Dagboek van Mobius in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mobius, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje meid, wat rot dat je je zo shit voelt! Hoop dat jullie er snel weer boven op krabbelen. Neem de tijd voor jezelf om alles te verwerken. na alle tegenslag kan er alleen maar iets positiefs komen, toch?
    Ik heb deze maand ook last van een dip als ik bedenk hoe drukke maand het nog word...bah...

Van mij mag het januari worden!

Knuffel

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Denk dat december voor de MMM echt een k*t maand is :(

Ik begrijp je pijn Mobius maar we kunnen niets voor je doen om de pijn voor je te verzachten, ik kan je alleen van hieruit een dikke knuffel geven.

Hou moed en vecht voor je relatie want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste! Hoop echt voor jullie dat alles snel in zijn plooi valt!

Liefs,
    Marisha

3. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Mobius, juist hier blijven hoor :)
    Wij zijn er om jouw te steunen :)
    Het kan niet altijd vrolijkheid zijn. Ook bij mij komen er af en toe wat
    flinke dippen voorbij. Vind het zo erg voor je dat het nu zo slecht gaat
    tussen je vriend en jouw. Gingen jullie net lekker naar een nieuw
    huisje voor een frisse start en dan loopt het tussen jullie zo slecht.
    Kunnen jullie erover praten en erachter komen wat er zo fout loopt
    in jullie relatie :(: Ik hoop dat jullie er toch uitkomen binnenkort en
    wens je heel veel sterkte met het onder woorden brengen wat jouw
    dwars zit. Heel veel sterkte Mobius en niet wegblijven hier hoor :) ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

4. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Mobius...

Wat vervelend dat je je zo rot voelt en dat je nu niet krijgt wat je zoekt in je mannetje...

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat je er dan weer helemaal voor kan gaan!
    Misschien is een keer praten met "iemand" een oplossing?

HEEEEL VEEEL STERKTE en een dikke knuffel

Jootje

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hee Mobius, je valt ons niet lastig hoor, we begrijpen je heel goed! Hier nog een cyberknuffel, en wat positieve energie, hopelijk heb je er iets aan! En al vast heel veel plezier in het nieuwe huis, en succes met je verhuizing!

6. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Marisha, bedankt voor je pb'tje :D ;) Heeft me enorm geholpen ;)

Iedereen, heel erg bedankt voor jullie steun! Het doet me zo goed. Jullie zijn geweldig! :D

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey meid,

Wij zijn hier om elkaar te steunen he! Als we op elkaar al niet meer kunnen rekenen... waar zou het dan eindigen?

Gaat het al weer wat beter met je (jullie) vandaag?

8. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    JIj bent net zo geweldig hoor, je steunt ons ook altijd heel goed!

9. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Het gaat wel weer beter gelukkig. Heb het zo erg moeilijk gehad gisteren maar we hebben gisterenavond wat kunnen praten en ik denk wel dat het uiteindelijk nog wel goed komt ;)

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Gelukkig maar meid, dat gunnen we je ook!

11. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oef, da's toch een geruststelling he! Hoe kan je je concentreren op de behandelingen als het in je relatie niet goed zit?

Ben echt content voor jullie en blijven babbelen... da's de enige oplossing ;)

12. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    He gelukkig, dat doet me goed Mobius!
    Praten is toch de enige oplossing ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

13. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ben blij dat het weer beter gaat meid! Blijf praten hoor! Dat is zó belangrijk!

Dikke knuf van mij aan jou!

14. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Goh, geloof dat we er nu echt uit zijn...liefje en ik. Gisteren nog eens heel erg goed gepraat samen. Echt alles is nu uitgepraat. We moeten dit echt veel meer doen! ;)
    We wilden alletwee zo graag heel erg open zijn voor mekaar maar op de een of andere manier lukte het gewoon niet zo :(
    Maar dat gaat nu wel veranderen heb ik zo het gevoel. Het voelde zo goed aan gisteren.

Alles gaat dus wel weer goed komen en samen staan we sterk :D

Ook het thema baby'tjes is weer naar boven gekomen :D We hebben nu samen de beslissing genomen om meteen weer een nieuwe afspraak te maken en er voor 300% weer voor te gaan.
    Die 1e poging ligt nu achter ons. We hebben er wel veel uit geleerd maar we gaan er niet met spijt of verdriet naar terug kijken maar met eens zoveel moed weer verder :thumup:

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Da's fantastisch nieuws meid :whistle:

Niet alleen alles uitgepraat maar ook meteen over de volgende poging gesproken! Ben echt super gelukkig voor jullie!

Hoe is het trouwens met jullie nieuwe huisje? Heb je de sleutel al gekregen?

16. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Strakjes de sleutel! :whistle:
    We zijn zoooo benieuwd. Er moesten nog heel wat kleine dingetjes gedaan worden zoals aansluiten van water, verntilatiekapjes steken, de knopjes van de verlichting tegen de muur zetten, aardgasketel aansluiten, ...noem maar op. Hopen dat dat straks allemaal in orde is.

Er komt een notaris de plaatsbeschrijving doen dus we gaan er wel voor zorgen dat die alles noteert wat nog niet in orde is.
    Dan kan ons contract definitief getekent worden en kunnen we beginnen met de grote kuis :( (wel fijn dat die dan meteen voor de kerstdagen gedaan is :D )
    En natuurlijk dit weekend kijken voor een kerstboom en kerstversiering :D :D

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He meissie,

Ik heb helemaal gemist dat je je zo klote voelde.... :( Ik krijg van verschillende topica geen post meer....
    Gelukkig is nu alles weer uitgepraat met je vriend en kunnen jullie er voorde volle 300% voor gaan en het zou geweldig zijn als je ook in Januari kan starten ;)

Een hele dikke knuffel van ikke

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wss ben je nu helemaal in de poetskleren geschoten en ben je nu als een echte tante kaat de vloeren aan het boenen :)

Heel veel plezier alvast met de kerstboom... vond ik persoonlijk het speciaalste moment toen we als de bouw eindelijk af was, voor de eerste keer de kerstboom konden plaatsen... jullie gaan alvast heel leuke feesten tegemoet ;)

19. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Mobius, gelukkig klink je weer positief en zijn de problemen met je hubbie opgelost :) En nu in je nieuwe huisje en dan een frisse start met een nieuwe poging in het nieuwe jaar. Dat 2008 maar een heeeel mooi jaar mag worden :D :D
    Groetjes Scat ;) ;)

20. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Mobius.
    De sleutel van je huisje is gewoon ook meteen de sleutel naar een nieuwe start in alles wat je meemaakt! Dat kan dan alleen maar positief uitpakken voor je volgende poging :thumup:

Veel plezier dit weekend met je nieuwe huisje.. poets/klus ze!

xxxxx

Deel Deze Pagina