Jij ook succes. Ga ook aan je denken Wat is eigenlijk het verschil tussen een uitgangsecho en een gewone echo en follikelmeting?
Een uitgangsecho is een echo om te kijken of je schoon bent van binnen om verder te gaan met de andere hormonen. Ik had namelijk met m'n 2e IUI dat ze met de uitgangsecho zag dat er nog teveel troep zat en als ik toen de Gonal-F had bij gespoten dan had ze in een later stadium niet meer kunnen zien of er dan follie's zitten of dat het nog "rommel" is. Als deze uitgangsecho goed is dan heb ik volgende week de 1e FM = echo
Vanmorgen mijn 1e echo gehad. Er zaten er 6 rechts en 2 links. Was al blij dat er iets zat. Had namelijk schrik dat de spuiten helemaal niet gingen werken. Maar dus toch Vraag me nu alleen af of 8 follies goed is voor een 1e fm. Zijn het er weinig? Of juist veel? Heb geen flauw idee eigenlijk en natuurlijk ben ik dat daarstraks vergeten te vragen Donderdag terug voor de 2e echo. Dus vanavond en morgen nog gewoon decapeptyl en Puregon blijven spuiten.
Hey Mobius, 8 is zeker een mooie score. Het gemiddelde is tussen de 5 en 10 geloof ik. Laat je niet gek maken door meiden met meer! Ik had bij de vorige poging ook 6 eitjes, en zelfs daar was ik blij mee. Nu zijn het er 15, wat ook super is. Maar ik was er van weer 6 uitgegaan. Succes lieffie. X Vier
Hey Mobius, dat is een heel mooi aantal hoor! Ik had er met de IVF 7 eitjes dus niks aan de hand hoor meid! Alvast succes voor donderdag!
Dank je wel meiden. Ben al wat meer gerust nu Moet zeggen dat het wel zenuwslopend is nu ik er eenmaal ingerold ben De tijd gaat nog redelijk vlot vind ik, maar het is allemaal zo nieuw en stresserend Nu ben je constant met iets bezig en kan je je daar op focussen (spuiten, echo's,...)maar wat gaat dat geven na de terugplaatsing als je zo lang moet wachten op het verdict!
Ja die wachtweken na de TP zijn inderdaad erg zwaar. Zolang je nog aan het spuiten bent leef je van de ene FM naar de andere toe en daarna de punctie. Toch moet ik zeggen dat de dagen tussen de punctie en de TP ook errug heavy zijn. Maar we kunnen het...we zijn niet voor niks het sterkere geslacht
Go Mobius, Go mobius. Spannend hoor morgen de 2de fm. Duimen draaien hard rond. Ik ben zo benieuwd. X Elvira
Nou, ben net terug Ik ben weer vertrokken met veel te hoge verwachtingen denk ik. Dacht even superfollies te hebben (aan de bedrijvigheid te voelen binnenin) Maar moet zaterdag nog terug voor de 3e fm en ze kon al wel zeggen dat maandag waarschijnlijk de punctie ging zijn Dussss nog heel even geduld..... dat ik NIET heb [-( Voor nu dus nog maar even blijven spuiten
Ja, spannend he. Vooral nu het allemaal zo nieuw voor me is Ik ben altijd blijven geloven in jouw en je pendel. Dus Caruli meid...hopelijk heb je gelijk he
Vanmorgen de 3e fm gehad en ja hoor....ze zijn groot genoeg!! Vanavond om 20.30u de Pregnyl en maandagochtend om half 9 de punctie! \/ SPANNEND!
Hoi Mobius, ga toch ook nog even reageren op je eigen topic. Ben heel benieuwd hoe het gaat Maandag en blijf ook jouw topic volgen Spannend allemaal hoor Blijf door Groetjes Erna
Mobius, Wat een geweldig nieuws. Heel veel succes met de pregnyl zometeen, en een goede punctie maandag en natuurlijk bevruchting. Duimen draaien hier keihard voor je rond. Liefs, Elvira