Dagelijkse dingen die echt stront irritant zijn..

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 13 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Dat heb ik altijd met tubes crème. Dan doe ik bij de oude al een paar dagen die laatste restjes eruit persen en dan als die echt leeg is, pak ik een nieuwe en dan zit dat harde duwen/knijpen nog zo in mn systeem dat ik de nieuwe gelijk voor de helft leegdruk..

CrazyMom, Miekoe en hummeltje5 vinden dit leuk.
  2. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik heb maar één zo'n snoes, maar die kijkt ook altijd met een schuin oog naar me als hij moet kakken. Een verse bak koffie is blijkbaar hét signaal om los te gaan. Even laten liggen om eerst te drinken gaat niet, want hij wiebelt tot het in z'n nek zit:rolleyes:

Gewooniemand, NiVa0230, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Een ei breken en dan altijd stukjes schaal morsen. En die krijg ik nooit uit de kom.

Nataly1972 vindt dit leuk.
  4. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    je moet de iets duurdere kopen (hier bijv bij de Plus) en die kan je bij wijze van met 1 hand heel mooi afscheuren. En plakt ook niet gelijk aan elkaar. Een verademing :thumup:

vlinderCN vindt dit leuk.
  5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    #125 hummeltje5, 15 dec 2020
    Laatst bewerkt: 15 dec 2020
    In veruit de meeste gevallen zijn het de vrouwen die de linker prefereren: zij vinden een velletje hangend tegen een muur niet zo hygiënisch.
    De meeste mannen prefereren de rechter: zij hebben tenslotte maar 1 hand vrij om een velletje te pakken en dan is het wel zo handig om het tweede velletje wat tegendruk tegen de muur te kunnen geven, zodat ze het eerste velletje gemakkelijk los kunnen trekken.

Edit: Ik prefereer naast m'n reeds genoemde reden ook nog eens de linker, omdat ik het háát om steeds met m'n vingers tegen een koude tegel aan te moeten komen. Brrrr.

6. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Theelepeltjes met de kant waar je vanaf eet naar beneden doen. Nooit geen last meer.

CrazyMom vindt dit leuk.
  7. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat is net zo frustrerend als dat je internet niet werkt en je vervolgens moet gaan mailen om contact op te kunnen nemen met de klantenservice :rolleyes:
    Dito wanneer je telefoon niet meer werkt en je moet gaan bellen met de klantenservice :|

Over mailen gesproken:
    Overigens ook zo fokking irritant dat de belastingdienst anno 2020/bijna '21 nogsteeds niet te bereiken is via de mail! :mad:*#^!&*$?3 ((#^&3^!!#@ grrr!
    Echt zó niet meer van deze tijd!!!
    (maar das een klacht van een ander kaliber ;))

lovemy2kids vindt dit leuk.
  8. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Het gros van de mensen is rechtshandig ;)

9. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Dat altijd en overal waar ik parkeer, ik een gehannes heb om mijn kind in maxi cosi uit de auto te krijgen, omdat de auto in het vak ernaast altijd veel te dicht op de mijne staat.

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  10. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    #130 Willemijntje19, 15 dec 2020
    Laatst bewerkt: 15 dec 2020
    Vermakelijk topic :)

ik erger me aan van die kant en klare aluminium ovenschalen met bijv. Kip piri piri van de supermarkt. “Verwijder het folie en plaats de aluminium schaal in de oven” staat er heel leuk, maar bij mij blijven er altijd plastic resten op die ovenschaal zitten. (Lijkt me niet per se heel gezond als dit gaat smelten in de oven?). En of ik nu snel dat plastic eraf rats of heel behouden en voorzichtig, maakt niet uit. En als ik echt pech heb is heel het plastic folietje aan flarden terwijl ik zo’n rauwe kip verpakking het liefst zo kort mogelijk in m’n handen hou :)

MinnieMouse94 en Miekoe vinden dit leuk.
  11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik vul aan met mijn frustratie hieromtrent:

1. Sinds wintertijd (dus nu bijna 2 maanden) gewoon niet meer fris en fruitig wakker worden van de wekker, maar hondsmoe :cry:
    2. Dat kan voorkomen worden door alle gezinsleden aan te leren alles wat ze opmaken, direct weer aan te laten vullen (moet je wel je voorraad goed bijhouden)
    3. Dat heb ik met mijn nieuwe e-reader! Grrrr :evil:
    4. Hier een nog grotere frustratie, nu eerst even de inleiding: ik heb dus wel een eigen auto. In beide auto's hadden we standaard een stoeltje voor de jongste staan. Stoel vd oudste zetten we dan over als we weggingen met het gezin (gaan dan altijd met de auto van m'n man).
    Nu het verhaal: hoe vaak ik al niet heb gehad dat het hoosde van de lucht, ik de kinderen gereed had staan bij de auto en er dan pas achter kwam dat we wéér vergeten waren het stoeltje van de oudste terug te zetten in mijn auto! :eek::mad::cry::cry::cry:
    En dan dus ook nòg harder moest haasten omdat de reeds verzopen kinderen en ikzelf weer terug door het huis moesten (waar ik dan uiteraard ook nog eens nèt had geboend... hallooo weer, alle modderpoten :mad:) om na 3 deuren van het slot te hebben gehaald èn weer op slot te hebben gedaan (tik tik daar vliegt de tijd) vervolgens alsnog de kids weer in te moeten gespen om door die klote regen te moeten fietsen :mad::mad::mad::mad::mad:

Gelukkig verleden tijd nu we eindelijk 4 stoelen hebben :p

PS: bij opstaan het al weten is niet goed voor je humeur, maar droog vertrekken en onderweg een mega bui krijgen is zo nodig nog minder tof :rolleyes:
    Edit: beide gevallen èxtra vervele op dagen dat de jongste naar de PSZ gaat en ik/we dus langer moeten fietsen :(

Vitamientjuh en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Koop dit!

20201216_000139.jpg

Ik heb expres de onderkant voor je op de foto gezet.

Het ding is flexibel. Je pakt m bij de open zijde, maakt die iets verder open, kiest de juiste maat die je vervolgens over het deksel zet, klemt de open zijde dicht, met je andere hand hou je de pot tegen en draaien maar.
    Kind kan de was doen :)

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  13. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb nog nooit een schaar gekocht of maar gezien die in een verpakking zit. Die dingen zijn altijd los te koop.

14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hahaha :roflmao:

Voor die tube tandpasta: daar bestaat een speciaal klemmetje voor.
    Ik heb alleen geen flauw idee hoe het heet en of en zo ja, wáár het te koop zou moeten zijn. Campingwinkel schiet me net te binnen. Over 5 weken maar heen dus ;)
    Ik ken het via iemand die in het leger werkt. Diegene zou het best wel eens via het leger verkregen kunnen hebben, gezien die zo efficiënt mogelijk hun bepakking in proberen te pakken altijd.

15. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Over wachtwoorden gesproken:
    Ooit in het jaar nul een wachtwoord moeten bedenken toen alles nog kon en mocht. Paar jaar later bij sommige sites een nieuw wachtwoord moeten bedenken, want het moest ineens een x-aantal karakters hebben. Weer een paar jaar later wederom een nieuw wachtwoord moeten bedenken omdat het nu niet alleen een x-aantal karakters moest hebben, maar óók minimaal 2 cijfers èn een leesteken moest bevatten.
    Ondertussen 'lid' van zoveel diverse sites met dus allemaal een verschillend wachtwoord.
    Maar dat is allemaal de frustratie nog niet eens...
    Nee, de frustratie is pas dat àls je je wachtwoord eens een keer niet weet, dat er tegenwoordig bij vrijwel geen één site meer staat aangegeven hoeveel karakters/hoofdletters/cijfers/leestekens je wachtwoord minimaal moet hebben (zodat je nog enigszins kunt beredeneren welke het moet zijn) :rolleyes:

16. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Zet je wel tegendruk met je duim?

Ik las eerder al zo'n zelfde frustratie over het lipje van de limo.
    Ook daar: tegendruk bieden (en specifiek bij de limo: het lipje ondertussen zachtjes heen en weer wrikken van links naar rechts).

17. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    En wederom ons mooie aanrecht dat schittert op de achtergrond ;)

Ik weet niet of jullie het goed kunnen zien, maar ze hebben dus kartelrandjes waarlangs je het afscheurt.
    En ja, ik weet dat hun eigen, kartonnen verpakkingen dat ook hebben, maar dat is van zacht karton en daardoor werkt dat zeg maar gerust niet.

vlinderCN vindt dit leuk.
  18. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Half uurtje op een ruime kier open laten staan en daarna dicht laten tot de volgende ochtend :thumup:

19. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Wat een zegen was dat toen de kindjes jong waren en we in Frankrijk kwamen: hebben ze gewoon bij iedere supermarkt extra brede parkeerplaatsen speciaal voor gezinnen met jonge kinderen! :eek:
    Zouden ze hier ook moeten doen.

Verder: zoveel mogelijk parkeren naast een stoepje dus :)

Lavita vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja klopt doe ik ook wel eens ja

Deel Deze Pagina