geen stress meer zal zijn :D

Ben zo overdolgelukkig! :D :D :whistle: \:D/

12. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Jeetje mobius, wat lees ik ineens allemaal positieve dingen over jou! Wat geweldig zeg zo'n huis! En je eigen huis verkocht! En ook nog eens de start van een nieuwe poging! Laat ons ook maar zien dat je arts ongelijk krijgt! :) Ik duim voor je meid!

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lieve Mobius, wat klink jij heerlijk opgewekt zeg! :D :D :D :D

Nog anderhalve maand en dan kun je er dus al in, dat wordt verhuisdozen inpakken meis... ;) ;)

Heel veel liefs Daffie

14. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    En ik kijk er al enorm naar uit :D \:D/

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:) :) :) :) :) :)

16. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Wauw heeeej. Een nieuwe start van 2008 in het nieuwe huis.
    Net wat je zegt: geen stress meer, goed gemutst....dit moet goed gaan komen met de extra slaapkamers. ;)

17. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Volgens mij is het nieuwe huisje berekent op gezinsuitbreiding!
    Ik heb hier een goed gevoel over Mobius :) :D
    Dus gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje en daarna ook
    nog even een zeer geslaagde poging!
    Ik ga vreselijk duimen voor je :thumup: :thumup:
    Groetjes Scat ;) ;)

18. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    goed nieuws mobius!

2008 word jullie jaar!

heel veel plezier erme en succes met de verhuizing...

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oooh Mobius, wat lees ik nu? Wat fijn zeg dat jullie jullie droomhuisje hebben gevonden. Het vorige leek zo te lezen idd niet veel soeps ;)

Dat kan dus alleen maar beter worden he!

20. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    2008 moet inderdaad wel ons jaar worden :)

Kijk er zo enorm naar uit en heb er ook een heel erg goed gevoel over.

En het vorig huisje was idd niet veel soeps. Was eigenlijk een stal ;)

Deel Deze Pagina