Dagcreme

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cabb

Cabb Niet meer actief

Ik heb een droge en gevoelige huid en gebruik sinds kort die voor gevoelige huid van de lidl, ben helemaal tevreden!

Had hiervoor volgens mij niveau voor gevoelige huid maar die is toen van samenstelling veranderd en prikte op mijn huid, daarna nog wat verschillende geprobeerd maar prikten allemaal(terwijl ze voor gevoelige huid waren)

Voor handen gebruik ik de intensieve verzorging handcreme van de hema. Echt super spul.

2. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    zelfde probleem, maar bij Kruidvat hebben ze gewoon een goede, eigenmerk, schijnt te werken bij droge huid en rode plekjes en het klopte. gebruik het 1x in de ochtend

3. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Een huidolie, van de tuinen. Ben helemaal om, voor mij geen cremes meer. De olie houdt mn gezicht soepel en zacht, heerlijk. 10euro voor een fles.

4. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ik twijfelde of ik een topic over dag-/nachte crème zou openen, en zie hier, er is er één.
    Mijn vraag of reactie is meer of het gebruik nog wel veilig is?
    Ik las op een site (naam even kwijt) dat crèmes met retinol erin gevaarlijk kunnen zijn en aangeboren afwijkingen bij je kindje kunnen veroorzaken. Ik heb dus meteen mijn crèmes niet meer gebruikt, aar heb u dus wel een droge trekkerige huid. In hoeverre is dit waar en bevatten jullie crèmes zeker weten geen retinol?

Kijk, als het beter is voor het kindje dan heb ik het er zeker voor over. Deze moet gewoon blijven plakken namelijk.

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Heb het ook eens gelezen mimully. Zelf gebruik ik Louis Widmer, kun je bij de DA in Dokkum krijgen. Is een hele fijne creme zonder retinol. Retinol zit voornamelijk in anti-rimpelcremes.

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb hydraterende dag- en nachtcrème van de Rituals
    zo een 40 euro voor de 2 potjes dacht ik, ben er tevreden over!

7. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Idd lanette creme van de apotheek. Ik zit in de zorg en deze gebruiken we ook bij de dunne huiden van kwetsbara mensen. Zit geen rotzooi in als parfum etc.

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Gewoon die blauwe pot nivea of kruidvat tubetje roze.
    Aldi kwam destijds geloof ik goed uit de test, misschien het proberen waard?

Deel Deze Pagina