even wat kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavs, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavs

mamavs Actief lid

8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry meiden, moet even wat kwijt, hoop niet dat ik een grote discussie hier start...

Ben thuiskapster en had vanochtend een klant. Ze zegt; doe maar alleen knippen geen verven heb mijn dochtertje van 1.5 even alleen thuis laten slapen had geen oppas en mijn haar moest echt gedaan worden.

Ik zeg: Stel je voor dat ze wakker word of brand oid.

Zegt ze: Ja voor brand ben ik ook wel bang maar ja die kans is zo klein en als ze slaapt dat ook dik 1.5 uur dus eer dat ik terug ben is zei nog niet wakker.

Verder heb ik mijn mond gehouden, dacht hier kunnen we lang en kort over praten, maar ik zat gewoon niet op mijn gemak vond best erg....

2. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik had ook niet op mijn gemak gezeten daar, en ik denk dat ik er verder wel wat over had gezegd hoor.. dan maar een klant minder.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja laatst was hier ook een topic over...
    Maar ik zou het zelf niet doen..
    Gewoon omdat als er iets gebeiren zouik het mij nooit zou vergeven..
    Geeft niet dat de kans klein is.. De kans is er..

Een hond oid zou ik wel uitlaten.. maar die heb ik niet.. dus dat is geen dillema voor mij:)

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik snap best dat je je ongemakkelijk voelt. Vind het persoonlijk zeer onverantwoordelijke want met 1.5 kunnen ze wel het bedje uitkomen en natuurlijk dan op plekken in huis komen waar heel wat ongelukjes kunnen gebeuren. Ik kan dat echt niet begrijpen:x. Dat je haar dan zo belangrijk is:( om je kind zo allleen te laten.

5. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    sorry hoor, maar ik had haar niet eens geknipt. Is zij niet goed wijs ofzo? dan maar een klant minder...het risico is te groot om je kindje alleen thuis te laten en voor wat? Je haar!

6. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Onverantwoordelijk mens dat ze haar haar boven de veiligheid van haar kind verkiest.
    Ze is daar nog strafbaar voor ook...

7. mamavs

mamavs Actief lid

8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze had een feestje aankomend weekend.... En alles was dicht zei ze dus kon niks gebeuren....
    Maar ik vond zo erg... Heb zelf dochter van dezelfde leetijd ik durf amper het huis uit voor iets.... pfff was echt geschrokken

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Thuiskapster komt toch bij de mensen thuis? Of laat jij de mensen bij jou komen?

9. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    #9 Trisha1981, 31 jan 2011
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
    dat snap ik dus ook niet... waarom nam ze die kleine niet gewoon mee?... vind het heel onverantwoord eigenlijk, ik snap jouw situatie dat je er niets van had gezegd... al had ik dat zeer waarschijnlijk toch wel gedaan

10. mamavs

mamavs Actief lid

8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk aan huis en ga ook weleens naar mensen toe, maar werk alleen op afspraak en deze afspraak was bij mij thuis. Maandag is mijn thuiswerk dag zeg maar, Had beter gewoon kapster kunnen typen, maargoed

11. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou zelf ook niet lekker hebben gezeten, maar zou er net als jij niet veel van hebben gezegd.

12. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Oei dat is nog eens wat zeg! Ik durf niet eens een zak weg te gooien buiten als de kleine ligt te slapen! Kan me voorstellen dat je je erg ongemakkelijk voelde!

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Domme onverantwoordelijke actie.
    Dat kindje kan ook maar zo wakker worden na een kwartier. Heftige droom gehad, helemaal in paniek, zit mama even lekker bij de kapper.

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Vind het ook redelijk onverantwoord en zou het zelf niet doen. Maar woont deze mevrouw bij jou in de buurt? In de straat? Of aan de andere kant van de stad?
    Niet dat het voor mij persoonlijk verschil zou uitmaken, want zou het nog niet durven maar kan me op zich voorstellen dat als ze bv praktisch tegenover je zou wonen die keuze wat makkelijker gemaakt is.

15. mamavs

mamavs Actief lid

8 okt 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfde stad, een wijk verder..
    Wist echt even niet wat ik ermee aan moest stond echt versteld ...

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ongelovelijk!! ik had altijd een collega, ijn vrouw haalde hem altijd op van zn werk, zeker een half uur lopen! en dan lieten ze die kleine zonder oppas of wat dan ook achter! Dus wel 2 keer in de week...
    Ik zou het mezelf nooit vergeven als er wat zou gebeuren en dan erbij, Ik vind dat je dan een taak heb om te zorgen dat je kindje veilig is bij jou!

17. augustus

augustus Niet meer actief

Officieel mag je een hulpbehoevend iemand niet alleen laten! Schandalig gewoon.

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Vind het schandalig.... je kindje helemaal alleen thuis laten om je haar te laten doen. Het is inderdaad nog strafbaar ook.

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    voor zover ik weet is dat ook een misdaad...
    vernachlässigung der aufsichtspflicht heet dat in het duits... geen idee hoe dat in het nl heet...

woordwoordelijk vertaald oor google: verwaarlozing van de toezichthoudende taak

20. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Idd ik las laatst ook een verhaal over brand en een dreumes die alleen thuis was en die moeder is vervolgt omdat ze haar kindje alleen thuis achter liet om boodschappen te doen

Deel Deze Pagina