Dagboek Wishgirl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gezond, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Doe maar lekker rustig aan.

Een hele dikke knuffel voor jou, dat het volgende maand wel raak mag zij!

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Balen Wishgirl,

Ik duim voor een goede volgende ronde.

Groetjes,
    Elvira

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank jullie wel meiden...

Ik voel me echt beroerd nu... en dan doet de pc ook nog raar!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :( balen.

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

ja tis echt huilen hier...

bwegghhh.... ga lekker het weekend in zo...

Kmag maandagmorgen wel meteen voor een uitgangsecho naar de fert.arts

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    he meid balen zeg. hoop dat het vanaf nu beter gaat.

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank je wel Tweety...

Tot nu toe heeft de bloeding nog niet echt doorgezet, maar heb wel buikpijn dus ik wel dat het gaat doorzetten... Kheb nu met afvegen heel donkerrood...

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Vannacht is het in alle hevigheid losgebarsten dus maar hopen dat maandag alles goed is en er geen rare dingen te zien zijn... Dan ik tenminste weer verder...

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Maandag bij de fert.arts geweest...

Alles was schoon... niets te zien... Dus geen zwangerschap en ook geen cysten...

Ik mocht meteen diezelfde avond beginnen met spuiten van de Puregon en in overleg zijn we toch van 75 eenheden naar 100 gegaan:)
    Ik moet vrijdagmorgen weer voor een follikelmeting om te zien wat het voor invloed heeft op mijn lichaam... Want bij 3 eicellen van dezelfde grootte wordt de behandeling meteen gestaakt...

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Heel veel succes dan vrijdag met je follikelmeting! Nu maar hopen dat er netjes één of twee eitjes zitten die lekker door gaan groeien!

Groetjes,
    Josien

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Daar hopen we idd op Josien!

Dank je wel!

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee hoi...

Ik ben er weer... en goed nieuws!

Het baarmoederslijm begint al mooi 3-lagig te worden en de eierstokken zijn nog rustig. Dat houdt in dat Puregon 100 gewoon kan ;)

Ik moet dinsdag terugkomen... dat zal cyclusdag 11 zijn... en dan maar weer hopen dat er maximaal 2 eicellen zijn... Het was nu nl. ook nog wel vroeg in de cyclus, maar het verloopt tot nu toe voorspoedig... ;)

13. Niet meer actief

hej meid,

dat is goed nieuws! Hoop dat het goed komt deze maand maar ik denk het wel ;)

XxX juuls

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja goed nieuws he? ;)

Ik hoop ook dat het goed nieuws zal zijn begin februari...
    Ik ben er wel aan toe...

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zo meiden... vanmorgen dus naar het ziekenhuis geweest....

Nou ik heb rechts 1 eicel van 13.6 mm en links 2... Een van 13.1 mm en een van 11.0 mm. Nu wordt die laatste niet meegeteld omdat ie kleiner is...
    Oef ik geluk! (Want sssstttt... maar persoonlijk denk ik dat dat mooi wel een potentiële kandidaat is hoor hahhaha.. Hij is maar 2 mm kleiner dan die andere 2... hihihi)... Maar goed zegt de fert... Hij zit op de linkerkant (heb ik bbz gehad) dus de mindere kant... We moeten het van rechts hebben!
    Oke.. dan ;)

Vrijdagmorgen terugkomen... dan citobloedprikken en aan de hand daarvan zaterdag of zondag insemineren... Mits de verhoudingen blijven zoals nu!
    Maar dat zien we vrijdag...

Ik mag wel gewoon doorgaan ook met de Puregon 100.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spannend meid
    hopelijk groeien ze lekker door
    op naar de inseminatie ;)

17. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hoi,hoi,

Word erg spannend voor je.
    Hopelijk groeien je eitjes goed door en mag je geinsemineerd worden.
    Sucses

Liefs kareltje

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee meiden...

Ja hoop ik ook... Het moet wel blijven zoals het nu is... De derde eicel mag dus niet echt mee gaan doen, want dan wordt de poging meteen stopgezet en word ik niet geïnsemineerd...

Maar dat zullen we vrijdag dus zien..

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Vanmorgen weer bij de fert. arts geweest...

Afgelopen dinsdag had ik dus 3 eicellen: 2 van 13+ en 1 van 11+. Omdat deze kleiner was kon de behandeling doorgaan en hoefde ik ook niet te minderen of te stoppen met de medicatie.
    Ze gaan er vanuit dat een eicel 2 mm per dag groeit.. Als je dat bij 13+ doet kom je voor vandaag op 19... en bij 11 dus op 17 mm voor vanmorgen.

Nu kom ik dus in het ziekenhuis vanmorgen en ik blijk rechts een van 20+ te hebben nu en links 1 van 17+ en 1 van 17-. Niet insemineren was het oordeel! Want boven de 16 mm zijn het potentiële kanshebbers volgens de fert.arts.
    Nu heb ik zoiets van... Dat had ze dinsdag ook kunnen weten en in mijn ogen had ze dan toen de medicatie of moeten minderen of moeten stoppen! Maar dat heeft ze niet gedaan..

Normaal spuit ik Pregnyl 10.000 om een eisprong te krijgen. De Pregnyl zorgt dan ook nog voor een groeispurt voordat ie gaat springen. Ik heb gezegd dat we het ook zonder Pregnyl zouden kunnen doen, want dan krijgen ze niet die groeispurt en het dan op zijn beloop laten gaan...

Nou daar kon ze zich gelukkig in vinden... Ik heb dus nu weer een klein kansje... Ik moest meteen LH en E2 prikken en vanmiddag bellen. Als de E2 onder de 3000 is, mag ik morgenvroeg een lh-test doen en morgenmiddag. Zodra ie ook maar een streepje aangeeft moet ik bellen en insemineren.

Als ie boven de 3000 is wordt de behandeling a la minute stopgezet!

Maar goed.. dan wil ik nog vragen of ik dan niet zelf mag insemineren ;) Tis tenslotte mijn lijf... mijn zaad.. mijn verantwoordelijkheid vind ik...
    En met 2 eicellen regelmatig ben ik ook niet zwanger geworden...
    Ik wil zelf het risico wel nemen...

20. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    spannend hoor! ik duim heeeel hard voor je.... :p

Deel Deze Pagina