Ik ben inmiddels 3 jaar van de pil af en 2,5 jaar aan het proberen zwanger te worden, 2 miskramen verder. Nu heb ik echt hevige pijn in mijn borsten, kramp en heel licht wat lichtbruine, slijmerige afscheiding. Mijn cyclus is altijd 26 dagen, al een jaar lang sowieso. Nu had ik vorige maand maar een halve dag bloedverlies, wel erg hevig, maar bleek dat ik ook buikgriep had. Ik had daarvoor 2 dagen ook wat bruinverlies. En ook bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit 7 week lang gehad. Ik weet nu niet vanaf welke dag ik exact moet rekenen. Ik ben de 26 dagen nu sowieso voorbij, geen ongesteldheidskrampen nog gevoeld. Heb eergister een test gedaan, negatief.... Ik ben al 2 week super moe, en mijn man en collega zeiden dat ik straalde, ze zagen iets aan me. Dit zei mijn man ook bij de andere zwangerschappen. Ik heb vanochtend weer getest, weer negatief (kruidvat). Maar ik ben wel even radeloos, wordt gek van t niet weten waar ik aan toe ben. Iemand hier ervaring mee?
Wanneer was je laatste bloedverlies? Als je zegt dat het al meer dan 26 dagen geleden is, je altijd een regelmatige cyclus hebt, ik ben bang dat de testen dan wel kloppen. Ik zou over 2/3 dagen opnieuw testen. Misschien is je cyclus door de war door de buikgriep of stress. Heb je wel eens ovulatie testen gebruikt? Ik zou anders naar de HA gaan. 2,5 jaar is best lang.
We lopen al in het ziekenhuis, al een dik jaar, maar moesten vanwege de miskramen het een jaar weer gaan proberen. Als ik al mijn hele leven regelmatige cyclussen heb, kan ik dan door stress/griep ineens daarvan afwijken? En ook nog eens veel symptomen hebben? Vind het maar niks... Schijnzwanger wellicht?
Je cyclus kan inderdaad behoorlijk in de war geraken door ziekte of stress... Misschien heb je nu vergelijkbare klachten omdat je misschien een hele late eisprong hebt bijvoorbeeld? Gebruik je ovulatietesten of neem je je temperatuur? Dat zou voor jou misschien wel interessant zijn, aangezien je ook al langere tijd bezig bent! En de klachten... Ik zal je vertellen dat ik ook al elke maand wel zwangerschapskwaaltjes heb gehad, maar nog nooit écht zwanger ben geweest... Je wil zo graag en dan ga je natuurlijk ook op alle kleine tekens letten, als is het buikpijn, misselijkheid, gevoelige borsten... Zo'n dingen kan je na je eisprong bijvoorbeeld ook veel sterker aanvoelen omdat je dan meer progesteron in je lichaam hebt... Het enige wat ik je kan aanraden is om nu nog even aan te kijken hoe het verder gaat met je cyclus; heb je nu een eisprong of heb je hem al gehad/ moet hij nog gaan komen (ovulatietesten en temperaturen). Of regelmatig nog eens zwangerschapstest doen indien je denkt dat je ongesteld moet gaan worden of zwanger bent... Het is even afwachten en kijken wat er nu komt geloof ik, een zwangerschap, een eisprong of ongesteldheid! In ieder geval, veel succes en ik hoop dat je na al die tijd snel een positieve test in handen mag hebben!
Ik voel mijn ovulatie duidelijk, die was rond de 12e, het ziekenhuis heeft ons afgeraden om ovulatietesten te gebruiken en te temperaturen, gewoon tussen dag 7 en 15 om de dag klussen. Dat hebben we netjes gedaan. Ik heb maandelijk "klachten" maar deze maand zijn ze echt heftiger, en ik weet hoe ze voelen, nu 2x zwanger geweest. Alles is gelijk op 1 ding na, vorige 2x werd ik vaak midden in de nacht wakker, nu niet. Ik voel me nu ook totaal niet ziek of gestrest, terwijl ik dat anders wel erg kan zijn. Vrijdag maar weer testen denk ik dan maar...
Ik heb het ook vaak gehad, stress/ziekte dan ging ik behoorlijk overtijd. Kan je niet eerder aan de bel trekken bij het ziekenhuis? Weer een jaar zelf proberen is best lang (vind ik) vooral aangezien je al met al een poosje bezig bent. Zou wel later nog even testen voor alle zekerheid mocht je dan nog niet ongesteld zijn. Lees wel vaker dat mensen denken hun ovulatie te voelen, helaas klopt dat niet altijd.. Misschien temperaturen zodat je zeker weet dat je ie gesprongen is? Waarom raad het ziekenhuis ovulatie testen af? Vanwege de "druk "? Want met een evt. Behandeling wordt dat vele malen erger. (Spreek uit ervaring) Hoop dat je snel een goede zwangerschap hebt.
Ze hebben gezegd dat de testen niet 100% betrouwbaar zijn, vandaar... Ja wij vinden een jaar ook lang, maar willen deze maand mocht ik ongesteld worden ook weer aan de bel trekken.
Je ovulatie voelen klopt inderdaad ook meestal niet... dat is eigenlijk helemaal niet betrouwbaar (dan heb je nog meer aan ovulatietesten of temperaturen denk ik! Maar ben natuurlijk geen dokter ) Meestal voel je de laatste groeispurt van je eitje en springt die enkele dagen later, mogelijk springt hij bij jou pas op dag 14 zelfs! Als ik die pijn voel en ik doe een ovulatietest is die 9/10 knalpositief... Hoe lang zijn je cyclussen? Regelmatig ook? Ik vind een jaar proberen inderdaad ook wel lang, maar ze tellen de miskraam inderdaad mee als een zwangerschap...
Mijn cyclus is erg regelmatig, altijd 26 dagen. Ik heb wel net een screening gehad in het ziekenhuis, een cyclus analyse, dus ze hebben toen gekeken naar de dag dat ik ovuleer, of alles zo werkt als hoort enz enz Dit heb ik inmiddels vaker gehad en daar vanuit hebben ze ons "tips" gegeven. Ik heb wel tijden ovulatietesten gebruikt en dat kwam wel altijd overeen met wat het ziekenhuis zei.
Balen. 😖 hopelijk deze keer wel een mooie positieve test! Misschien gaan temperaturen? Weet je wel zeker wanneer je nod is.