ik kwam gisteren tot hetzelfde besef... 9 dagen lijkt nog zo lang... een goeie week lijkt zo dichtbij... Ach ja, voor we het weten is de afspraak al weer achter de rug en zitten we er midden in
Hey meid! Ben deze morgen super goed gezind op gestaan... volgende week deze tijd mogen we ons klaar maken om naar onze afspraak te gaan! Eigenlijk gaat het nog wel best snel vooruit he
Vind ik ook. Hmmmm....stel je voor...samen die posi test zou toch helemaal de max zijn he Dat vind ik zo geweldig aan dit forum
Samen posi testen zou wel heeeeeel fijn zijn... al zal je je dan wel moeten haasten hoor... mijn NOD van de volgende IUI zal wss rond 29 februari zijn
Hoe lang duurt zo'n behandeling bij jou normaal gezien? Mss kunnen we gewoon bij de volgende ronde samen testen (dat wordt dan rond eind maart)! Of mss duurt jouw behandeling wel korter... maakt al niet uit... ik zal hier met toeters en bellen staan supporteren
de vorige was ongeveer een maandje geloof (dan ga ik sebiet es even moeten gaan terug spieken ) Als je al wil supporteren zou ik al heel erg fijn vinden hoor
Al van vanmorgen aan het proberen om hier snel te posten maar wat is het hier ineens druk zeg! Wat ik wilde zeggen: ziekenhuis heeft gebeld...afspraak van vrijdag de 25e gaat niet door... Of het eventueel woensdag al kon? Namiddag? 15u? Dus 2 daagjes vroeger! JAZEKER hoor! Maar ach, dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik al vroeger kan starten he
Heel dom en totaal nutteloos natuurlijk ...maar kon het toch niet laten om al eens een kleine berekening te maken Worstcase geval natuurlijk: als ik dezelfde timing aanhou als de vorige keer en mijn ongi beginnen 2 februari zou ik van 5 tot 19 februari aan de pil zitten. Op 23 februari dag 1 van de cyclus dus beginnen met Deca. Rond 5 maart prognostiek dat ik de Pregnyl mag spuiten (heb eens in mijn glazen bol gekeken ), op 7 maart de punctie en op 11 maart de TP. MAARRE....op 11 maart de punctie wil zeggen dat ik dan net 1 dag in Turkije zit! :-# :c: ](*,) #-o Tja, dan zit er niets op dan alles maar met een paar daagjes te vervroegen (zal ik het eens even zeggen ) OF ik hoef misschien niet zo lang aan de pil en dan kan het ook nog net [-o< Pfffff, ik maak me gewoon helemaal gek! ](*,) Toch maar best gewoon even afwachten tot woensdag
Oh meid... jij gelukzak... je afspraak zomaar eventjes twee daagjes verzet! Enne, mss kan je tijdens gesprek al aangeven dat je graag nog voor verlof een poging waagt... mss kunnen ze daar dan rekening mee houden bij de planning! Ik hoop het voor je! Enne... voor jou nu nog maar 5 daagjes
Wat heerlijk meid dat je afspraak 2 dagen eerder kan. Ik hoop voor je dat je per direct mag gaan beginnen! Dikke knuffel Daffie Vakantie....bijna.... heerlijk!
Nog 2 nachtjes slapen....ben toch wel heel erg benieuwd Dit weekend zou mijn eisprong zijn (kan ook nog vandaag). Jammer genoeg voel ik daar nooit iets van dus zeker ben ik niet. Maar we hebben toch nog maar goed ge-oefend dit weekend Stel je voor...ik 2 februari zitten wachten op mijn ongi om te kunnen starten....en geen ongi meer (pffff...een mens mag toch nog wat dromen he )
Het komt heeeeel dichtbij Mobius. Duim weer hard met je mee Ik hoop dat het allemaal nog precies goed uitkomt en dat je daarna lekker op reis kunt naar Turkije Groetjes Scat