Dagelijkse dingen die echt stront irritant zijn..

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 13 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    De wekker.

Kop koffie willen zetten en ontdekken dat je cups op zijn.

Laptop die aangeeft dat de accu leeg is en nog geen 10 seconde later gewoon uitvalt (soms 10 sec, soms 5 min. Net Russian roulette dat ding).

Afstappen van je fiets bij het busstation en de bus net zien wegrijden.

En mijn ultieme irritatie: opstaan en dan ontdekken dat het keihard regent en je met de kinderen dus door de regen moet fietsen (geen tweede auto).

Nightingale en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ja bij mij ook.
    Ik haat regen en zoon raakt in paniek als hij nat word (wordt een meltdown helaas)
    Zie dan nog maar eens optijd op school te komen, wat 15 min fietsen is :rolleyes:

3. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Echt niet fijn! Hier is het ongeveer 5 minuten fietsen, dus waar klaag ik over... Maar regen is gewoon stom als je moet fietsen. Vandaag regent het hier ook echt keihard :cry:

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Andermans ochtendhumeur. Ik kan mezelf wel redden, ben niet uitermate vrolijk, maar met een beetje rust kom ik wel op gang, maar mijn man, oudste en soms de jongste hebben een gigantisch ochtendhumeur. En daar vallen ze mij dan mee lastig, want ik moet overal aan trekken om verder te komen.

Buiten wachten op het schoolplein, in regen en wind.

Aangevroren sneeuw

YouTube filmpjes voor kinderen

5. Dettol

Dettol Bekend lid

12 apr 2020
    896
    418
    63
    Potjes open maken
    Een Ramp en daar dan weer een lepel voor pakken

6. Ella1988

Ella1988 Fanatiek lid

7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Ik haat het als er geen koffie is xD. Ik moet ook schijnbaar altijd het water bijvullen en het cupjes bakje legen terwijl ik alleen maar rustig een kopje koffie wil zetten als ik net wakker ben :cry:

7. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.514
    853
    113
    Vrouw
    Daar geloof ik niet zo in want je kan niet aan de buitenkant zien waar de bijsluiter zit...

8. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ja herkenbaar. Of het is wel gelukt om de verpakking netjes open te maken en dan maak je hem weer dicht, want ‚hersluitbaar’. Nou mooi niet.... krult die verpakking weer op en kun je weer met boterhamzakjes werken :rolleyes::mad:

marais, februari2012 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  9. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Of plakjes kaas zonder papiertje er tussen waardoor je die plak al kapot trekt en de helft op de andere plak blijft vast zitten

hummeltje5, Mamafiets en februari2012 vinden dit leuk.
  10. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Wij hadden frisolac, zijn zakken. Dat was weer een probleem minder. Nutrilon had ik mezelf idd ook mee te grazen.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  11. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Bloedlink word ik van knijpers die kapot springen en daarop de natte was die van het rek lazert:evil:

Gewooniemand, zwaaistaart, Dress en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. MamaDiamantje

MamaDiamantje Bekend lid

30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    dekbedovertrek in de wasmachine met andere was die er dan helemaal in is gegaan, vervolgens een heel zwaar nat dekbedovertrek omhoog moeten houden om de andere was eruit te krijgen

bababoe, Muisje101, Palmpje en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Misschien herkenbaar voor de elektrische rokers hier. Rondom het flesje vloeistof dat je in je rokertje doet, zit een cellofaan papiertje. Dat zit zó muurvast dat je het amper loskrijgt. Dus moet je aan de gang met een mesje en natuurlijk schiet dat mesje over het cellofaantje heen, zodat je de punt van dat verrotte scherpe mesje in je duim of zo krijgt :rolleyes:
    Ja ik weet het: wereldprobleem, maar het is zo verschrikkelijk irritant :)

14. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Wij hebben de lampjes van de lidl. Al 5 jaar! Branden dagelijks en doen het nog steeds.

15. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik kan daar dus echt niet tegen :roflmao:. Mijn man hangt 'm wel eens 'verkeerd' op, al moet ik nog zo nodig naar wc, het lukt niet totdat de rol goed hangt :rolleyes::roflmao::roflmao:

16. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Kan je geen grote regenponcho over hem heen doen, desnoods voor volwassen zodat ie echt niet nat wordt? Of zo'n grote fiets paraplu, geen idee waar je die kunt kopen maar heb wel eens mensen zien fietsen met zo'n ding.

17. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Dan is het ei net te vers... verse eieren pellen niet makkelijk

Baileyy en Nightingale vinden dit leuk.
  18. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Oh ja, vreselijk! Vooral fijn als je 's ochtends haast hebt en snel je brood wilt smeren...
    Leverkaas/leverworst blijft ook ALTIJD aan elkaar plakken!

19. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    #59 Miekoe, 14 dec 2020
    Laatst bewerkt: 14 dec 2020
    Niet een nieuwe wc-rol ophangen na het laatste velletje...
    Of mensen die thuis hun rol wc-papier op het wasbakje hebben staan, niet de moeite nemen hem even op te hangen (ik hang ze dan standaard op en op de juiste manier ofcourse)

Zakjes op de groente afdeling die zo dun zijn dat ze direct kapot scheuren als je er iets in stopt..

De Kruidvat waar alles zodanig is opgestapeld, in die smalle paadjes, dat je er met een kinderwagen niet fatsoenlijk langs kunt omdat je de boel omdondert met een wiel..

Flesjes saus, waar geen saus uit komt, Oooo f*ck toch wel!!! (Handige oplossing, tik op de hals ipv de onderkant of schudden).

Een wc-bril die omhoog blijft staan en ik met mijn slaapdronken hoofd in de wc zak (niet mijn hoofd, maar wel mijn kont ;))
    Of juist de hele klep naar beneden en je dan met je blote gat op het deksel gaat zitten..

en over gebruiksaanwijzingen in medicatie.. ik heb altijd de lol dat het stripje er niet meer in wil omdat de gebruiksaanwijzing dat aan de andere tegenhoudt! :evil::mad:

En de plastic bakjes waar vlees in zit (uit de winkel) prachtig hoekje eraan, maar nog scheur je maar de helft van het plastic eraf.. of er zit helemaal geen hoekje aan waardoor je speciaal daarvoor een mes moet pakken die ik dan maar weer in de vaatwasser stop ivm rauw vlees..

Marsepein, Palmpje, Waxinelichtjes en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Mijn Kinderen en aankleden (er is altijd wel wat en dat getreuzel altijd :|)

Mijn Kinderen en eten (Altijd gedoe)

Mijn Kinderen met een ochtendhumeur (Bezorgen me al een knallende hoofdpijn terwijl mijn dag nog moet beginnen)

Mijn Kinderen met driftbuien (hoofdpijn dus)

Mijn oudste dochter die nooit stopt met praten (Nog meer hoofdpijn)

Verder hou ik zielsveel van ze hoor (vooral als ze slapen :roflmao: )

Hoe de wc rol hangt, kan mij een worst wezen, maar waar ik zo niet tegen kan is dat ik altijd de wc schoon moet maken als ik er heen ga, want dochter wast niet alleen haar handen, maar ook het vloer en de muren en als de wc bril geluk heeft, komen daar ook waterspetters op terecht :rolleyes:

Deel Deze Pagina