Oh, Mobius Wat een teleurstelling voor je. Ik had ook zo graag gehoord dat je zwanger was. Ik weet ook bijna niet wat ik moet schrijven want ik kan me voorstellen dat je even niet te troosten bent. Ik zou geloof ik alleen nog maar in m'n bedje kruipen en huilen. Eeen hele dikke knuffel van mij. Groetjes Erna
pff, wat gebeurt er toch met me? Voel me steeds dieper wegzakken in een depressie. Dacht dat ik veel sterker was dan dit Ben gisteren thuis gekomen en heb idd gehuild en gebruld tot s'nachts. Niets kunnen slapen (al 2 nachten niet) en nu zijn mijn ogen ook nog eens dicht gezwollen van het huilen. Zit hier echt mooi op mijn werk. Gelukkig heeft nog niemand iets gevraagd Iedereen is aan het lachen met die collega die langs me zit, die vader gaat worden... ze vragen of "ze" al rond is en dan zegt hij dat het begint te zien en vooral haar borsten. Iedereen lachen natuurlijk HAHAHAHA Pff, dan denk ik weer aan dat moment dat het bij mij ook was vorige week. Toen dachten we echt nog dat het misschien wel eens gelukt kon zijn Is die hierboven mij nu echt zo aan het pesten? Moet dit echt? Heb ik dan ooit zo'n erge dingen gedaan dat ik daar nu voor moet boeten? Ben meteen weer naar de toiletten gerend om daar uit te huilen. Het voelt alsof ik haast geen tranen meer heb, en toch... Het is gewoon niet eerlijk. iedereen rond me is zwanger of wordt vader! En op de koop toe begonnen ze hier net op de radio over iemand die zwanger is! Nu zit ik hier dus met mijn koptelefoon naar mijn eigen muziek te luisteren (keihard zodat ik echt niks hoor van rondom mij) Heb zin om me te verstoppen en in een hoekje weg te kruipen Eigenlijk wil ik gewoon zo snel mogelijk weer verder, dat ene ingevroren emmietje ook een kans geven. Maar dan zou ik me toch eerst snel moeten herpakken denk ik Zit zo met die angst dat het ons echt nooit zal lukken. Deze emmy had al een 10 op 10, was een SUPER emmy.... als die het al niet haalt... *zucht*
http://nl.youtube.com/watch?v=AcLgZhXWDmI Deze nog maar even toegevoegd...moet er steeds naar luisteren
Nu zie ik pas dat ik gisteren zei dat de 1e ivf poging mislukt was....was dus een icsi! Zelfs dat mislukt! Is er zelfs nog wel een zwaardere optie : :
@ Meisie....wat een kl*tenieuws! Had het je zo gegund! Probeer het een plekje te geven! Weet (helaas) hoe je je nu voelt! Heb er ff geen woorden voor! STERKTE! En veel suc6 verder! Liefs Marjo
Zo'n verdriet moet even z'n tijd hebben en het moet er wel uit. Er komt vanzelf weer een moment dat je weer aan een nieuwe kans begint te denken. Dan krabbel je weer uit het dalletje. Misschien is het voor jezelf even goed om intens verdrietig te zijn. Ik hoop dat je veel steun hebt aan de mensen om je heen. Soms zet ik op m'n werk ook even de koptelefoon als ik het echt even niet meer wil horen allemaal. Heel veel sterkte en er komt ook weer een kans voor jou meid Dikke knuffel Groetjes Erna
meid kop op hoor. ik weet dat het moeilijk is en ik weet ook niet hoe ik ga reageren als het niet zou zijn gelukt, maar probeer ook een beetje de positiviteit terug te brengen. huilen is natuurlijk helemaal nie erg dat heb je nodig je emoties moeten eruit. als je het zo moeilijk vind op je werk dat je buurman papa word, gooi er dan eens een opmerking subtiel door van tja voor sommige is het niet zo vazelf sprekend. ik weet niet of ze het op je werk weten, maar als ze het niet weten dan kunnen ze ook niet rekening houden met. meid kom op! raap jezelf bij elkaar en weet dat je nog kansen hebt komende tijd. je hebt nog een mooie emmie en dit was je eerste keer. ik probeer voor me zelf voor ogen te houden dat de eerse keer niet zal lukken, beetje zelf bescherming... en is het wel zo, dan ben ik eengezegend en gelukkig mens, maar ik ga er niet vanuit. heel veel liefs.......peggy
Ach, lieverd toch! Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar ik voel echt ontzettend met je mee.Ik voel de tranen branden, wat oneerlijk allemaal he.. Net wat Pekse al vroeg; weten ze er op je werk niks van?Want ik kan me heel goed voorstellen hoe rot je je voelt. Ik heb ook een zwangere op het werk rondlopen, die laat ongevraagd echo\'s zien terwijl ze weet hoe graag ik zwanger wil worden.En er is er een die afgelopen vrijdag een abortus heeft laten plegen, omdat het een \'ongelukje\' was...Ze weten er wel van, maar ik laat niet zo veel los en dan gaan ze er denk ik toch luchtiger mee om... Ik zou echt op je werk laten weten hoe moeilijk je het vindt om het allemaal aan te horen.Zo met een koptelefoon op schiet toch ook niet op? Heel veel sterkte meis, geef het ff de tijd om te laten bezinken, logisch dat je nu van de kaart bent!
Toevallig dat je er over begint Pekske (en zara) Net voor de middag kwam die collega me zeggen dat hij het echt klote vond dat hij me moest zeggen dat hij vader ging worden. Hij wist wel dat wij ook aan het proberen waren maar wist niet dat het op de natuurlijke manier niet lukte Heb hem nu verteld waar we precies mee bezig zijn en nu snapt hij het helemaal en hij leeft gelukkig ook heel erg met me mee. Is heel raar, maar het heeft me echt deugd gedaan dit te vertellen
Hey, goed nieuws zeg! weet je, het kost je gewoon zoveel energie om alles maar voor je te houden.Het is gewoon al heel prettig als er 1 iemand is waarmee je kunt praten.En zeker op je werk, want daar breng je toch een hoop uurtjes door!
dat heb je goed gedaan mobius. zie je wel, sommige mensen zijn niet zo gemeen als we soms denken. maar als mensen niet weten hoe het inelkaar zit dan kun je het ze ook niet kwalijk nemen. ik ben blij dat je je nu een stuk beter voelt en dat het je goed hebt gedaan. kop op meid, jou tijd komt echt wel hoor!
Goed hoor Mobius! En hier nog even een energie-knuffel voor jou, hopelijk pik je gauw de draad weer op meid!
Bij mij op de afdeling weten ze het allemaal en het zijn bijna allemaal mannen waar ik mee werk. Af en toe vragen ze zelfs in wat voor fase of ik nu zit. Ik mag niks dragen..tja ..ik heb het erg getroffen en dat helpt ook heel erg. Maaar, het meeste heb ik nog aan jullie want ik heb altijd de topics open en af en toe lees ik de belevenissen en dat sterkt me nog het meest. Gelukkig weet nu iemand het op je werk, dat helpt wel hoor Goed gedaan Mobius Groetjes Erna
Heb het gevoel dat ik er weer helemaal ben heb voor mezelf uitgemaakt dat het geen zin heeft om in een depressie te blijven hangen want dat veranderd niets aan heel de zaak. En mijn lieverd en ik willen maar 1 ding: een klein wondertje van ons 2! En daar gaan we voor Ga vandaag bellen voor een nieuwe afspraak om die cryo te laten terugplaatsen. Ben eens benieuwd of ik dan weer moet gaan spuiten en vanaf wanneer het kan. We hebben het er gisteren wel nog over gehad...als het deze keer niet lukt is onze 1e icsi helemaal mislukt en moeten we weer helemaal van voor af aan beginnen (pil, spuiten, echo's, bloednames, vriendlief staal binnenbrengen,...) We zijn het er beide over eens dat we het hele zaakje dan best even laten rusten voor we met de 2e poging beginnen want ook mijn lichaam heeft zijn rust nodig. Ook al sta ik te popelen om eindelijk echt zwanger te zijn en mijn geduld ver te zoeken is Blij dat ik weer even kan lachen en vooruit kan denken. We hebben het best wel zwaar gehad. Die 1e schok, die zware teleurstelling, weten dat er een embryootje was van ons 2, de foto's die ze hebben laten zien van de samensmelting,...Het geeft toch wel een beetje het gevoel alsof er echt iets weg is... Maar we gaan er weer voor ook al weten we dat het heel zwaar gaat zijn!
Goedzo meid, that's the spirit! De MMM is harstikke zwaar en tuurlijk mag je huilen als er een poging mislukt! Ik mag van mezelf altijd een dagje (hooguit 2) verdrietig zijn, maar daarna moet ik mezelf weer bijeen rapen, want anders wordt je straks echt depressief en dan kunnen we niet hebben. Wat betreft een cryo terugplaatsen...ik heb begrepen dat je dan alleen de pregnyl moet spuiten, dan is de TP en weer de balletjes inbrengen. Ik hoop dat het gaat lukken deze keer! Succes!
Even melden dat ik op woensdag 24 oktober op gesprek mag om de 2e poging te bespreken. Ben benieuwd...
Ik ben ook heel benieuwd maar je gaat ons vast op de hoogte houden. Intussen voor jou een knuffel en op naar de volgende ronde, succes!