Dagboek

Discussie in 'De lounge' gestart door Realtjuh, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Om maar even in de man vs. vrouw lijn te blijven:

Dagboek van een vrouw:

woensdag 11 februari 2004

Ik zag Roy maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden dus ik dacht dat het daar aan zou liggen..
    In het cafe was het zo druk dat ik op hem aandrong om ergens anders heen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten.

Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken wat ik ook zei.
    Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen maar kwam daarna toch.

Ik vroeg hem wat er aan de hand was maar hij schudde even zijn hoofd en keek daarna weer naar de televisie.
    Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen, ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield.
    Hij zuchte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel.

Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen.
    Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik twijfelen aan mezelf en dacht dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had ofzo.
    Ik heb mezelf maar in slaap gehuild.

Dagboek van een man:

woensdag 11 februari 2004

Feyenoord verloren. Toch geneukt!

2. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    nou zeg er zijn ook mannen aanwezig op het forum hoor :) en volgens mij zijn we vandaag aan de beurt haha ik kan er in ieder geval wel om lachen :D ook al klopt er niks van 8)

Patrick

3. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    haha die vind ik grappig

haha is wat bijna iedere man zou zeggen :)

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ze hebben hem een paar weken geleden bij M/V (Talpa) gebruikt. Ik heb helemaal krom gelegen, terwijl ik hem al wel kende. Heb hem zojuist dus maar ff opgezocht.

Enne Patrick... wat klopt er niet? Dat Feyenoord verloren heeft zeker? Hahaha!

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    whahahaha, ik ben de enigste man die niet zo veel met voetbal heeft :) en als ik dan een club moet kiezen is het psv hahaha ;)

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik kon m al, maar ik vind m geweldig.

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    hij is weer leuk! :)

8. Niet meer actief

Whahahahahahaha, geweldig!

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Blijft zeker leuk! :)

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

oe geweldig! :)

11. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    er kunnen ook vrouwen zijn die zo denken :) kijk maar bij ons thuis als feyenoord verloren heeft. (niet dat vrijen) maar ik ben dan niet te genieten mischien zielig maar het zit best diep van binnen

12. Sanny

Sanny Niet meer actief

Hahaha :D Ik laat hem straks aan mijn vriend lezen. Die is ook altijd over de rooie als Feyenoord verloren heeft.

13. Niet meer actief

hahahaha mannen kunnen inderdaad wel eens zo simpel zijn

kwestie van opvoeden als vrouw zijnde!

Deel Deze Pagina