Hallo allemaal \/ Mijn naam is Carina en samen met mijn vriend Kevin gaan wij morgen voor 't eerst naar het ziekenhuis voor onze vruchtbaarheidsonderzoek. Omdat wij een kinderwens hebben en veel hiermee bezig zijn kwamen wij dit forum tegen. Ik kan hier veel informatie en verhalen vinden en het leek mij fijn en leuk om ook ons verhaal hierop kwijt te kunnen. Daarom heb ik in de rubriek vruchtbaarheidsbehandelingen een nieuw onderwerp gestart genaamd: "Dagboek vruchtbaarheidsonderzoek". Hierin kunnen jullie ons gaan volgen op de vorderingen en zijn jullie altijd welkom om tips en advies te geven. Tevens komen wij graag in contact met mensen die dit ook al hebben ondergaan om eventueel te horen hoe hun verhaal is. Liefs Kevin & Carina
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hallo allemaal! Bedankt voor jullie lieve woorden, doet me goed In het onderwerp; "Dagboek vruchtbaarheidsonderzoek" kunnen jullie lezen hoe het nu verder gaat. Verder sta ik open voor alle tip en adviezen of verhalen en ervaringen die jullie hebben meegemaakt. Toch fijn om wat steun hier aan elkaar te hebben! Jullie ook allemaal heel veel succes en mochten jullie zwanger zijn; gefeliciteerd en geniet ervan! Liefs Carina