Dagboek van Mobius in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mobius, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He Mobius, ik las net nog even op een ander topic dat je de week van 10-17 maart op vakantie gaat....IK OOK hahaha :D

Ik ga met een vriendinnetje wrs naar Egypte. We zouden gaan skieeen, maar omdat mijn voet nog steeds niet in orde is, gaan we lekker de zon opzoeken. Mijn mannetje gaat dan weer een weekje varen bij zijn oude baas denk ik, dus die is ook onder de pannen.
    Heb er nu al zin in ;)

Daffie

2. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    He! Wat een toeval zeg! :D :D Jammer dat je ook niet naar Turkije gaat...dan hadden we nog kunnen afspreken ;)
    We gaan er van genieten he ;)

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wat fijn dat jullie zoiets leuks hebben om naar uit te kijken! Het zal wel lekker warm zijn in Turkije!

Ik ben ook al een paar weken tegen mijn mannetje aan het zeuren dat we eens moeten gaan nadenken waar we naartoe willen deze zomervakantie. Mag alleen niet te ver zijn want indien we zwanger zouden zijn moeten we altijd gemakkelijk naar het ziekenhuis kunnen indien het nodig is... Je blijft er toch rekening mee houden he...

PS: nog 15 keer slapen 8-[

4. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Wat een toevalligheden allemaal :D
    Op 25 februari zelfde dag als Marisha op gesprek en in maart op zelfde tijdstip als Daffie op vakantie :D

Die reis hebben we van mijn ouders gekregen voor Nieuwjaar. Was wel maar eenmalig zei ze haha...(hoe? Niet elk jaar? :-s )
    ik hoop dat het er in maart al warm gaat zijn. Ouders waren vorig jaar op zelfde tijdstip geweest en toen was het er wel al erg warm dus hopen maar...
    Nu maar hopen dat het een beetje uitkomt met de icsi. Als ik meteen in februari kan beginnen, zou de testperiode ergens begin maart zijn vermoed ik, net voor we vertrekken. Als ik eerst nog 3 weken aan de pil moet dan vrees ik dat ik midden in de poging zit op het moment van de vakantie.
    Ach, gewoon even checken de 25e ;)

5. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Yess...komt korterbij :D

6. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Fijn zeg, ff de warmte opzoeken en tot rust komen! Ik duim voor je dat het niet middenin je poging zal zijn!

xxx

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik wil ook wel zo'n kadoo voor nieuwjaar :D

Wij hebben van mijn schoonouders een nieuwe grasmachine gekregen... duur ding maar had toch liever een snoepreisje naar de zon... hehehe :D

Jij hebt wel heel leuke dingen om naar uit te kijken he! Nu maar hopen dat het allemaal een beetje goed valt. Ik zal duimen de 25e (al dat ik op het moment van jouw gesprek ook met andere dingen bezig zal zijn :))

8. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hoi Mobius, ik ben hier niet meer zoveel als eerder maar ik ben je niet vergeten. Ik denk nog steeds aan je, en dat wou ik je even laten weten! Ik duim!

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hoi Mobius, ik ben hier niet meer zoveel als eerder maar ik ben je niet vergeten. Ik denk nog steeds aan je, en dat wou ik je even laten weten! Ik duim!

10. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Dank je Ester ;)

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Nog 14 dagen voor je gesprek Mobius :) :)

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey meid!

Fijn weekend gehad? Al lekker wezen shoppen met de solden?

Ik kom hier nog maar eens aftellen... nog 11 nachtjes slapen en we mogen op gesprek gaan he! :D

13. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Jaaaaaaaa! Nog 12 dagen! :D :D
    Maar begin nu toch stilaan meer en meer te vrezen dat ze de behandeling pas gaan starten na mijn vakantie :cry: Had ik nu toch gewoon met de pil gestart vorige week! Dan had ik wel meteen mogen beginnen in februari. Dom kieken dat ik ben! Weten dat ze me toch eerst paar weken aan de pil zetten! :(
    WIL STARTEN!!!!! :x ;)

Verder gisteren weer maar eens van mijn moeder mogen horen dat alweer een andere nicht haar derde kindje verwacht :cry: :cry: Toch weer een paar traantjes gelaten toen ik in mijn bedje lag...kon het niet laten :cry: :cry:
    Ben buiten mijn zus (maar die is nog maar 22) echt de enige in de familie die nog kinderloos is :cry:

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Kan me voorstellen dat dat weer even slikken was :( je voelt de tijd dan toch weer verder tikken he! Maar... geen paniek, jij zal de volgende zijn die het goede nieuws mag verkondigen! Gewoon hoop houden hoor!

Is het bij jullie trouwens standaard procedure dat je met de pil weer moet starten? Ik lees toch vaak dat de ziekenhuizen er andere methodes op na houden. En je kan nu nog niet weten dat je zal moeten wachten tot na je vakantie... wacht gewoon nog een kleine twee weekjes af en dan weet je meer! Ik duim dat je nog voor je vakantie een poging mag wagen en dat je gewoon lekker zwanger op vakantie mag vertrekken!

Weet je trouwens dat we op dezelfde dag verjaren? Echt wel grappig... allebei op koninginnedag jarig :D Wat een toeval!

15. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Nee! ECHT? :D :D :D He....de toevalligheden bij ons hopen zich stilaan op he? Tof! :D :D
    Wel een mooie dag om te verjaren he...altijd vrij de dag na je verjaardag :D

Weet eigenlijk niet of het standaard zo is om eerst met de pil te starten. Maar bij de 1e poging was het zo dus ik neem maar aan dat ie me deze keer hetzelfde gaat flikken :(
    Maar idd...ga toch maar eerst afwachten wat ze zeggen ;)

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Echt waar! Vond het ook wel grappig toen ik het zag deze morgen... ik denk dat ik je verjaardag over enkele maandjes niet zal vergeten :)

17. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Ik die van jou ook niet :D
    Onze gesprekken gaan we zeker ook niet vergeten...over 10 daagjes! :D
    En we zijn allebei van Belgie :D

18. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Nog 10 daagjes..spannend!

En hoe bevalt je nieuwe huisje nu? Al helemaal gesetteld en voel je je al helemaal thuis?

Ik duim heel hard voor je dat je poging niet net in je vakantie uitvalt!

xxx

19. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Ja hoor, helemaal gesetteld :D
    En het oude is definitief verleden tijd. Vrijdag zijn we de akte gaan tekenen en hebben we een mooie som terug gekregen dus dat zijn we van het weekend nog even gaan vieren ;)

We hebben nog wel wat kasten en rekken nodig om al onze spullen in kwijt te raken (in het vorige was daar geen plaats voor) maar dat komt er vast nog wel ;)

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Heerlijk he Eva, een nieuw begin :D :D :D !

Enne volgende week het gesprek al ;)
    Ik hoop voor je dat je weer snel mag beginnen en dat ze die pil achterwege laten!

Dikke knuffel Daffie

Deel Deze Pagina