Vruchtbaarslijm al een week?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Voila, 2 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voila

Voila Niet meer actief

#1 Voila, 2 apr 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2016
    28 maart een positieve ovulatietest gehad, als ik er vanuit ga dat ik uberhaupt een eisprong heb gehad was dat dan ongeveer op 30 maart en zit ik nu op 3 dpo. Ik heb nogsteeds vruchtbaarslijm waar ik draden van kan trekken.. Vandaag erger dan toen ik mijn vermoedelijke eisprong had...Maar kan ik er dan vanuit gaan dat mijn ei niet is gesprongen? Aangezien je wel eens leest dat je na de eisprong gelijk geen slijm meer hebt en het korrelig of iets anders zou moeten worden.

Net maar voor de zekerheid een ovulatietest gedaan maar een heel mini licht streepje die je elke dag plast in je cyclus.. Niks bijzonders dus.. Iemand hier ervaring mee?
    Weet dat je alleen met temperaturen zeker weet of je een eisprong hebt gehad en tempen is nou net het enige wat ik niet doe ;)

P.s heb echt veel last gehad van mijn buik de hele dag voor mijn eisprong dus ging er wel al een beetje van uit dat mijn ei het laatste stukje aan het groeien was...

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Het kan zijn dat je ei niet is gesprongen en het opnieuw gaat proberen. Heb ik ook weleens gehad. Zou dus voorlopig door blijven testen.
    Een dag na mijn eisprong heb ik geen rekbaar slijm meer.

Deel Deze Pagina