Ik zoek een fijne, niet vette dagcrème in een tube. Vind potjes niet hygiënisch. Heeft iemand een suggestie? Liefst winkeltips met prijs.
Ik lees even mee. Ik vind alleen maar potjes, en die wil ik dus niet meer. Ik ben wel zeer te spreken over Weleda skin food (voor nachtcreme) maar die is enorm vettig. Ze hebben er wel een light variant van, maar ik weet niet hoe 'vet' deze is. Misschien moet ik deze maar eens proberen en oordelen hoe deze is voor dagcrème.
Moisturizer van The Ordinary zit in een tube (heel goed, licht, niet vettig). En die van Embryolisse Allebei via Douglas te koop iig
Mijn tips zijn dan: - La roche posay hydraphase intense licht 13,- voor 50 ml (tube) - Vichy mineral 89 serum (pompje) 17,95 voor 75ml en de aqualia thermal (of light versie) in tube 30 ml voor 8,- ongeveer - Clinique (pompflacon of tube) moisturizing jelly 10,- voor 30,- of 40,- voor 125 ml - Cerave (pompflacon of tube) kost ongeveer 11,- voor een tube van 177ml - philosophy Purity ultra light moisturizer (pompje) 25,- voor 140ml. Je hebt hier ook een oil-free variant van. Ongeveer zelfde prijs. Vichy en la roche Posay koop ik altijd via mijnhuidonline.nl Philosophy bij ici Paris. Clinique random; waar aanbieding geldt. Soms bol, soms wehkamp en soms Douglas. Cerave via lookfantastic, Asos of Notino.
Oh en nivea soft gebruik ik soms als nachtcrème. Die kost 4,- ofzo voor een tube van 50 ml. Alle andere nivea crèmes geven mij uitslag en puisten/dikke meeëters.
Niveau heeft een hele fijn dagcrème, heb ook de nachtcreme. Zo wel de kruidvat als Etos heeft ze regelmatig in de aanbieding (1+1) (volgens mij nu de etos)
Ik ben groot fan van Hydra Pro Glow van Kiko Milano. Geeft een gezonde, uitgeruste uitstraling en is heel licht.