Wishgirl ik heb een vraagje aan je.. Ik denk dat ik een cyste heb in mijn schaamlip, maar is dit uberhaupt mogelijk? En zo ja, kan dit ook je menstruatie tegen houden? Ne toch?
Spannend weer allemaal zeg dames ik duim met jullie mee. En jij dan ikdus bezig met een nieuwe ronde of nog steeds dezelfde?
Ik zou al kunnen testen denk ik.. En ik weet niet of ik wacht, mijn temp is wel gezakt niet veel maar iets.. Ik denk alleen dat het komt omdat ik koorts had afgelopen dagen en nu dus koortst vrij ben, want voel me niet koortsig.. Dus ik twijfel heel erg of ik moet testen of niet als de testen vandaag binnen komen :S
Spannend hoor laat je wat weten ikdus? En jij wishgirl wanneer zou jij iets kunnen weten of het geslaagd is? over 14 dagen?
Nou meiden, heb getest! Kon het toch niet laten, ben dus niet zwanger.. Wist het ook wel.. Dus laat de ongi maar komen, vind dit een mooie tijd om ongi te worden anders is mijn luteale fase voor mijn gevoel ook te lang
Ik verplaats deze naar vruchtbaarheidsbehandelingen. Onder zwanger worden hebben we liever geen dagboek topics. Aangezien je wel in het ziekenhuis loopt, vinden we dit een logischere plaats. Groetjes
Kmoet weer verder naar een volgende ronde... Ben ongi geworden net... Ik baal dus nu echt wel even...
Geen idee... Ik had het ook zo gehoopt... Kheb nog nooit gehuild als het niet raak was, maar ik zit hier nu wel te huilen.. Het leek allemaal zo goed... zo tegen alle verwachtingen in kunnen insemineren.. Zou je toch denken dat het mijn kans was!
Inderdaad! En dan je pendels en de kaarten en je temp.. Je zou gewoon denken dat het raak zou zijn.. Vind dit echt heel jammer.
Misschien moet je nog ff paardagen door tempen, misschien ben jij 1 van die pechvogels die gewoon ongesteld word terwijl je toch zwanger bent? Probeer je pc eens opnieuw op te starten misschien helpt het?