Dagelijkse make up routine

Discussion in 'De lounge' started by GossipGirlxoxo, Dec 20, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik vind de mascara een beetje tegenvallen. Mijn wimpers gaan ervan aan elkaar plakken.

Zizzy likes this.
  2. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

Apr 16, 2016
    2,364
    2,822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Meroda changing foundation! Ik ben ‘m enkele weken terug ook gaan gebruiken naar aanleiding van dit topic en ik vind ‘m superfijn. Ik gebruik 1 pompje per dag. Dan dekt ‘ie goed en is ‘ie niet te zwaar.

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Weer een kleine update. Het elke dag opmaken is me nog niet gelukt. Wel af en toe geoefend voor de spiegel. Wat nu wel echt in mijn routine zit is 2x per dag mijn gezicht reinigen. In de ochtend met Micelair water, een toner, een serum en oog en dagcreme. In de avond met micelair water, daarna met een foamcleanser, toner, Exfoliant, serum, oogcreme en nachtcrème. Dat ik dit al weken volhoud is al heel wat. Ik draag nu wel af en toe mascara als ik het niet vergeet. Heb wel veel nieuwe make-up gekocht dus wie weet als het in de ochtend niet zo koud meer is en mijn bed niet meer zo lekker warm dat ik voor de make-up 10 minuutjes eerder op ga staan.

zwaaistaart, Zizzy and Kundera like this.
  4. Zizzy

Zizzy Actief lid

Feb 16, 2021
    171
    94
    28
    Female
    Wat ben je goed bezig!!! Iedere dag opmaken hoeft toch niet. Je hebt je verzorging al onder controle, dat vind ik heel knap. Ik ben ook een lange tijd ziek geweest en vergat soms een week te douchen o_O
    Dus ga zo door!

GossipGirlxoxo likes this.

Share This Page