Lieve leden, Onze zoon wordt binnenkort 1 jaar en ik was al op zoek geweest naar een gaaf kado. We willen graag een binnen klimtoestel aanschaffen. Geïnspireerd door pikler maar online zag ik nóg leukere versies met meer mogelijkheden. Ik heb foto’s gemaakt van m’n scherm maar kan nu nergens meer vinden welke site dit was. Super dom! Heeft iemand enig idee waar ik zoiets kopen kan? Of herkent iemand de site? Duizendmaal dank!
Wij hebben mijn middelste zoontje toen hij 1 werd ook een klimtoestel cadeau gedaan, kleiner wel dan deze. Het duurde nog best even voordat hij hier zelfstandig veilig op kon spelen. Aangezien het toch nogal een bakbeest is voor in huis wil ik dat toch even zeggen, dat je die keuze evt bewust maakt.
Zelf zou ik dit niet doen voor een 1 jarige. Dan staat het erg lang in de weg. Dan zou ik eerder gaan voor een wobble. (Tenminste dat hoor ik hier op het forum)
Aldi heeft deze week? dacht ik een pikler variant. En dat was voor mij 1 jarige dochter al echt prima geweest. Die klom ook zelfstandig de glijbaan op enzo. Ik wou dat ik een pikler (variant) had op die leeftijd.
Leuk ! Doen onze 1,5 jarige klimt al een poos op t grote speeltoestel in onze tuin dus dit is voor hem helemaal makkelijk. Tip, ikea gymmatten erbij
Aldi inderdaad en ik zou hem zelf niet zo snel kopen. Lees hier waarom: https://www.instagram.com/p/CUDGSnnAn6y/?utm_medium=copy_link
Mijn 1 jarige had dit geweldig gevonden! Die kon op zo een toestel als van je foto's ook al prima en veilig klimmen. Hij kreeg een variant op die jij hebt, van home4dreams, misschien ook de moeite om op te kijken!
Kan prima hoor als je kind er aan toe is Mijn kinderen konden al beter klimmen en traplopen met hun 1 jaar dan andere peuters en kleuters Hangt dus van het kind af
Aldi verkoopt deze dit weekend. Mn zoontje heeft een wobbel gekregen voor zijn eerste verjaardag en ondanks dat ie best goed kan klimmen is eigenlijk nog te klein ervoor,maar een wobbel kan je nog op 100 andere manieren gebruiken. Nu laat ie zoefzoef dieren of auto's eraf rijden etc. En gebuikt hem als opstapje om op de bank te klimmen
Je kan ook even kijken naar een triclimb. https://www.houtenplezier.nl/brands/triclimb/ Je kan er allerlei dingen aan vast maken oa. een glijbaan.
Wow wat een reacties dankjewel! Hij klautert al heel goed inderdaad, bank op en af, de trappen.. uiteraard wel met ons erbij maar doet dan eigenlijk alles zelf. Maar goed we zijn toch voor een driehoek met glijplank gegaan! Dan kunnen we als hij peuter is altijd nog uitbreiden met een grotere editie. Die van de Aldi ook bekeken inderdaad maar die oogde toch niet zo mooi en ook niet aanpasbaar qua graden volgens mij.. oja en driehoek bij juilard club besteld, ben benieuwd!