Volgende week gaan we voor het eerst een weekendje weg met z'n drietjes. Naar Centerparcs, ook voor de eerste keer. Nog helemaal geen ervaring mee. We hebben een 2-persoons viphuisje in het Heijderbos. Dus als het goed is krijgen we een keuken- en handdoekenpakket en zo. Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken? Die ik zeker niet moet vergeten?
ik neem altijd wat boodschappen mee zoals peper zout sausjes zoals bv mayo, wat broodbeleg als hagelslag pindakaas zodat je dat allemaal niet nieuw hoeft te kopen. verder washandjes want die zitten niet in je handdoekpakket en sowieso stelt heel dat handdoekpakket geen drol voor want zijn twee handdoeken geloof ik. nou ik gebruik er weleens meer in een weekend. verder neem ik altijd wat van die glorixdoekjes mee want de huisjes vind ik niet altijd even fris allemaal. verder een paar vaatwastabletten want krijg je er vaak ook maar 2 of 3.
Een slot voor de wandelwagen zodat die niet gestolen wordt als je aan het zwemmen bent. Boxkleed zodat de kleine met wat speelgoed even op de grond kan spelen. Zwemluiers superduur in het winkeltje en verplicht in het zwembad van cp. Veel plezier!
babybedje (campingbedje) met matrasje . wij hadden de tummytube mee genomen , baby foon , muziekdoosje ect
Staat altijd standaard in ieder huisje van Centerparcs dus die hoef je niet mee te nemen. Zoals Henkie ook al zei, kruiden, sausjes, broodbeleg, thee, koffie. Maar ook zwemluiers, slot voor de kinderwagen en je pinpas, mocht je iets vergeten zijn dan kan je het altijd nog kopen
Wij hadden de wipper als extraatje mee, heerlijk! En idd, slot voor de kinderwagen in het zwembad, boxkleed, tummytub, warme slaapkleding (is vaak wat kouder in die huisjes). Fijne vakantie!
Wij zijn toevallig 2 weken geleden in een premium cottage geweest op Heijderbos. We hadden een minder luxe cottage en er stond een heel net houten bedje, wat je tevens als box kon gebruiken. Daarnaast stond er ook een hele nette kinderstoel. Om je vraag te beantwoorden: - boodschappen van thuis (winkel daar is ong. 30% duurder als normale supermarkt) - vaatwasblokken, afwasmiddel, keukenrol, toiletpapier en glorixdoekjes (ik neem altijd wc e.d. nog even extra af als we aankomen). - Extra handdoeken en washandjes - slot voor de kinderwagen - zwemluiers - boxkleed/speelgoed - Gezelschapsspellen - DVD'tjes (er staat een flatscreen met DVD speler en aangezien je met een kleine zit, is het wellicht ook fijn als je s'avonds wat te kijken hebt). Er zit trouwens naast de normale zenders ook Film1 op de tv. - Mocht je internet hebben via xs4all neem je inlogcodes mee, want dan kun je gratis internetten anders als je internet zou willen kost het je Euro 18,95 voor een weekend. - Alle toebehoren voor eten en drinken (flessen/lepeltjes e.d.). - Zelf vind ik het ook altijd fijn om een aankleedkussen bij me te hebben. Oh ja..mocht je uit eten willen - Pannekoekenrestaurant viel trouwens heel erg tegen. Grill en buffetrestaurant vonden wij goed te doen.
Wij zijn een keer in centerparcs geweest en het matras in het campingbedje was echt 3x niks.. achteraf spijt dat ik niet een extra matrasje mee had genomen. En verder staat er alles er volgens mij wel
Wij hebben ooit een heel net houten bedje gehad, maar ook wel eens een heel oud vies doorgezakt ding wat niet eens veilig was. Ik neem nu altijd mijn eigen bedje mee!
theedoek, keukendoek, afwasmiddel en afwaskwast voor die kleine dingen die je liever meteen weer schoon hebt. Keukenrol is ook handig. Ow en toiletpapier want je krijgt maar 1 of 2 rollen . Als je je kindje daar in bad wil doen neem dan een tummytub of badje of anti slib matje mee. De badkamers zijn niet handig ingericht.
Als je een twee persoons huisje hebt, dan behoort daar niet standaard een campingbedje in te staan hoor! Dus als ik jou was zou ik die wel meenemen! Of je moet het erbij geboekt hebben.
in de 2 persoons vip huisjes staat volgens mij niet standaard een Kinderbedje en box ... Volgens mij past dat ook niet in 2 persoons huisje
je wilt er wellicht niet aan denken, maar denk aan termometer en paracetamol voor de kleine. onze eerste vakantie werd de kleine meid zo ziek met hoge koorts, dat wij bij de buren een zetpil hebben gevraagd, de winkel was namelijk al gesloten. sindsdien nemen wij altijd een termometer en zetpillen mee, afgelopen week ook op vakantie geweest, en bingo weer hoge koorts gehad!