Oh nee meid, kan me voorstellen dat je nu een beetje in de put zit! We hebben hier allemaal nog zo hard voor je zitten duimen Babbel maar veel met je ventje van t weekend en laat je maar wat verwennen ook zodat je deze klap weer te boven komt! 2008 wordt jullie jaar! Een hele dikke knuffel van hieruit!
Lieve Mobius. Wat een ontzettend rot nieuws weer... Ik had zo gehoopt dat het gewoon allemaal goed zou gaan.... Hopenlijk kun je het verdriet samen met je mannetje een plekje geven en gaan jullie er samen tegenaan om weer een volgende behandeling te starten... Ik wens je heel veel sterkte toe voor de komende tijd! Dikke knuf van Jootje
Lieve Eva, Wat een ellendig nieuws, ik had het je zo gegund . Ik hoop van harte dat je dit verdriet een plaatsje kunt geven en dat je niet te lang in de put zit. Je zegt ook altijd tegen mij dat ik moet proberen positief te blijven, dus ik geef jou hetzelfde advies Praat er maar eens rustig over met je mannetje en verwen elkaar het weekend, want ook voor hem zal het een teleurstelling zijn. 2008 wordt ons jaar en we gaan met zijn allen vreselijk zwanger worden Een hele dikke knuffel en veel liefs.. XXX Daffie
Heb het weekend overleeft Heb me zo erg ziekjes gevoeld Ben blij dat ik me weer wat beter voel. We hebben niet meer zo erg veel gepraat over de mislukte poging maar het gaat wel weer. Ik had vrijdag de indruk dat mijn vriend er niet zo zwaar aan tilde als ik dus ik heb geprobeerd om mijn verdriet niet al te veel te uiten. Hij is van mening dat er nog steeds maar 1 poging geweest is, en dat we er nog veel te gaan hebben. Oke voor mij maar je wil natuurlijk toch dat je zo veel pogingen niet nodig hebt he. Kan me onmogelijk inbeelden hoe ik me ga voelen als we na de 3e of 4e poging nog steeds niet zwanger zijn Ach ja, zo ver zijn we nog niet en ga me sterk houden zo lang ik kan Verder dacht ik zo, 'wat heb ik nou nog te vertellen op het forum?' Voel me hier nu een beetje verloren Maar ook daar heb ik me overheen gezet en blijf hier gewoon jullie steunen en kletsen over alledaagse dingetjes. Jullie zijn toch allemaal een beetje vriendinnetjes geworden he. Hoe kan ik jullie zomaar in de steek laten [-X
Lieve Mobius! Je hoort bij ons! Of je nu wil of niet, dit is je thuis! Zo heb ik het altijd ervaren, je i-dinnetjes zijn er altijd als je ze nodig hebt. Tuurlijk mag je dippen! Je moet het tóch een plaatsje geven. Maar ga hier alleen weg als je dat zélf wilt. Ook over koetjes en kalfjes praten is leuk! De allerdaagse beslommeringen, het weer....praat over alles wat jij kwijt wilt! Blijf vooruit kijken, niet achterom. Daar word een mens nooit vrolijker van. Je hébt nog vooruitzichten! Je hébt nog pogingen! Je kans ís nog niet verkeken! Ik blijf je stalken meid! Dikke kus van Lina.
Ik herken dat wel, maar ik blijf ook lekker op het forum rondhangen. En moed houden hoor, de volgende keer gaat het vast lukken meid!
Mobius, is er zicht op wanneer je met de volgende poging kunt starten of wil je daar nu nog even niet over nadenken. Wel hier blijven hangen hoor want we willen wel met je blijven kletsen natuurlijk Groetjes Scat
Weet ik eigenlijk niet. Bij ons zijn er geen wachttijden dus ik denk wel dat als ik vandaag bel, dat ik bij mijn volgende ongi kan beginnen. Maar we hebben het er nog niet over gehad wanneer we precies verder gaan. Ik hoop heel snel natuurlijk
Hoi hoi, Even wat positieve energie van mij naar jou. Ik hoop dat de volgende poging jullie wel dat langverachte kindje mag brengen. Ben je er al aan toe om de volgende poging meteen te beginnen of wil je liever nog even wachten om bij te komen van deze eerste poging? Een hele dikke knuffel van mij [-( Liefs Daffie
Ben er eigenlijk wel weer aan toe ja. Weet niet hoe dat bij andere meiden zit maar ik vind dat mijn laatste poging toch al wel lang genoeg geleden is (of lijkt dat alleen maar zo : ) Misschien dat ik na mijn 2e of 3e poging wel zo iets heb van: 'Nu is het even goed geweest' Maar voorlopig mag het nog wel even vooruit gaan
He lieverd, Hoe is het met je? Ben je al bezig in je nieuwe huisje, weet even niet meer wanneer je de sleutel zou krijgen. Dikke knuffel Daffie
Ik zit er nog niet in hoor (helaas) We kunnen er pas de 15e in. Op de 22e is de grote verhuis geregeld met een vrachtwagen zodat heel de boel er ineens in kan Maar de 15e gaan we het huis wat oppoetsen en ons bed al verhuizen en de badkamerspulletjes zodat we al heerlijk in bad kunnen Goh, wat kijk ik er naar uit zeg!
Nog een paar nachten slapen en dan is het zover.. lekker een nieuw huisje, een nieuwe start dus! En als je lichaam door heeft dat je zo'n mooi nieuw huisje hebt dan komt dan kindje ook vanzelf! xxx
Fijn! Nu hebben jullie iets om naar uit te kijken en zitten jullie lekker in jullie nieuwe huisje voor de feesten! Dan maar meteen de kinderkamer ook knus inrichten he
Morge meiden...ga maar niet te veel schrijven want ben weer super emo vandaag Wil jullie er niet mee lastig vallen dus doe mijn best en blijf maar lachen Wel heel leuk dat jullie aan me denken. Voel ik me niet zo heel alleen op de wereld
Ach Mobius, af en toe een baaldag heeft iedereen wel eens hoor... kon het gisteren op een zeker moment ook niet meer opbrengen om nog vrolijk te zijn! Had een lastige klant aan de lijn en heb erna gewoon een half uurtje zitten snotteren Je weet dat wij hier zijn om je te steunen en op te peppen, het komt allemaal wel goed meid! In December kunnen jullie in jullie prachtig huisje, fijne feesten doorbrengen en dan in 2008 kunnen jullie er weer flink tegenaan en wordt jullie geduld ook beloond! Dat weet ik zeker! Een dikke cyberknuffel van mij! Liefs, Marisha
Ach meiden, ik weet het even niet meer hoor. Voel me nu zo zwaar depri Vraag me zelfs af waarom ik nog leef WEER een heel weekend ruzie gehad met mijn vriend. Deze keer is de bom wel helemaal ontploft Komt dit wel ooit goed? Keek er zo naar uit om zo snel mogelijk weer te starten met de volgende poging maar zoals het er nu naar uit ziet zal er nooit nog een poging komen Donderdag krijgen we de sleutel van het nieuwe huis, maar zelfs dat helpt me er nu niet bovenop. Het enige dat ik wil is liefde in mijn relatie. Vraag ik nu zo veel? Zondag verjaardag van mijn moeder , verhuis naar nieuwe huis, Kerstmis komt er aan , Niewjaar (weer een nieuw jaar ), verjaardag van mijn vriend op 31 dec,..allemaal deze maand nog! Zou nu willen dat ze me voor een paar maandjes in een coma leggen of zo en dat ik gewoon even weg ben van de wereld en weer met een fris en positief kopje verder kan. Hopend dat dit allemaal gewoon een nachtmerrie is. Momenteel gewoon even nergens nog zin in
Sorry voor mijn K*T berichtje meiden. Dit is een zwangerschapsforum. Iedereen zou hier happy en vrolijk moeten zijn maar dat lukt me gewoon even niet meer Denk dat ik maar beter weg blijf, wil niet iedereen lastig vallen met mijn problemen