Sorry meiden, moet even wat kwijt, hoop niet dat ik een grote discussie hier start... Ben thuiskapster en had vanochtend een klant. Ze zegt; doe maar alleen knippen geen verven heb mijn dochtertje van 1.5 even alleen thuis laten slapen had geen oppas en mijn haar moest echt gedaan worden. Ik zeg: Stel je voor dat ze wakker word of brand oid. Zegt ze: Ja voor brand ben ik ook wel bang maar ja die kans is zo klein en als ze slaapt dat ook dik 1.5 uur dus eer dat ik terug ben is zei nog niet wakker. Verder heb ik mijn mond gehouden, dacht hier kunnen we lang en kort over praten, maar ik zat gewoon niet op mijn gemak vond best erg....
ik had ook niet op mijn gemak gezeten daar, en ik denk dat ik er verder wel wat over had gezegd hoor.. dan maar een klant minder.
ja laatst was hier ook een topic over... Maar ik zou het zelf niet doen.. Gewoon omdat als er iets gebeiren zouik het mij nooit zou vergeven.. Geeft niet dat de kans klein is.. De kans is er.. Een hond oid zou ik wel uitlaten.. maar die heb ik niet.. dus dat is geen dillema voor mij
Ik snap best dat je je ongemakkelijk voelt. Vind het persoonlijk zeer onverantwoordelijke want met 1.5 kunnen ze wel het bedje uitkomen en natuurlijk dan op plekken in huis komen waar heel wat ongelukjes kunnen gebeuren. Ik kan dat echt niet begrijpen:x. Dat je haar dan zo belangrijk is om je kind zo allleen te laten.
sorry hoor, maar ik had haar niet eens geknipt. Is zij niet goed wijs ofzo? dan maar een klant minder...het risico is te groot om je kindje alleen thuis te laten en voor wat? Je haar!
Onverantwoordelijk mens dat ze haar haar boven de veiligheid van haar kind verkiest. Ze is daar nog strafbaar voor ook...
Ja ze had een feestje aankomend weekend.... En alles was dicht zei ze dus kon niks gebeuren.... Maar ik vond zo erg... Heb zelf dochter van dezelfde leetijd ik durf amper het huis uit voor iets.... pfff was echt geschrokken
dat snap ik dus ook niet... waarom nam ze die kleine niet gewoon mee?... vind het heel onverantwoord eigenlijk, ik snap jouw situatie dat je er niets van had gezegd... al had ik dat zeer waarschijnlijk toch wel gedaan
Ik werk aan huis en ga ook weleens naar mensen toe, maar werk alleen op afspraak en deze afspraak was bij mij thuis. Maandag is mijn thuiswerk dag zeg maar, Had beter gewoon kapster kunnen typen, maargoed
Oei dat is nog eens wat zeg! Ik durf niet eens een zak weg te gooien buiten als de kleine ligt te slapen! Kan me voorstellen dat je je erg ongemakkelijk voelde!
Domme onverantwoordelijke actie. Dat kindje kan ook maar zo wakker worden na een kwartier. Heftige droom gehad, helemaal in paniek, zit mama even lekker bij de kapper.
Vind het ook redelijk onverantwoord en zou het zelf niet doen. Maar woont deze mevrouw bij jou in de buurt? In de straat? Of aan de andere kant van de stad? Niet dat het voor mij persoonlijk verschil zou uitmaken, want zou het nog niet durven maar kan me op zich voorstellen dat als ze bv praktisch tegenover je zou wonen die keuze wat makkelijker gemaakt is.
ja ongelovelijk!! ik had altijd een collega, ijn vrouw haalde hem altijd op van zn werk, zeker een half uur lopen! en dan lieten ze die kleine zonder oppas of wat dan ook achter! Dus wel 2 keer in de week... Ik zou het mezelf nooit vergeven als er wat zou gebeuren en dan erbij, Ik vind dat je dan een taak heb om te zorgen dat je kindje veilig is bij jou!
Vind het schandalig.... je kindje helemaal alleen thuis laten om je haar te laten doen. Het is inderdaad nog strafbaar ook.
voor zover ik weet is dat ook een misdaad... vernachlässigung der aufsichtspflicht heet dat in het duits... geen idee hoe dat in het nl heet... woordwoordelijk vertaald oor google: verwaarlozing van de toezichthoudende taak
Idd ik las laatst ook een verhaal over brand en een dreumes die alleen thuis was en die moeder is vervolgt omdat ze haar kindje alleen thuis achter liet om boodschappen te doen