Nou, zit toch weer aan mijn bureau Ach, weet je, ik voel me niet zo beroerd als gisteren maar ik weet ook hoe een verkoudheid voelt en hoe een griep voelt. Bij griep ben ik ECHT beroerd. Heb ik kippevel over heel mijn lijf, koud en warm en geraak ik niet uit bed of zetel. Nu kan ik alles nog gewoon maar ik moet steeds niezen en mijn neus loopt als een kraan. Een gewone verkoudheid dus En iedereen hier op het werk zit er mee dus het is gewoon de tijd van het jaar. Maar ik heb me zeker wel voorgenomen om het heeeeel rustig aan te doen. Gelukkig zit ik gewoon op een bureau dus hoef ik geen zwaar werk te doen. Gisteren ook niet van mijn plaats geweest en ben ik de rest van de week ook niet van plan (baas zal happy zijn ) Het is hier gelukkig erg rustig momenteel. Dus of ik nu thuis in de zetel zit of hier aan de pc...veel verschil is er niet Zit er wel aan te denken dat onze poging op een spontane zwangerschap toch weer mislukt is. We hadden er goede hoop in dat het zou lukken nu we precies wisten wanneer mijn eisprong zou zijn. Maar dat is nu 5 dagen geleden en nog voel ik niets. Ook had ik gedacht dat ik de Pregnyl spuit van zaterdag wel zou voelen maar ook dat nog steeds niet. Zit nu echt te denken: Heb ik die wel goed gezet? Ach, ben mezelf weer aan het gek maken. Zal wel even wachten wat ze morgen zeggen en mijn cryootje afwachten By the way, vinden jullie het ook niet laat dat ik die cryo terugkrijg? Zaterdag mijn eisprong en een week later zaterdag de cryo terug? :-k
Heb even gekeken naar mijn vorige data en blijkt dat ik vorige keer ook op zaterdag de Pregnyl heb gehad, op maandag de punctie en op vrijdag de tp. Dus niet zo veel verschil Eva, dit gaat gewoon goed komen! Het moet gewoon!! Even mezelf moed inpompen
Hey meid, hier nog zo eentje die niets voelt van de pregnyl (alleen mijn mannetje merkt het verschil ) dus dat wil niets zeggen En idd, een gewone verkoudheid zal wel geen verschil uitmaken! Nog een dagje tot het verdict! Mijn duimen blijven draaien
Lieve Eva....HET GAAT GOED KOMEN...ook ik weet het zeker Mijn duimpjes draaien weer voor je hoor....heel veel succes! Dikke knuffel en heel veel liefs van Daffie
Hey Mobius, je weet wat ik gezegd heb he! Onze pendels gaan uitkomen...jij in november en ik in december
Oh HELP! Ik zat er net aan te denken Ginny, nu is het wel de allerlaatste kans om die pendel te zien uitkomen. Het is morgen al geen november meer Ik ben zo ontzettend bang momenteel In mijn leven is het altijd al hetzelfde geweest. Als er bij 1 van 10 mensen iets mis zou gaan, was ik altijd net die ene Er is nu ook weer 1 kans op 3 dat de cryo niet goed ontdooit. En nu krijg ik het heel erg benauwd bij de gedachte dat ik weer eens die ene van de 3 ga zijn Bij alle dames in het IVF topic zijn de cryootjes momenteel al goed gelukt. Dus ik moet die ene wel zijn HELP! Wou zo positief blijven. Waarom lukt het me nu niet Zit niet anders op dan te wachten op het verlossende nieuws om 15u (nog zooo lang )
Lieve Eva, Gelukkig is het al vrijdag en duurt het verlossende antwoord niet zo lang meer! Ik ben volop aan het duimen en positieve energie naar boven aan het sturen (volgens reiki kan dat werken zegt een vriendin van mij altijd) dus wellicht dat het helpt! En.. misschien zijn er al vele mensen meer geweest met een niet goed ontdooide cryo, maar die zitten niet op het forum, dus wellicht ben je nu net de eerste in het volgende rijtje van 3! Ik hoop het zo voor je! Dikke kus van Jootje [-o<
Zo, toch maar even jullie raad opgevolgd (en die van me ventje die al dagen zegt dat ik naar de dok moet ) Beter laat dan nooit he Net een halve dag verlof gekregen zodat ik naar huis kan en bedje in kan kruipen. Lekker onder de warme dekens en hopelijk morgen stukken beter voor een (hopelijk [-o< ) succesvolle tp Wel even de wekker zetten op 15u zodat ik wakker ben om naar het labo te bellen
He speciaal forumdinnetje van me..... Wel positief blijven hoor! Je cryo gaat gewoon goed ontdooien en morgen krijg je een terugplaatsing Ik zal ook even dansen voor jou, want dat heb je van de week zo mooi voor mij gedaan om me op te beuren...komt ie..... {|= {|= {|= [-o< [-o< Laat je het ons snel weten! Ben berenieuwsgierig! Hele dikke cyberhug Daffie
Mobius, ik heb nu pauze op m'n werk en zit aan jou te denken. Over 2 en een half uur het verlossende telefoontje Ben heel positief over dit eskimootje want hij heeft me net verteld dat hij het het liever warm heeft. Hij wou naar een aangenamer omgeving waar hij zich lekker kon innestelen. Ik denk dat hij de overgang van koud naar warm fijn gaat vinden en ik ben er in ieder geval keihard voor aan het duimen! Ik gun het je zo! Scat heeft een echte duimdag
Net gebeld met het labo......... Weet nog niets! Ze zijn er nog mee bezig en gaan me over half uur terugbellen! [-o< [-o< [-o< [-o<
Nou meiden. Hier is het afgelopen. Hetzelfde liedje als in mijn hele leven: als er met iemand iets misgaat is het wel met mij Ik was dus wel degelijk die ene op drie waarbij de ontdooiing niet goed zou aflopen Geen tp dus Hoe moet ik dit slechte nieuws toch steeds verwerken
Oh nee, Mobius, dit is toch niet waar Ik vind het zo erg voor je Waarom zit het jou nou zo tegen : Ik ga je meteen een knuffel geven voor je verdriet maar geef niet op Mobius Er komt weer een kans en ik wil zo graag jouw naam in roze zien in 2008 ! Ik denk dat je nu alleen maar verdrietig kunt zijn dus geef ik je mijn cyberschouder. Scat huilt met je mee maar geef niet op ! Groetjes Scat
Straks komt mijn vriend thuis en dan kunnen we er eens over praten. Wou zo graag verder. Er helemaal voor gaan Eerst eens met liefje babbelen en kijken wat hij zegt
Ik ga hier nog even herhalen wat ik op het ivf-topic al heb gezegd: Wij nemen jou dit verdriet absoluut niet kwalijk! Gekkie! Je hebt een tegenslag en daar mag je heel terecht verdrietig over zijn. Ik hoop dat je dit kunt verwerken en ben blij dat je nog pogingen tegoed hebt. Sterkte dit weekend, er komt vanzelf een moment dat je inplaats van verdriet je weer gaat richten op een nieuwe poging. Neem gewoon de tijd om deze tegenslag te verwerken Groetjes Scat