balen meid helaas heb je elke maand ondanks dat je alles goed doet 25 procent kans... meestal raak je binnen het jaar zwanger maar er zijn ook mensen die er langer over doen helaas heel veel succes en hopelijk is het snel raak
Zij jullie al lang bezig? Een jaar is normaal hoor. Mijn gyn zegt dat elke dag ook niet goed is. Om de dag is een stuk beter voor het zaad
dit was de 3e ronde, dus eigenlijk nog helemaal niet lang, maar ja. heb maandag mijn nod en had woensdag een positieve ovu test, ook zo vreemd, snap m'n eigen lijf niet meer.
Als je bijna dagelijks seks hebt voor een kleintje, ben je er misschien te veel mee bezig? Dat kan een zwangerschap ook wat uitstellen.
3e ronde? Dat is echt nog niet zo lang dat je je druk moet gaan maken hoor Probeer het een beetje van je af te zetten (ja, is moeilijk, ik weet het), dan komt het vast helemaal goed!
jeetje, elke dag? Dat doe ik echt niet, wij hebben ook seks voor de seks en niet alleen maar om zwanger te worden.. Probeer er wat minder aan te denken, en het gewoon te doen als je zin hebt, en in de week van de eisprong wat bij te klussen Suc6 meid!
Er zijn ook mensen die bijna elke dag zin hebben hoor dan betekend het niet automatisch dat zij het alleen doen om zwanger te raken.
Pfff jeetje, zo las ik het niet in je eerste stukje. Helaas hebben willemien en ik tegelijk gepost, anders had ik het idd anders neergezet.
Marijke, ik bedoelde het ook niet rot naar jou toe! Soms kunnen van die getypte teksten ook net ff verkeerd over komen erg vervelend is dat... Maar uhhh we houden het lekker gezellig
klopt, soms komen getypte teksten anders over dan dat ze bedoeld zijn in ieder geval, ik hoop dat we allemaal snel zwanger worden
heb net zo'n extra sensitive test gedaan en helaas negatief, zou dat betekenen dat k niet zwanger ben, of moet geduld hebben?
Ben bang dat je toch ff geduld nog moet hebben... Ik denk nl. dat het nog niks wil zeggen zo voor je NOD, er zijn vrouwen die testen zelfs na hun NOD nog niet meteen positief... Het is moelijk maar wacht het nog even af zou ik zeggen...
Willemien als je woensdag een postieve ovu test had, kan je beter nog even 2 weken wachten met testen. Want zo te zien heb je pas je eisprong gehad!
Hahaha... Dat valt wel mee hoor, geloof dat er meer vrouwen hier zijn zonder geduld want je hoort zovaak dat vrouwen "te vroeg" testen... Kan me ook goed voorstellen, het valt ook niet mee, wachten is nooit leuk! Maar bedankt voor je felicitatie!