Hoihoi, Ik vind vanaf het begin af aan Matz al een hele leuke naam.. maar omdat je de naam toch met zijn tweeën beslist en ik uiteindelijk de beslissing heb genomen om Isabeau te kiezen (met 39 weken zwangerschap) heeft mijn vriend nu natuurlijk ook 50 % zeggenschap! Nu kwam mijn vriend gisteren aan met dat hij Dex eigenlijk ook wel een hele leuke naam vind. Wat vinden jullie, past deze naam ook bij Isabeau? Als Isabeau een jongetje was geweest, had ze Dex geheten
Vind Mats (met z dan weer echt niet) leuk! Vind Dex ook leuk, maar een wat meer gehoorde naam.. Enige jammere aan mats vind ik de associatie die ik dan toch heb met iemand 'matsen' hihi. Mats vind ik ook echt leuker bij Isabeau; meer zelfde stijl m.i.
Ik vind de schrijfwijze Mads het mooiste. Dex, neuuuu, moet dan meteen aan Pokémon denken, de Pokédex...
Mats leuker bij isabeau! Dex andere soort naam en rijmt op sex, op zich rijmt er altijd wel Iets op dus daar moet je natuurlijk ook wel lak aan hebben!
Qua jongensnaam hadden wij een tijdje Mats als 1e keuze maar omdat dit ook de bijnaam is van een vriend van ons hebben wij er vanaf gezien. Dex stond naast Mats en daar hebben wij uiteindelijk voor gekozen ook omdat je het bij ons niet veel hoort. Maar als ik kijk naar de naam van je dochter zou ik eerder voor Mats gaan.