Hoi hoi, Er is helemaal geen sprake nog van een tweede kindje, maar toch ben ik een beetje aan het dagdromen. Ik had een lijstje met meisjesnamen die ik leuk vind, maar de afgelopen tijd vallen ze om verschillende redenen stuk voor stuk af. De namen zijn; Mila, Luna, Nina, Nila. Twee lettergrepen dus, en in verband met de afkomst van mijn man moet het op een A eindigen, anders klinkt het raar in zijn taal. Nu ze zijn afgevallen weten jullie misschien wel suggesties in dezelfde style die nog wel orgineel zijn in onze omgeving?! Groetjes Moniek
Nola Jana Tara Fenna Lola Jara / Yara Oona Senna Lana Sara (h) Lotta Nora (h) Isa Noa Kyra Tirza Esra Nina Ayla Mara Rosa Donna Lara Eva Lisa Ilja
ik heb hem de laatste tijd al vaker genoemd hier maar op het kdv van m'n dochter zit een meisje: Neva - en ik vind het zó leuk Lief en toch stoer.. en niet zo vaak gegeven (nog) .
Senta Dana Imma Hanna Orla Leah Maja / Maya Sanna Zara Ilsa Yonna / Jonna Ella Enya Sira Sifra Sela Gina Jula Jura Jada Cara Kyra / Kira / Cirah Mona Mira Vera Xena Ziva