Dagboek van Mobius in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mobius, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ben zoooo nieuwsgierig maar wacht
    nog even vol ongeduld :D
    Groetjes Scat ;) ;)

2. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Zelfde verhaaltje als in het ivf/icsi topic dan maar ;) :

Ben terug van het gesprek, nu ja, gesprek...
    2 min binnen om te horen dat ik nog 2 maanden moet wachten! :cry: :cry:
    IK KAN NIET MEER WACHTEN! :evil:

Zei dus dat ik de 10e maart op vakantie vertrok...zei ie al meteen: nu ja, dat is wel een probleem he :confused:
    Ik proberen te vertellen dat ik had gerekend dat het nog net zou lukken maar die pummel hoort niet wat je zegt he..die raast maar door en dan weet je het! pff :( Hij mompelde iets van: "dat kan je niet uitrekenen!" Pff, de lul.
    Ga hem voor zijne verjaardag een cursus sociale vaardigheden cadeau doen :D
    Is ie nu ook nog net na ik terug ben van vakantie in het buitenland dus kan ik pas terug op 26 maart! :cry:
    Moet wel al met de pil beginnen rond de 3e maart (op dag 2 van mijn ongi) dus verwacht dan wel echt meteen te kunnen beginnen op 26 maart. Anders..... GGRRR :evil:

Hij zei ook nog dat ik nu Menopur moest gaan spuiten ipv die puregon (of was het nu ipv de decapeptyl :-k )
    Ach, dat zien we dan wel weer...

Maar goed dat er zo veel van jullie al bezig zijn zodat ik mijn aandacht volledig op jullie kan vestigen. Zal mijn duimen al maar vast warm draaien voor jullie :D
    :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

o ja...en dan ook nog eens 22 euro mogen dokken voor dat lullig gesprek...ze durven! Pfff :evil:

3. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Is het al 26 maart?? :rolleyes: :) :)

4. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    He Mobius, kan me voorstellen dat je nu baalt :(
    Wat een geduld moet jij hebben :(
    Kun je nog niet via 1 of ander lijntje in het ziekenhuis
    de datum naar voren krijgen of is
    dat onmogelijk :(:
    Groetjes Scat ;) ;)

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He verdorie, waarom moeten er zulke stomme artsen rondlopen als gynaecoloog? En dan ook niet luisteren he!

Helaas wachten tot maart dan maar en inderdaad hopen dat je dan direct als je terugkomt meteen kan beginnen! :D

Een hele dikke knuffel en gebruik je [-o< duimen dan maar nonstop voor ons :p

liefs Daffie

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hee bah zeg! Dat is echt wel balen! Da's nog twee maanden geduld meid ik kan me voorstellen dat je die gyn bijna van achter zijn bureau trok :evil:

Vreemd ook dat alles afhangt van die ene gyn... zitten jullie niet met meer gyns die dat samen doen?

Gelukkig heb je toch wel je vakantie om naar uit te kijken zodat de tijd toch een beetje vooruit kan gaan.

Ik vind die gyns ook vaak echt niet menselijk. Begrijpen die nu niet dat als je al twee maanden moet wachten voor een afspraak, je niet nog eens 2 maanden wil wachten voor je kan beginnen? Grrrrr...

Heel veel geduld toegewenst Mobius! Ik vind het echt rot voor jullie :(

Mss lekker veel oefenen de volgende maanden en zorgen voor een groot wonder ;)

7. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Tsjonge nou moet je echt lang wachten zeg... GRRRRRRR
    Frustrerend zeg die gang van zaken in de ziekenhuizen altijd!
    Zoals ik al vaker heb gezegd het afgelopen jaar, het ziekenhuis hoeft niet zwanger te worden dus hebben ze daar geen haast...echt zo verschrikkelijk oneerlijk!

Ik hoop dat je in ieder geval dan maar lekker uitkijkt naar je vakantie en daar dan dubbel en dwars van gaat genieten om dan vervolgens weer helemaal fris en fruitig in maart aan je poging te gaan beginnen!

Ik zal heel hard voor je duimen!

Dikke knuf

8. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Waarom voel ik me nu zo depri? :cry: :cry: :cry: :cry:
    Is zo dubbel...wil zo ontzettend blij zijn voor jullie en meeleven met jullie (en dat doe ik ook echt hoor), maar telkens als ik ergens een smiley neerzet rollen de tranen over mijn gezicht :cry:

pfff, wou dat ik het op de hormonen kon steken... :cry:

9. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik tel met je mee af naar 26 maart hoor meid! Wat een L*L zeg, die arts. Luisteren is dus niet zijn sterktste kant.

En natuurlijk voel je je depri! Wie zou dat niet zijn als je hoopt te mogen beginnen en dan te horen krijgt dat je 2 maanden moet wachten én niet goed gehoord word!
    Dikke knufffffffffffffff.

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Meis, een heeeeeele dikke knuffel van mij....

En laat je traantjes maar eens even rollen, dat lucht ontzettend op. :cry: :cry: :cry:
    Lieverd, ik denk aan je...

Enne....het is zo maart hoor!! ;)

Liefs Daffie

11. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Lieve Mobius,

Tuurlijk is het normaal dat jij je zwaar ... voelt! Je gunt het een ander wel een leeft ook wel mee maar voor jezelf heb je ook weer net een serieuze opdoffer te verwerken gekregen... enkele maanden leef je toe naar een afspraak die je in gedachten al tien keer hebt gehad en dan is de afspraak er eindelijk en dan loopt ie helemaal niet zoals je verwacht maar krijg je te horen dat je nog maar eens zoveel geduld moet hebben...

Ik denk aan je en wou dat we iets konden doen om de tijd wat sneller te laten voorbij gaan!

Stuur je van hieruit alvast heel veel dikke knuffels!

Liefs,
    Marisha

12. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Je mag mijn schouder ook hebben hoor.
    Huil maar even uit :(
    Dat wachten is ook zo zwaar.
    Je wilt gewoon weer meedoen en niet langs de zijlijn staan.
    Kan ik me helemaal voorstellen. Ik wou zo voor je dat je
    een flinke sprong in de tijd kon maken. Heel veel sterkte en
    kom natuurlijk regelmatig op je topic om je steunen
    lieve Mobius ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he mobius meid, niet eerlijk he dat je zolang moet wachten, maar het is al bijna februari en wij gaan zorgen dat het snel maart zal zijn, je zal er zo door vliegen ;)

14. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Mijn schouder mag je ook lenen.
    Ik ben weer een beetje "opgeknapt" vandaag tov gister.
    Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen.
    Laat het verdriet er maar uit, maar probeer er weer sterker uit te komen.
    Dat de tijd maar snel om vliegt.

Liefs en een knuffel Hope

15. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Bedankt allemaal om aan me te denken. Zo lief :D
    Vind het jammer dat ik er dit weekend niet kon zijn voor velen van jullie. Zoveel puncties, fm's en tp's en ik kon er niet zijn om jullie te steunen :cry:
    Maar ik heb wel heel erg veel aan jullie gedacht en hopelijk heeft dat ook een beetje geholpen :oops: :D

Aan jullie allemaal in deze spannende tijden....GO FOR IT!
    :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

16. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Lieve Mobius, hoe is het met je?
    Je had wat onenigheid dit weekend met je vriend?
    wat vervelend.
    Gaat nu weer alles goed?

Tuurlijk denken we aan jou, jij bent toch ook zo lief voor ons, wat wil je dan nog meer?
    Voor jou gaan die spannende tijden ook eraan komen, al lijkt dat nu nog een eeuwigheid te duren.

Dikke knuffel voor jou, liefs Hope

17. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Mobius, hou vol meid.
    Hopelijk is de bui weer overgewaaid na het weekend.
    Hoop dat het weer wat beter met je gaat ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

18. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He lieve Eva,

Ben blij weer wat van je te lezen...had je inderdaad al gemist ;)
    Jij weet me altijd zo goed op te beuren....en ik hoop op mijn beurt dat je je weer wat beter voelt en ik snap het heel goed dat het moeilijk is als je al die dingen over puncties, FM en terugplaatsingen leest en zelf moet wachten tot maart.... :(

Maar, het is zo maart hoor en dan hebben we ook nog eens heerljk vakantie allebei :D

Een megadikke knuffel van mij [-(

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meis,

Las dat je een niet zo fijn weekend achter de rug hebt... blijven praten hoor! Dat is zoooo belangrijk! Hopelijk gaat het al weer wat beter!

Enne, er is al weer bijna een week voorbij sinds je afspraak bij de gyn! Dus de tijd gaat toch wel vooruit. Nu maar lekker uitkijken naar die welverdiende vakantie... lekker jullie tweetjes van elkaar genieten en jullie relatie weer wat hechter maken!

Wanneer vertrekken jullie weer?

20. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    hey lieve mobius..

Vervelend he? Zo'n weekend dat je alles zo oneerlijk vindt en zelf ook gewoon in dezelfde positie wil zitten als velen van ons.

Ik hoop dat je het weer wat positiever inziet

Ik blijf je knuffelen tot het beter gaat!

knuf knuf

Deel Deze Pagina