Hallo Dames, Ik heb een dochter van 9 maanden. Ze krijgt nog steeds bv. Ik ben ook nog niet ongesteld geweest. Voor mijn zw voelde ik altijd pijntjes rond mijn eisprong. Na de bevalling heb ik dat gevoel vaak tot dagelijks. Ik kreeg ook een echo en ze constateerde dat er heel veel eiblaasjes zitten met kleine cysten. Er was geen naderde eisprong zichtbaar (rijpe eicellen) Ik heb er nog steeds last van en belde laatst de ha om te vragen of er nog iets vermeld stond in de uitslag maar er stond niets bijzonders. Toch blijf dat vervelende gevoel.. Ik weet niet wat ik moet doen. Misschien is het allemaal aan het rommelen om weer menstruatie op gang te laten komen.. Of ik moet nog een x een echo laten maken maar als ik dat vraag voel ik me echt een zeurpiet. Wat vinden jullie?
Als je het niet vertrouwt/je er niet lekker bij voelt, zou ik het gewoon nog een keer vragen! Beter een keer te veel dan te weinig.
Ik zou nog n keer bellen en vragen hoe lang je nog er op moet gaan wachten en je ongerustheid bij hun neerleggen. Kan het eigenlijk kwaad eiblaasjes met cystes?
Nou ik heb gebeld.. Alles uitgelegd. Ik vroeg of ha terug kon bellen. Ik wil graag weten wat hij ervan zegt.
De huisarts vertelde dat in de onderzoek van november alles goed was en linkte de pijn aan me darmen.. En toen moest hij met spoed ophangen. Eetpatroon kan gezonder indd en meer vocht evt. We gaan er maar voor. Meer water meer fruit.