Dagboek Wishgirl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gezond, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Helaas... alles is stopgezet!

Oestrogeengehalte is te hoog!

Een prachtige kans is me ontnomen!

Ik baal nu als een stekker! Erger... Ik ben echt verdrietig en boos...

2. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    tjeeee dat meeeen je niet! kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent.. en hoe nu verder? hebben ze daar iets over gezegd?
    of is het echt helemaal voorbij nu?

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

deze cyclus helemaal voorbij en over... Wachten op menstruatie en dan weer verder proberen...

4. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    hmmm weeeeer een lange maand te gaan! ik leef met je mee... vind t heel erg voor je... we slepen elkaar er door he hier?
    schreeuw maar even heeeeeeeel hard! muziek keihard aan..... lekker laten gaan even...

liefs mij

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Is een optie... maar nog maar niet doen ;)
    die muziek keihard aan enzo ;)

6. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ;)

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Er heeft een donor gereageerd en die gaat vanavond bellen... maar die is wel zwart...
    Ik vind dat best moeilijk.. mijn dochtertje is gewoon blank en dan een halfbloedje erbij...

Wat zouden jullie doen?
    Er wel gewoon voor gaan?

8. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    halfbloedjes zijn vaak wel erg mooi!

tja.. ik snap je onzekerheid wel een beetje.. kan je er met niemand in je naaste omgeving over praten? zij kennen je beter en kunnen je misschien een beter advies geven..
    hoe denk je er zelf over dan?

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tja... ik zie eigenlijk het grootste probleem erin dat de kinderen er maar geen problemen mee krijgen..

10. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    je bedoeld omdat ze dan beiden een andere kleur hebben?
    ja ik denk als je van het begin af aan duidelijk naar ze toe bent en jij er zelf geen probleem mee hebt dat het voor je kinderen ook te accepteren is. als jij gelukkig bent ben jij het ook!
    tegenwoordig zijn er zoveel gecombineerde gezinnen... bijna niemand die ervan opkijkt.. ligt er ook wel een beetje aan waar jij vandaan komt.. en ik verwacht in jou woonplaats niet zozeer problemen (ik heb er heeeel dichtbij gewoond...)
    t belangrijkste is dat je er zelf voor de volle 100% achter staat!

11. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Tja Wishgirl, ik begrijp je twijfels.
    Ik denk dat je toch puur je gevoel moet volgen.
    Even heel goed de situatie indenken en voelen als
    je een halfbloedje zou hebben en bedenken of
    jij de situatie zou kunnen accepteren. Je moet overtuigd
    zijn vanuit jezelf dan komt het altijd goed volgens mij.
    Sta je er niet volledig achter dan zou ik er nog even goed over
    nadenken.
    Groetjes Scat ;) ;)

12. Chantal82

Chantal82 Lid

6 jan 2008
    5
    0
    0
    Huisvrouw
    Sittard
    Als je er zelf geen problemen mee hebt.....waarom dan niet? Kinderen weten niet beter en wennen hier vanzelf aan.

Meid, je bent nu al zolang bezig... het wordt tijd dat het jouw beurt is om een gezond kindje ter wereld mag brengen.

Veel succes!

Groetjes,
    Chantal

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi hoi...

Vanmorgen naar de gyn geweest en weer slecht nieuws... Er zitten weer 2 cysten en ook nog aan mijn goede kant, dus deze cyclus sowieso weer weg...

Ik heb nu nog 1 kans... het ene strootje...

Mijn arts zegt dat ik maar beter wel nog even naar de intake kan gaan voor ivf...
    En kijken wat zij zeggen over het feit dat ik het donorzaad niet meer kan betalen... dat het gewoon te duur is...

Als het de komende kans dus nog niet raak is... (geeeeen idee wanneer die kans dus komt) moet ik door naar ivf... en dat kan dan alleen als ik donorzaad heb... en dat is te duur...
    De kansen die ik normaal gezien nog zou hebben met gewoon insemineren wil ze niet meer doen omdat het percentage dat ik nu nog zwanger zou worden na 7x proberen wel erg laag wordt...

14. nijntje1979

nijntje1979 Actief lid

28 nov 2007
    177
    0
    0
    Noord Brabant
    Wishgirl, ik heb je topic even gelezen.

Wanneer je besluit te doneren met het zaad van een donkere man zou je dit je oudste gewoon uit kunnen leggen. Voor het kindje dat gaat komen denk ik niet dat de andere huidskleur er heel veel toedoet. Hij of zij groeit op met het gegeven een andere kleur dan zijn of haar broertje/zusje te hebben. Natuurlijk zullen er op een gegeven moment vragen komen, maar zolang jij het als iets normaals blijft beschouwen zullen je kinderen , en de buitenwereld, dat over het algemeen ook doen. (zeg ik uit ervaring als lesbische mee/stiefmoeder van een dochter die een man-vrouw gezin gewend was. Verbazingwekkend hoe flexibel kinderen zijn!)

Succes met je beslissing, en ik probeer hier af en toe te lezen.

Deel Deze Pagina