Wehkamp winkelmandje gevuld Collistar is in de aanbieding! Extra kerstcadeautje voor mij Oeh die highlighter is inderdaad wel duur @suus1983
Haha leuk. Ja de highligter is idd erg duur, heb nu zelf een mini versie om te proberen. Vind hem heel fijn, maar kan vast ook een stukje goedkoper.
Ik kan je deze foundation echt aanraden als je een droge huid hebt! Is echt een hele fijne verzorgende foundation met lichte dekking waardoor het heel natuurlijk oogt, op oneffenheden doe ik ervoor wat concealer. Daarna licht een poedertje en blush Verder doe ik altijd een eyeliner lijntje boven, mascara & wenkbrauwen met een wenkbrauwpoeder. Ben altijd binnen 5-7min klaar!
Mijn make up routine: - Bb cream van L'Oréal Paris mengen met dagcrème en aanbrengen; - Druppeltje concealer van L'Oréal Paris op mn wallen; - Maxi blush van Rimmel met een kwast op mn wangen; - Mascara van Essence; - Bij een feestje nog iets van oogschaduw. Verder iedere 5 weken Henna brows en als het nodig is collistar druppeltjes. En ik ben nu met een microneedling behandeling gestart.
Thanks. Heb het besteld. Doe je er nog iets onder of dit meteen op je huid? En wat voor kwast gebruik je hiervoor?
Ik smeer altijd een serum en een dagcreme. Daar overheen de foundation. Beginnen met een heeeel klein beetje. Liever te weinig dan gelijk zo'n plamuur "look". Ik gebruik een wat stevigere kwast. Zou even googlen op foundationkwast.
Ik doe zelf meestal: -Wenkbrauwen met wat poeder een beetje opvullen (heb zelf best brede wenkbrauwen). Dat is een doosje met 2 kleuren van The Body Shop. -Max Factor 2000 Calorie mascara (nog steeds mijn favoriet, al 17 jaar) -Oogpotlood op m'n waterlijn. Deze is van Lancôme -Blush (nu MAC Fever en daar doe ik al heeeel lang mee) -Last but not least: Labello met een kleurtje. Ik heb de Blackberry Shine en voor een dagelijks vleugje kleur vind ik deze zo fijn. Als je brunette bent echt een aanrader. Ik denk dat er nog meerdere varianten van zijn. Het voegt gewoon net genoeg kleur toe, word er altijd vrolijk van als ik deze opdoe. Leuk dat je er toch weer mee wilt beginnen. Het is echt een wereld van verschil qua gevoel als je binnen enkele minuten wat make-up opdoet en je ook echt helemaal aankleedt, ook al blijf je thuis. Ik doe dat soms tot en met de schoenen, dan heb je echt het gevoel dat het een nieuwe dag is en je er klaar voor bent. Hopelijk ga je je beter voelen.
@LadyKikker welke Essence mascara is dat? Had er laatst een van Catrice of Essence geprobeerd, maar halverwege de dag zag ik niet meer veel van het volume... zakte een beetje in.
Deze. https://www.caretobeauty.com/nl/essence-lash-princess-sculpted-volume-mascara-12ml/ Maar je hebt wel gelijk. T is niet zo dat je de hele dag volle wimpers hebt. Als ik sochteds op doe en id avond weer weg ga, doe ik opnieuw op. Mja. Voor die prijs......
deze mascara gebruik ik al een paar jaar en ben daarna niets tegen gekomen dat ik beter en mooier vind! Hij overtrof mijn dure dior en Lancôme mascara zonder twijfel.
Ik gebruik cerave dagcreme, heb ook een droge huid en deze is fijn. Bij droge plekjes smeer ik 's avonds een creme van la roche possay op, die herstelt heel goed. Daarna een primer van essence en mintenz minerale foundation. Vaak gaat foundation rullen, deze gelukkig niet. Wat oogschaduw op, en ipv eyeliner doe ik ook oogschaduw als randje onder mijn oog en wat mascara Geen blush bronzer o.i.d.
Welke zonnebrandcrème gebruiken jullie ? Ik gebruik een koreaanse als basis, maar zoek nog een stick die ook over make up kan én waarvan ik niet tig pukkels krijg.
5 minuten look van Vera maak me mooier https://www.maakmemooier.nl/instagram/?fbclid=PAAaZqwmkBkROb6tlomxE0nbE_o1cSN4HA_MSn1reXAJv0Rf729BtPjkFGY8I Mooie producten, toegang tot tutorials etc!