Dagcreme

Discussie in 'De lounge' gestart door ProudMum, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Weleda is ook een heel fijn product, alleen Lois Widmer is ook voor de heel gevoelige huid geschikt.

En Lois Widmer heeft met en zonder parfum, Weleda is een goed product als je het niet erg vind om een geurtje door je creme te hebben.

Persoonlijk vind ik cremes zonder parfum / alcohol beter...
    Zo komt mijn eigen gekozen parfum van die dag beter uit ;)
    Bodylotion mag dan wel weer een geurtje hebben, maar dan in dezelfde geur als mijn parfum....

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ja daar heb je wel gelijk in.
    Overdag op het werk enz heb ik altijd Burberry Britt, en als ik een avondje wegga Chanel nr5.

Dus dan is zonder parfum wel beter.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik dacht dat ik de enigste was met goedkope dag- en nachtcreme :D . Ik heb ook die van Kruidvat in potjes. En dan de Kamillevariant (voor gecombineerde huid). Tot voor een paar maanden geleden had ik erg veel last van acne.

Je gelooft het of niet, maar het is een stuk minder geworden. Mijn huid wordt weer helemaal glad. Zelfs familieleden valt het op.

Ik blijf deze dag- en nachtcreme van Kruidvat gebruiken. Bevalt mij prima. Een nadeeltje: het duurt eventjes voordat het in je huid getrokken is.

4. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik gebruik al jaren de Iris serie van Weleda en ben zeer tevreden! 's zomers de hydraterende creme ipv de dagcreme omdat die iets minder vet is, 's avonds de nachtcreme, en van te voren altijd reinigen met de lotion (en als ik makeup gebruikt heb ook de melk). Super producten.

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik heb al een poos de vitamine E-lijn van de BodyShop. bevalt me uitstekend!

ben hiervoor een poos aan het proberen geweest wat bij mijn huid paste. absoluut dieptepunt: de Hema-creme: kreeg er enórme uitslag van, echt mijn hele gezicht leek wel een rauwe gehaktbal. :oops:

ik vind de BodyShop-spullen fijn omdat ze van natuurlijke producten gemaakt zijn en niet getest zijn op dieren. de prijs-kwalitiet verhouding is ook prima.

6. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik gebruik Clinique dagcrème, anti-age

(Ik dacht laat ik maar lekker vroeg beginnen met
    de strijd tegen de rimpels, haha!)

Ik heb ook de reinigingsproducten van Clinique
    (met die 3 stappen) en die bevallen erg goed.
    Wel duur spul trouwens....

7. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik gebruik alleen Zwitsal op het wangetje.... Andere creme's / verzorgingsproducten kan ik niet gebruiken aangezien ik een super gevoelige huid heb, en dus overal allerigisch voor ben :(

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Weet niet meer wie het vroeg;

De Dagcreme Extra van Kruidvat is niet voor de droge huid, maar met extra vitamines en Q10.

Overigens blijf ik pukkeltjes krijgen van de reinigingsproducten van Kruidvat, dus die gaan ook de prullenbak in!

9. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Ik heb een hele gevoelige huid en heb hierdoor ook al veel soorten dagcreme's geprobeerd, maar krijg ook snel pukkeltjes van creme's. Ik gebruik al jaren dagcreme van L'oreal en oogcreme van nivea.

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik gebruik hydracreme van Zarqa als dagcreme. Dat is met sheabutter en UV A&B filter. Volgens mij ook dode zee zout.

Als nachtcreme gebruik ik nutritive cream van Zarqa. Ik heb namelijk een heel erg droge huid. Als ik 3 dagen geen dag - en nachtcreme gebruik, trekt het helemaal en kan ik de schilfers er vanaf halen :( Die nutritive cream doe ik ook weleens als onderlaag onder mijn dagcreme.

Is best prijzig maar ben er heel tevreden over.

Peeling en , lotion, reiniginsmelk heb ik van de Etos. De droge en gevoelige huid lijn.

11. Jmr

Jmr Niet meer actief

Dan zit er vast een stofje in waar jouw huidje niet tegen kan!
    Die extra vitamines en Q10 kunnen ook de boosdoener zijn van die pukkeltjes.....

Deel Deze Pagina