He Mobius, Lekker druk aan het klussen zeker Ach, heb je meteen genoeg afleiding Succes in je nieuwe huisje, liefs Daffie
Mobius, gefeliciteerd met je huis! Je hebt nu al 1 dag de sleutel! Heerlijk meid. Lekker klussen in het huis (nee, écht klussen, niet het klussen wat man en vrouw sámen doen ) Kan je opsommen wat er zoal aan gedaan moet worden om het naar jullie smaak in te richten?
Heb nog even de tijd gevonden om hier nog eens wat bij te kletsen (of om niet te zeggen de onweerstaanbare drang om mijn ZP-verslaving te sussen ) Nou, super veel gebeurd maar ga het proberen kort houden Gisteren super dag op het werk gehad (laatse werkdag van het jaar ) Had mijn eindbeoordeling op het werk. Nou, die was SUPER! Mijn baas is zo heel erg tevreden over me en vroeg me langs zijn neus door of ik niet vond dat ik wel een job met meer verantwoordelijkheid zag zitten En of ik het dan erg zou vinden om eventueel van bureau te verhuizen (zit nu in zo'n landscape bureau met 30 andere personen rond me ) Dus, de enige plaats die ik me kan indenken waar ik nog naar toe kan is een eigen bureau \/ Dus...jazeker wel! Nou, 2008 biedt dus vele kansen op werkvlak. Ben eens benieuwd Na mijn korte werkdag dus meteen naar het huisje toe want er moesten nog wat kleine dingen gebeuren en wilde gaan zien of die gebeurd waren... Mijn grote blijheid werd ineens de grond in geboord! Beneden in de berging waar de ketel van de aardgas staat, stond een grote plas water en het water liep van uit het plafond langs de verlichting naar beneden! Meteen naar boven kijken en ja hoor, de kraan in de badkamer lekte en liep zelfs naar de gang en in een andere kamer! Meteen de huisbaas gebeld en die zou iemand sturen... Dus gisteren was zo een beetje de grote domper op de vreugde Wat gingen we nu doen? Het huurcontract verbreken en iets anders zoeken? Nou, alles is vandaag gemaakt en we gaan het er straks eens goed over hebben met de huisbaas. Maar momenteel zijn die problemen opgelost en is alle water weg en opgedroogd. Nu zou alles in orde moeten zijn. Tja, het is en blijft een huurhuis dus alles wat er door dat water nog gebeurd, is gebeurd toen wij er nog niet in zaten en staat nu ook zo vermeld in de plaatsbeschrijving van het huis. Dus als er geen verdere problemen onstaan (ik hou mijn hart vast!) gaan we gewoon verder zoals gepland. Strakjes kuisen (wat nu dus nog niet is kunnen gebeuren) en kijken wat we al kunnen verhuizen. Morgen is mijn moeder jarig dus zullen we niet zo veel kunnen doen. Maar ik heb volgende week vrij, dus nog tijd zat Dus...eind goed al goed hoop ik Nog niet naar het ziekenhuis kunnen bellen voor een nieuwe afspraak, maar ga dat maandag meteen doen. Het zal toch pas voor januari zijn dus.. Tot zover de "korte" update van mobius Veel liefs xxx Ah ja, straks nog kijken voor een kerstboom Lina, er moet niets meer gedaan om het naar onze smaak in te richten. Alles is heel mooi afgewerkt Gewoon meubeltjes plaatsen en wat plantjes zetten hier en daar. Foto's gaan zeker nog volgen
Ah Mobius, Wat rot zeg, die lekkende kraan! T voordeel aan zo'n huurhuis is natuurlijk dat bij zo'n probleem, je huisbaas het maar moet oplossen maar nadeel is natuurlijk wel dat ze daar net iets minder secuur op zijn dan in hun eigen huis! En fijn zeg, misschien je eigen bureau op het werk! Kan me voorstellen dat dat veel rustiger wordt dan in zo'n grote ruimte met 30 man (zit ik zelf ook in en kan niet wachten tot ik ook een eigen bureau krijg )! Volgens mij zit het echt wel goed hoor! 2008 wordt het jaar van de mogelijkheden: een nieuw huisje, een nieuwe functie en een nieuwe poging... wat wil je nog meer! Staat je kerstboom nu al? Gr, Marisha
Dag lieve meiden Nee, Marisha, de kerstboom hebben we nog niet. We hadden het zo ontzettend druk dit weekend dat we nog niet echt hebben kunnen zoeken naar een leuke kerstboom. Maar we hebben wel al hele leuke kerstversiering Zaterdag hebben we de kamers boven en de badkamer gepoetst. Dus de hele boven is gedaan, enkel de ramen nog Vandaag komen mijn ouders en schoonouders de beneden helpen poetsen dus strakjes zou het huis helemaal intrek-klaar moeten zijn Gisteren was het mama haar verjaardag en hebben we leuk gevierd. Maar om 16u kwamen ook alle tantes en nonkels en eentje daarvan kwam heel vrolijk binnen: "IK WORD WEER OMA!" Ik heb me even heel sterk kunnen houden maar op een gegeven moment moest ik echt de kamer uit en ben ik in de badkamer gaan huilen Mijn vriend achterna en natuurlijk had mama het ook gezien Ze vroeg aan hem wat er scheelde en hij zei dat we dat nog wel gingen vertellen. Nu had ik echt zo veel zin om aan mama te vertellen dat we met IVF bezig zijn en hoe moeilijk ik het er mee heb. Maar vond het gisteren op haar verjaardag niet zo gepast. Dus denk dat we het hun strakjes toch maar gaan vertellen. Ze zijn ook al zo lang aan het wachten om oma en opa te worden dus ik vind het voor hun ook zo erg dat ik het enige kleinkind ben dat nog geen kinderen heeft Ik hoop alleen dat ik hun dan ook niet opzadel met die moeilijke periode van de MMM Zo, ga me snel aankleden en klaarmaken want zodadelijk staan ze hier allemaal klaar in hun poets tenue en zit ik hier nog in mijn kamerjas
O lieffie, Wat kan dat je raken he? Je hebt groot gelijk dat je het niet hebt verteld gisteren. Maar ik zou het inderdaad wel vertellen. Je moeder kan je dan ook gaan steunen. En echt moeders zijn daar supers in. Je hebt nou eenmaal mensen die er niet overnadenken. Mijn tante presteerde het toen ook om tegen mijn moeder te zeggen, toen mijn nichtje weer zwanger was. Ja ik wordt weer oma, en jij nog steeds niet he? Mijn moeder was daar best sip van toen. Ik lees het net van je huisje. Wat balen die overlast. Maar de huisbaas is inderdaad verantwoordelijk. Vaak is het snel opgelost. Iniedergeval heel veel klusplezier in je huisje, en een hele dikke knuffel van mij. Groetjes, Elvira
Hey meid! Kan me voorstellen dat dit weer een moeilijk moment was... ik weet perfect hoe je je voelt. Soms kunnen mensen zo ongevoelig overkomen he! ale: Soms hoop je om wakker te worden en te ontdekken dat het allemaal maar een nare droom is en dat jullie dit niet overkomt... ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jullie in januari weer een poging kunnen starten en dat jullie ook snel goed nieuws kunnen brengen! Ik heb mijn mama meteen verteld dat we de MMM in gingen... zij heeft er zelf ook in gezeten en weet dus perfect hoe moeilijk het voor ons is. Toen mijn zus een paar weken geleden melde dat ze zwanger was is mijn mama meteen in de auto gesprongen om me te komen troosten omdat ze wist hoe moelijk het voor mij zou zijn... langs de andere kant wordt ze een beetje verscheurd tussen de vreugde om haar eerste kleinkind en de pijn om de behandelingen die wij door moeten Ik vind het persoonlijk erg leuk om mijn "ei" bij haar kwijt te kunnen... waar soms mijn mannetje mij niet genoeg steun kan bieden (die mannen weten immers vaak niet hoe zich te gedragen) weet ik dat ik juist bij mijn mama terecht kan als het weer tegen zit! Alvast heel veel poetsplezier vandaag!
Net gebeld voor een nieuwe afspraak voor de 2e poging.... vrijdag 25 januari om 10u20 Weet effe niet welke smiley daar nou toepasselijk voor is. Had gehoopt dat het nou even sneller kon Dus was effe verschieten Maar zou eigenlijk blij moeten zijn want nu weet ik tenminste wanneer het weer begint Dus even gemengde gevoelens aan deze kant van de computer Ach ja, aftellen dus en tussentijds maar even op de natuurlijke wijze oefenen Het huis is helemaal gepoetst Straks de pc verhuizen naar daar want morgen komen ze de aansluiting regelen. In de loop van de week maar even met al een aantal dozen naar daar zodat ik daar al wat kan uitpakken. En zo moeten we volgende week helemaal verhuist zijn Ga dus even wat minder tijd hebben deze week maar dat vergeven jullie me wel even he Maak het achteraf weer allemaal goed
Das balen Mobius..duurt nog best een tijd voor je weer mag komen in he ziekenhuis. Gelukkig kan je je de komende week storten op je nieuwe huisje, dus vliegt de tijd wrs om En natuurlijk vergeven we je dat je hier wat minder bent, als je maar weer terugkomt Dikke knuffel en succes met verhuizen! Liefs Daffie
Hee meid, wat een pech had jij in je huis zeg, is het niet gaan stinken nadat het was opgedroogd? En toen ook nog zo'n rotbericht bij je moeder, wat vreselijk zwaar moet dat zijn geweest! Ik zal later op de dag trouwens voor je pendelen hoor, op een rustig moment! Ik wens je succes met verhuizen en 2008 wordt voor jou ook vast een heel vruchtbaar jaar! Succes meid!
Goh Mobius... wat toevallig zeg... wij moesten nog een afspraak maken voor een tussentijds evaluatie gesprek en raad eens wanneer dat is? Juist ja, vrijdag 25 januari om 10u20 Kan me voorstellen dat je een beetje baalt dat je nog zo lang moet wachten... maar mss is het helemaal geen toeval dat we zolang moeten wachten en betekent dit juist iets goed
OEii, ik moet even teruglezen Mobius. Erg druk geweest Heb je je moeder nu verteld dat je in de MMM zit : Ik heb het mijn moeder meteen verteld, vooral omdat er voor haar nog helemaal geen kleinkind is. Mijn zusje is ook geen moeder geworden omdat het te problematisch werd met de weg in de MMM. Bij hun werd zelfs ICSI een probleem. Ik ben al 41 en mijn moeder had al veel toespelingen gedaan over een kleinkind. Mijn schoonouders weten het ook en ze leven allemaal erg mee. MIjn zusje, mijn schoonzus, vriendinnen en naaste collega's weten het ook. Ik heb ook aan hun erg veel steun gehad. Het kan ook heel confronterend zijn als het misgaat omdat er dan veel mensen vragen hoe het gegaan is en dat kan heavy zijn. Alles heeft een keerzijde. Maar het gaat in ieder geval Vrijdag 25 januari om 10u20weer beginnen voor jou en daar toasten we nog even op Mobius Groetjes Scat
He Eva, Gaat het nog goed met verhuizen? Ben echt benieuwd hoor en je moet maar snel een foto maken en laten zien! Nog 2 weken en dan is het 2008! Daar wachten we toch met smart op he! He meissie, succes nog even met verhuizen en tot gauw, xxx Daffie
Mobius, ik wens jullie hele fijne kerstdagen in jullie nieuwe huisje en dat al jullie wensen maar uit mogen komen in 2008 Groetjes Scat
Ik leef nog steeds met je mee hoor Mobius. 25 januari, je zal zien dat het sneller is dan dat je nu denkt. Weet je moeder het al, of houd je het zo lang mogelijk voor je? Hoe is het met de lekkende kraan? Alle schade hersteld? Blij toe dat je in je nieuwe woning niets hoeft op te knappen/verven/verbouwen enz. Gewoon schoonmaken en erin trekken! Da's het betere werk.
Hoe is het nu? Heb je je weg al helemaal gevonden in je nieuwe huis? Een nieuwe start in je nieuwe huis vól met good vibes!
Goedemorgen dames! Ben er weer Met half afgebroken ledematen, maar ik heb de verhuis doorstaan Twee weken lang heb ik serieus hard gewerkt van s'morgens tot s'avonds om het af te krijgen (wat nog niet helemaal gelukt is want hier staan nog ontelbare dozen die nog uitgepakt moeten worden ) Het resultaat in de woonkamer is al heel erg mooi EN de kerstboom was er op tijd geraakt \/ Het huis op zich heeft nog wel wat kinderziektes hoor Gisteren voor de 1e keer in 2 weken een wasmachine kunnen opzetten (kan je je indenken hoeveel was er nog staat te wachten! ) Natuurlijk heel die kamer onder water! Kon die afvoer dat niet trekken en liep het langs de buis gewoon terug omhoog. De huisbaas is net komen kijken en gaat ook dit probleem oplossen (ja ja :-k ) De rest van de minpuntjes zullen ook nog wel allemaal in orde komen Ga vandaag weer niet zo heel veel tijd hebben maar ik heb een heeeeeeele boel bij te lezen denk ik O ja, heb het mijn ouders nog niet kunnen vertellen. Vond het gepaste moment niet (of is dit een excuus? ) EN....een hele zalige kerst (o....die is al voorbij?? ) en een GELUKKIG NIEUWJAAR voor iedereen En natuurlijk wens ik iedereen heel veel roze toe in het nieuwe jaar
He mobius, Wat fijn weer wat van je te horen en toch nog een kerstboom gehad Nieuwe huizen brengen toch altijd weer verrassingen met zich mee he, das wel jammer. Hopelijk is het allemaal snel verholpen! Alvast een goed uiteinde en 2008 wordt top! Liefs Daffie