De punctie is achter de rug! Heb een volledige verdoving gekregen (hadden ze al gezegd dat ze dat zo deden). Was er wel blij om. Deed heel raar omdat het voor mij ook de eerste keer in een ziekenhuis was. En maar goed dat ze dat zo gedaan hadden want blijkbaar was de doorgang niet zo goed dus het had wel heel erg veel pijn gedaan had ik niet verdoofd geweest. Maar goed. Wat belangrijker is....het resultaat.... ER zaten 13 follies!!! 2 van mindere kwaliteit dus er bleven er 11 over!!! Ben wel een beetje overdonderd nu haha Heb die bolletjes meegekregen. Vanaf morgenavond die bolletjes opsteken. Morgen om 11u mag ik naar het labo bellen en heel waarschijnlijk is vrijdag de tp. Die tp zou waarschijnlijk ook weer onder verdoving zijn omdat het bij mij niet zo doorgankelijk was Nu ja, vind ik niet zo heel erg. Als ik maar een emmietje terug krijg Zo, nu maar weer even te bed want het is toch allemaal nog wel heel erg gevoelig hoor Veel liefs Een heel tevreden mobius
Wat geweldig nieuws Mobius, helemaal goed En morgen weten ze dus al meer. Wat een spannende week voor je. Ga maar lekker even uitrusten. Dat heb je wel verdiend. Ben heel benieuwd wat je morgen te melden hebt dus hou je topic goed in de gaten. Groetjes Erna
Hey Lieve Mobius, Wat een geweldig nieuws en geweldige score! Op naar een superbevruchting en tp. De duimen gaan hier keihard ronddraaien. Liefs, Elvira
hee Mobius goed gedaan hoor wat een resultaat zeg! Doen ze bij jullie in het ziekenhuis sowieso onder al gehele verdoving de puncties bij iedereen? Dat zou ik ook wel willen! liefs Nina
Wat een mooie score zeg! Doe nu maar lekker rustig aan en laat je lekker verwennen. Spannend, morgen om 11.00 bellen naar het lab. Ik duim voor je dat er een mooie bevruchting heeft plaats gevonden! Succes ! Liefs Roca
Mobius, kreeg jij nou vandaag nog spannend nieuws? Vanochtend prikinstructie gehad om kwart over 11 en een complete uitleg over alle medicijnen. Het zelf prikken was een makkie! Wat viel dat mee zeg! Zondag een start met de medicijnen. Ik ben blij dat mijn eerste i.v.f. poging begonnen is. Groetjes Erna
Ben onderussen al een beetje kunnen bekomen van het nieuws (en van redelijk veel pijn ) Kan het nog steeds niet geloven... Van die 13 folliekels hebben ze 11 goede eicellen kunnen halen! Later bleek dat er toch maar 9 eicellen goed waren. En nu zijn er van die 9, ja hoor...7 bevrucht!! Kon het niet geloven...7 van de 9 bevrucht! \/ Morgen moet ik weer bellen om te horen hoe laat de terugplaatsing op vrijdag is. Ze gaan het weer onder algehele verdoving doen omdat ik blijkbaar een zeer nauwe doorgang heb waardoor het wel eens heel erg veel pijn kon doen. Dus ben wel blij dat ik weer verdoofd wordt eigenlijk Nina, in dit ziekenhuis doen ze het idd standaard onder verdoving, bij iedereen. Dat hadden ze bij het 1e gesprek al gezegd waardoor ik toen toch al aardig gerustgesteld was Blijkbaar doen ze het zo omdat ze ervaren hebben dat de meeste vrouwen er toch veel pijn van hebben. Gisteren heb ik ook nog wel enorm veel pijn gehad (vandaar dat ik hier niet meer ben geraakt ). Volgens de verpleegkundige was dat omdat die 13 follikels zich nu opstapelden met vocht waardoor ik last kon hebben van die drukkende pijn. Nou en of Maar voel me weer helemaal goed. Vanaf gisterenavond ben ik moeten starten met die progestan bolletjes. Ook niet echt leuk hoor Moest er een zwangerschap zijn moet ik die bolletjes blijven opsteken tot in de 3e maand! Pff Nu ja, alles voor het goede doel he Vrijdag komt mijn emmietje terug! Jippieeee \/
wow mooie score zeg super op naar een mooie emmy en over 2 weken een positieve test meid ik zal voor je duimen
Mobius gefeliciteerd 7 bevrucht, ik val zowat van m'n stoel en Vrijdag de terugplaatsing..wat een spannende tijden voor jou zeg. Gelukkig een pijnloze terugplaatsing en daarna ga ik vreselijk voor je duimen dat de emmy's zich lekker gaan nestelen . Groetjes Erna
Dat is een super score......mooi man Hoe verdoven ze het eigenlijk,misschien een domme vraag? Ik wist wel dat je iets rustgevens kon krijgen... Ben erg benieuwd.. Liefs Minou
wow val ook bijna van mijn stoel hier. dat is een hele mooie score. ik hoop dat ik je ga volgen haahahaaha. nu de tp nog en dan afwachten maar weer. succes!
Dank je wel meiden... Moet zeggen dat ik ook blij was dat ik in de zetel zat toen ik belde. Was anders ook mooi neergegaan van het verschieten Minou, ik had nog nooit in een ziekenhuis gelegen, nog nooit operatie gehad, nog nooit verdoofd,... dus alles is eigenlijk nieuw voor me. Ik dacht dus dat ze me lichtjes gingen verdoven en dat ik wakker zou zijn gedurende de punctie. Nou, mooi niet dus Kreeg meteen een infuus om. Ze reden me die enge kamer in, gelukkig was mijn ventje bij me. (zat mooi naast me ) Kreeg een zuurstofmasker om , en toen hoorde ik iemand achter me zeggen dat ik meteen iets zou voelen van de verdoving.... Voelde me meteen helemaal draaien en wegzakken. Weet nog dat ik tegen mijn ventje zei dat ik het eng vond en ik denk dat hij mijn hand vast had. En toen was ik weg Dat was meteen mijn eerste verdoving Mijn man zei daarna nog dat ze me dan nog eens lokaal verdoofd hadden maar toen was ik al lang in dromenland Vrijdag ga ik dus waarschijnlijk weer even een dutje doen. Maar nu vind ik het niet zo eng meer Pekske, volg me maar snel... ga de weg voor iedereen hier vrijmaken En hopelijk helemaal tot aan een mooie zwangerschap!
Ik had in het IVF/ICSI topic ook al gereageerd maar hier ook nog ff. Super hoor meid...echt een hele mooie score! Hoeveel laten jullie er terugplaatsen? Op naar vrijdag!