Nou, hier ben ik weer. Het weekend was redelijk hectisch dus ik heb niet veel tijd over gehad om hier even te komen vertellen wat er nu weer gebeurd is Zaterdag moest ik dus weer naar het ziekenhuis voor de fm en bloedname. Er was op de echo EINDELIJK iets te zien in mijn linker eierstok. De follikel was al 16mm. Ze zeiden me dat ik vandaag (maandag) waarschijnlijk eisprong zou hebben dus moest ik dan terug komen en dan zou ik ook de Pregnyl krijgen. S'middags gingen we net aan tafel toen de foon ging...het ivf labo! Op de bloedname hadden ze gezien dat mijn eisprong waarschijnlijk voor die avond ging zijn! Dus moest ik zaterdagavond de Pregnyl spuiten! Maar natuurlijk hadden we die niet en was de apotheek net dicht Maar heel gelukkig belde we onder het motto 'je-weet-maar-nooit' en ja hoor. We konden nog langs achter binnen EN hij had er toevallig nog eentje liggen (waarschijnlijk van de vorige cyclus dat ik die daar besteld had ) Dus de Pregnyl zit er netjes in en vrijdag kan ik bellen naar het labo om dan op zaterdag de terugplaatsing te krijgen (nu is het dus duimen dat mijn cryo goed ontdooit [-o< ) Maar ondertussen hebben mijn vriend en ik er ook alles aan gedaan om misschien een tweeling te krijgen Goed geklust dus
Goeiemorgen! Ik ben mega aan het duimen dat ie goed ontdooit! Wanneer gaan ze hem ontdooien? Ook pas de zaterdag? En als het klussen ook nog nut heeft gehad dan? hihi dat zou wel cool zijn. Is de eerste wel een weekje ouder dan de tweede toch? Ik ben ook stiekem aan het hopen dat het klussen deze maand nut heeft gehad. Heb nog nooit zo'n last gehad van mijn eisprong en mijn hubbie en ik doen allebei accupunctuur, dus je weet maar nooit.. Hoop er maar niet teveel op, dan valt het alleen maar tegen. Ik hoop het meeste dat ik pas na 4 december ongesteld wordt, anders kan ik in december niet al beginnen met alle zooi... DUIM DUIM DUIM xxx Jootje
Goh Mobius, dat is toch wel goed nieuws! Ik ga heel hard duimen dat met de ontdooing alles goed gaat en dat de tp ook goed gaat! En dubbele kansen is altijd beter he! Succes zaterdag!
Dank je ladies Jootje, ze gaan hem vrijdag ontdooien dus mag ik vrijdag bellen naar het labo om te horen of de ontdooiing goed gegaan is of niet. Ben er nu wel heel erg bang voor Als beide pogingen lukken zou het inderdaad wel cool zijn En die eerste zou dan inderdaad een weekje ouder zijn dan de andere. En eigenlijk niet want die 2e is al veel eerder gemaakt
Ik ga Vrijdag heel hard duimen voor het eskimootje en blijf intussen heel hard hopen dat het eitje wat nu springt ook bevrucht wordt Dat zou toch helemaal mooi zijn. Scat duimt
Effe checken hoe het met je is Mobius? Zenuwen wss Nog twee daagjes voor je weet hoe het met je cryootje is! Nog even geduld hebben! Ik blijf voor je duimen
Inderdaad. De zenuwen beginnen op te komen En dat niet alleen. Ben daarbovenop ook nog eens ziek geworden gisteren. Zit hier op mijn werk te snotteren en te niezen Hoop dat het tegen zaterdag beter is want ik wil wel genezen zijn voor de eventuele tp. Weet niet of het enige invloed heeft maar ik wil elke kans op mislukking toch uitsluiten
Oh jee, ja dat kan ik me heel goed voorstellen! Hopelijk ben je zaterdag weer opgeknapt! Misschien moet je juist naar huis, even zorgen dat je goed uitziekt, ik kan me voorstellen dat je hier zo gauw mogelijk weer vanaf wilt! Beterschap!
Ik duim ook nog steeds heel hard voor je hoor meis....en misschien moet je inderdaad even de tijd nemen om uit te zieken vandaag en morgen! Succes met wachten.. Liefs Daffie
Weet het. vriendlief zei vanmorgen ook al dat ik maar moest thuis blijven. Maar ik voel me altijd zo schuldig tov me werk als ik thuis blijf voor de minste verkoudheid En meer voel ik nu niet. Gewoon erge keelpijn en snipverkouden. Vind dat je daar toch niet voor kan thuis blijven! Ik blijf altijd pas thuis als ik echt mijn bed niet meer uit kan
Ik snap dat je daarvoor normaal niet naar huis zou gaan, maar in jouw situatie zou ik er alle begrip voor hebben als je wel naar huis zou gaan hoor!
Hey meid, jammer dat je je zo ziekjes voelt! Mss is het toch beter dat je een dagje thuis blijft om lekker uit te zieken dan je kansen op een zwangerschap op het spel te zetten he! Ik duim dat je je snel beter mag voelen!
Ik zou me niet schuldig voelen Mobius. Het is toch een belangrijke tijd voor je. Vroeger voelde ik me ook altijd schuldig ten opzichte van mijn werk maar dat heb ik niet meer. Als ik me beroerd voel blijf ik gewoon thuis. Ik zou naar huis gaan, misschien even een homeopathisch middeltje halen (Nisyleen helpt erg goed bij verkoudheid!) en het lekker uitzieken zodat je je niet nog slechter gaat voelen. Kies maar lekker voor jezelf is mijn motto in de MMM! Groetjes Scat
Verse jus d'orange nemen, vroeg naar bed, goed aankleden en voor de rest moet je je lichaam haar gang laten gaan. Tuurlijk moet je aan jezelf denken, dat ben ik met Scat eens. Maar zou vanwege een verkoudheid niet thuis blijven. Tenzij je je echt beroerd voelt. (maar dat is mijn mening)
Mobius, ik wou je geen schrik aanjagen hoor Ik wou alleen zeggen dat je het nu beter heel rustig aan doet om alle eventuele dingen die niet zo goed zijn te elimineren! Ik ken mezelf en indien het zou mislukken zou ik denken dat het daar mss aan ligt... maar jou gaat het gewoon harstikke lukken Zo voelde ik als ik zondag ging lopen na het lopen wat raar in mijn buik... waarna ik meteen dacht... nee he dus indien deze ronde mislukt ga ik meteen redenen zoeken waarom het niet gelukt is... en ja, da's dan het eerste waar ik aan denk