Overtijd en frustraties!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Artife, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hoi
    Ben nU 40+5, en word elke ochtend echt verdrietig en gefrustreerd wakker.
    Weer niks gebeurd...
    Vraag ik me echt af, waarom toch?
    Ze is volgroeid, ze is gewoon klaar om te komen maar toch gebeurt er niks :(
    Ik verlang er al zo lang naar en nu moet ik nog eens extra wachten ipv bonustijd met haar te hebben.
    Wrs word ik dan ook nog eens ingeleid, we gaan maar uit van het 'ergste'.
    Wou helemaal geen inleiding maarja er zal niks anders opzitten dus het moet maar.

Ook heeft mijn vriend nu twee weken vakantie, een week na de uitgerekende datum genomen omdat we niet echt dachten dat het zo lang ging duren.
    Ik zie mezelf al donderdag of vrijdag pas bevallen en dan is zijn vakantie al voor bijna de helft om :( hier word ik dan ook verdrietig van omdat hij er ook zo naar uitkijkt en dan niet die extra tijd met haar heeft :(

Weet niet juist wat ik hiermee wil bereiken, geen tips in ieder geval, want ik weet dat er niks andere op zit dan gewoon wachten. Vanaf ze er is zullen we zeker dolgelukkig zijn.
    Wou gewoon even mijn frustratie kwijt denk ik...

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach een hele dikke knuffel!!!! en goed dat je het er even uit gooit!! ik hoop dat je goed gefrustreerd raakt waardoor de bevalling begint :D ik gun het jullie en dan kan je mannetje ook langer van de kleine genieten!!

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik heb in bijna dezelfde situatie gezeten, ook met de vrije dagen van mijn vriend. Tja kan nou wel zeggen dat ze écht niet zal blijven zitten en dat het hoogstens Nog 9 dagen duurt maar dat zijn natuurlijk 9 dagen te lang ;) Wil je een hart onder de riem steken, weet hoe vervelend het is. Ze heeft het gewoon nog hartstikke goed bij je. En het is een cliché maar straks als je haar in je armen hebt dan ben je die paar extra dagen zo vergeten. Dikke knuffel en voor straks, geniet van je kleintje!!

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik ken het!

Eerste kindje, volgroeid, goed op gewicht en ze bleef maar zitten! Met 41 weken en 3 dagen ingeleid. Ze was 3800 gram, een flinke dus.

De laatste dagen tel je af en dan komt er niks. Elk kwaaltje die je kan hebben, zoek je naar en soms voel je helemaal niks. Helaas is er niets aan te doen; alles geprobeerd hier.

Heel naar; veel sterkte.

Schrale troost; als de kleine er eenmaal is, vergeet je echt deze misere!

5. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Wij hebben tot 41+5 moeten wachten op onze dochter. Elke dag kreeg ik de vraag of ik bevallen was!
    Ze is uiteindelijk d.m.v. een inleiding geboren(die inleiding viel 100% mee. Bevalling heeft 7 uur geduurd)

Succes met de laatste loodjes!

6. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Oh, ik kan het me zóóóó goed voorstellen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu met 39,1 me al licht gefrustreerd voel. Om heel veel redenen zouden we héél graag snel bevallen (verjaardag ouder kindje, man's werk, angst voor bevallen te groot kind, slechte ervaring met overtijd lopen, etc.), maar de baby denkt daar kennelijk anders over helaas.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het alsnog heel snel komt!! Laat je je inleiden met 41 weken of wil je natuurlijk bevallen?

7. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    121
    89
    28
    Noord Brabant
    Pff herken je gevoel helemaal! Ben morgen 41 weken en ben er zo klaar mee!
    Wil heel graag thuis is bad bevallen en ben echt bang dat dat nu niet gaat lukken..

8. Frutsel04

Frutsel04 Actief lid

14 apr 2014
    220
    58
    28
    Tja, deels herkenbaar, ik zit nu op 40+4.
    Ben er fysiek echt klaar mee, enorm veel bekkenpijn, niet meer slapen enz...

Maar, de 40 weken/uitgerekende datum is maar een gemiddelde he. Jullie hebben je echt veels te veel ingesteld op die datum vrees ik. Probeer het verdriet en frustratie los te laten. Dat werkt ook niet mee om de bevalling te laten beginnen.

9. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik heb me niet perce op de datum ingesteld hoor, weet dat dit heel weinig voorkomt. Wist heel goed dat het ook langer kan duren, maarja toch hoop je dat het niet veel later of zelfs iets vroeger komt :)
    De ene persoon heeft er meer moeite mee dan de andere denk ik gewoon :)

Humptydumpty, hoezo slechte ervaring met overtijd lopen?
    Maandag ben ik 41 weken en moet ik naar de vk voor inwendig onderzoek. met 40 weken had ik nog geen ontsluiting wel een verstreken baarmoeder. Als ik nu wel ontsluiting heb gaan ze me strippen. Ik ga dan ook meteen proberen om inleiding al in te plannen. Stel het strippen lukt niet heb ik wel al meteen een afspraak voor inleiden. Geen zin dan nog eens extra tijd te verspillen om dat alsnog in te plannen.
    Als ik nog geen ontsluiting heb gewoon zsm inleiding inplannen. Ze weten dat ik het beu ben dus ze willen het proces (afspraak maken ed..) wat versnellen voor mij.

Stike hopelijk kan je in bad bevallen! Als je je zinnen ergens op zet is het echt niet leuk als het zo niet loop.
    Ik wou liefst natuurlijk bevallen, maar ik vind het voor mezelf nu belangrijker dat ze snel komt, ze is volgroeid dus het is niet dat ik haar te vroeg laat komen!

Deel Deze Pagina