Catharina ziekenhuis Eindhoven (CZE)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door pleun79, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pleun79

pleun79 Lid

10 okt 2009
    12
    0
    0
    projectsecretaresse
    Zaltbommel
    hoe zijn jullie ervaringen nu van dit ziekenhuis

ik ben tot nu toe erg tevreden , heb alle "gewone onderzoeken" achter de rug maar ga in jan 2010 voor het echie beginnen dus dat moet ik dan weer afwachten he

zijn er nog mensen hier die ook op 16-12 bij de info avond waren ??

of die in een ander stadium in dit ziekenhuis lopen

ik wil zoveel mogenlijk info

groetjes pleun

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Heb 2 ervaringen met dit ZH. Toen ik een currettage kreeg had ik een goede ervaring. Toen mijn zoontje van 11 weken opgenomen moest worden op de observatieafdeling had ik een zeer slechte ervaring. De begeleiding door de kinderarts was goed.

groetjes
    Amber

3. Marientje28

Marientje28 Actief lid

30 jun 2008
    220
    0
    0
    Wijkverpleegkundige
    hoi Pleun

Wij zijn in het Cathrien onder behandeling geweest om zwanger te worden. Het zaad van mijn man was erg slecht. Wij zijn na de eerste IUI zwanger geraakt. De onderzoeken, behandeling en de begeleiding hebben wij als erg positief ervaren. Veel betrokkenheid, ervaring en kunde bij alle betrokken medewerkers. Onze FA was Dr C (vrouwelijke FA).

Inmiddels ben ik op 6 november bevallen van onze dochter Pleun (wat een toeval). Door complicaties rondom de bevalling (keizersnede) hebben we bijna 2 weken opgenomen gelegen op zowel de kraamafdeling als de gynaecologie afdeling. Ook hier alleen maar positieve indrukken opgedaan van zowel zaalartsen als verpleegkundigen.

Hopelijk geven mijn ervaringen je vertrouwen in jouw traject bij het Cathrien. Misschien wordt 2010 voor jullie wel een bijzonder mooi jaar!

Liefs Marina

4. pleun79

pleun79 Lid

10 okt 2009
    12
    0
    0
    projectsecretaresse
    Zaltbommel
    @marientje , leuk zo'n naamgenootje
    mss wel een goed teken
    in ieder geval bedankt voor je ervaringen