Ik heb een droge en gevoelige huid en gebruik sinds kort die voor gevoelige huid van de lidl, ben helemaal tevreden! Had hiervoor volgens mij niveau voor gevoelige huid maar die is toen van samenstelling veranderd en prikte op mijn huid, daarna nog wat verschillende geprobeerd maar prikten allemaal(terwijl ze voor gevoelige huid waren) Voor handen gebruik ik de intensieve verzorging handcreme van de hema. Echt super spul.
zelfde probleem, maar bij Kruidvat hebben ze gewoon een goede, eigenmerk, schijnt te werken bij droge huid en rode plekjes en het klopte. gebruik het 1x in de ochtend
Een huidolie, van de tuinen. Ben helemaal om, voor mij geen cremes meer. De olie houdt mn gezicht soepel en zacht, heerlijk. 10euro voor een fles.
Ik twijfelde of ik een topic over dag-/nachte crème zou openen, en zie hier, er is er één. Mijn vraag of reactie is meer of het gebruik nog wel veilig is? Ik las op een site (naam even kwijt) dat crèmes met retinol erin gevaarlijk kunnen zijn en aangeboren afwijkingen bij je kindje kunnen veroorzaken. Ik heb dus meteen mijn crèmes niet meer gebruikt, aar heb u dus wel een droge trekkerige huid. In hoeverre is dit waar en bevatten jullie crèmes zeker weten geen retinol? Kijk, als het beter is voor het kindje dan heb ik het er zeker voor over. Deze moet gewoon blijven plakken namelijk.
Heb het ook eens gelezen mimully. Zelf gebruik ik Louis Widmer, kun je bij de DA in Dokkum krijgen. Is een hele fijne creme zonder retinol. Retinol zit voornamelijk in anti-rimpelcremes.
Ik heb hydraterende dag- en nachtcrème van de Rituals zo een 40 euro voor de 2 potjes dacht ik, ben er tevreden over!
Idd lanette creme van de apotheek. Ik zit in de zorg en deze gebruiken we ook bij de dunne huiden van kwetsbara mensen. Zit geen rotzooi in als parfum etc.
Gewoon die blauwe pot nivea of kruidvat tubetje roze. Aldi kwam destijds geloof ik goed uit de test, misschien het proberen waard?