Zooooo blij!!! Nadat ik al weeeeken kriebels had en mijn vriend het maar spannend hield, heeft hij zondag gezegd dat hij dolgraag een tweede wilt .... Maandag gelijk het spiraaltje eruit, en nu ben ik vanaf dinsdagochtend ongesteld.. Spannend allemaal!! Dit is helemaal nieuw voor ons, want ons dochtertje kwam ongepland! Ze is nu 1 jaar en 9 maanden. Zal wel wat vreemd zijn soms, heb niet echt ervaring met nod dagen, cyclussen, wanneer je heel vruchtbaar zou zijn. Etc..... Wie zijn er nog meer bezig voor een 2e???
Hallo! Ik dacht ik sluit me bij je aan. Wij hebben onlangs ook besloten om voor de tweede te gaan. Ik ben nu met mijn laatste pilstrip bezig (nog anderhalve week) en naar mate die leger raakt, hoe spannender ik het vind. De eerste was bij ons ook niet echt gepland en snel raak, dus ben erg benieuwd hoe het nu gaat, ben wel een beetje bang dat ik te hoge verwachtingen heb met hoe snel het zou lukken en vraag me af hoe ik hier mee om zal gaan, want geduld is nou niet mijn sterkste kant Mijn zoontje is bijna 3 inmiddels. Dus ik zeg: Kom maar op! @ eerised 90: succes!!!
Oh ja en ik houdt me ook niet bezig met cyclussen en NOD en dergelijk, ik zie wel waar het schip strand...
Ik hou me er ook niet mee bezig, heb er geeneens echt verstand van, dusja haha!! Leuk dat je je aansluit hier.. En ik ben daar ook bang voor, omdat ons dochtertje ongepland kwam, dat je miss toch onbewust verwacht dat het niet bijzonder lang duurt ofzo. Ik zeg wel elke keer tegen mezelf, Dees het kan lang duren, het kan lang duren.. Maar toch he! Kan niet wachten.
Jeuj ik heb je toen bij het topic 'tienermoeders' wel eens gezien geloof ik (toen je nog zwanger was) en zag wel eens berichtjes van je dat je dat wou enzo maar nu gaan jullie er dus weer voor! Leuk hoor!! Hoop dat je snel zwanger bent! Wij zitten nu in de 3e ronde en heb volgens mij me ei al gehad (voel dat altijd, tenminste dat denk ik) Wanneer is je nod?
Ja klopt, maar heb daar uiteindelijk niet echt verder gekletst.. Wat leuk dat jullie er alweer voor gaan, je zoontje is nog geen jaar lees ik?? Spannend. Ehm geen flauw idee wanneer mij nod is. Dat is de dag dat je weer ongesteld word toch? Met mijn spiraal was ik 2 weken niet ongesteld, dan weer bijna een week wel, dan weer 2 weken niet blabla. En nu dus maandag spiraal verwijderd en gelijk dinsdag ongesteld. Maar heb geen flauw idee wat mijn cyclus zal zijn.
Oké das wel lastig! Maargoed lekker klussen en dan zie je vanzelf of je misschien wel gelijk zwanger bent Ons zoontje is bijna 11 maanden idd dus wat vlugger als jullie maar das toch ieder voor zich He.. Hopelijk zijn we snel zwanger Vorige ronde was ik er super erg mee bezig en nu eigelijk helemaal niet zo.. Heb wel ovulatietesten gebruikt (en nog) maar daar kan ik ook geen wijs uit als ik de bekijk dus ik heb het wat van me af gezet, hopelijk houd ik het vol tot de testdag
hoi hoi dames wij gaan ook voor een 2e dit word onze eerst ronde vind het erg spanned ben benieuwd hoe lang het duur bij de eerte duurde het 10 maanden met ontpillen er bij maar slikt de pil niet na de zwangerschap ben ik erniet mee aan begonnen
Chantal, ja ik bedoelde het niet negatief hoor! Leuk toch juist.. Met ovulatietesten heb ik ook geen ervaring. Weet er wel iets over, maar geen praktijkervaring. Wanneer kun jij testen? Femke, jij ook al zo snel.. Leuk joh!! Wanneer zijn jullie er voor gegaan? Leek mij stiekem ook leuk, maar goed mijn vriend is doordeweeks altijd van huis, dus heb bewust ietsje langer gewacht, zodat de kleine een beetje zelfstandiger is .. En hopelijk gebeurt het snel, want wil het verschil ook niet té groot natuurlijk. Maar goed, de natuur zal hopelijk snel zelf zijn werk doen. Maar niks zo onzeker als zwangerschappen e.d. Klopt, ik ben van 1990 ja, ben nu 21 (van maart ben ik).. Was 18 toen ik ontdekte zwanger te zijn, 19 bij de bevalling.
Hoi, wij gaan ook voor de 2e! Dit is onze eerste ronde. We hebben er maanden op gewacht gewoon weg omdat ik er nog geen gevoel bij had. Nu zijn eindelijk de kriebels er. Ik mag over 2 weken al testen...
eerised wij gaan er sinds deze week voor en wij gaan zo snel omdat we het leeftijds verschil niet zo groot willen maar dat is ons idee ieder voor zich het is allemaal er spanned hoop dat we allemaal snel zwanger zijn
Ik slik de pil dus nog anderhalve week en dan de menstruatie week... Vanaf de week van 18 juli kunnen wij dus gaan proberen! Ik moet dus nog even geduld hebben.... Spannend allemaal hoor, hoop hier wat positieve streepjes te zien te krijgen, waaronder die van mij
Ik ben trouwens ook een redelijk nitwit met ovulatietesten. Gaan jullie deze gebruiken? Ik voel mijn eisprong erg goed, dus ik wil het eerst zonder gaan proberen.
Ik ga niets daarmee doen, dat kan altijd nog mocht het toch niet zo snel gaan als je zou willen Ik wil het eerst gewoon afwachten en zien wat het ons brengt
wij gaan geen ovulatietesten gebruiken het is bij de eertse zonder gelukt dus wil het even de tijd geven als het echt niet lukt met een jaar dan ga ik ze wel gebruiken
Ik ben van januari, heb toen in april 2009 een mk gehad was in november2009 uitgeteld toen dus dan liepen we best dicht bij mekaar maargoed dat heeft niet goed mogen gaan.. Dat was toen ook niet 'gepland' maargoed dan rakel je iets op hè.. Hopelijk is het snel raak bij jullie! Wel slim dat je toch ietsje lager hebt gewacht omdat je vriend veel door de weeks van huis is! Dan heb je straks toch meer je handen vrij hè! Werk je zelf ook?
Cupido, wat leuk dat jullie er nu voor gaan!! En al over 2 weken testen.. Ik denk het niet de eerste maanden, miss daarna. Kan toch niet meer als mijn best doen, en ga 'het' niet doen omdat ik dan eventueel erg vruchtbaar ben ofzo. Mijn vriend is toch alleen maar in het weekend thuis, dus dan is de frequentie sowieso hoog, en doordeweeks hebben we pech .. Femke, ja super tof toch?? Bij ons is het verschil minimaal 2.5.. En dan moet het dus snel lukken ! Eerder had mijn vriend nog geen behoefte, ik had al weeeeeeeken kriebels. Wonderbaby, ja.. Ik zie het om me heen, waar kinderen nog geen 2 jaar schelen, en dat is toch al pittig hoor, en dan als je vent nog is van huis is doordeweeks! Zo'n 2.5/3 jaar gaat dan voor mijn gevoel net ietsje beter. Ik ben wel huismama dat scheelt, al is het ook wel eens heavy om juist alle dagen mama te zijn en de avonden ook alleen. Kom de dagen wel prima door hoor, dan daar, dan dit en zus, dan weer die op visite etc. Maar pittig wordt het toch wel met 2 kiddies, en dan ook nog is een dochtertje die slechthorend is waarvoor je elke 2 weken gezinsbegeleiding hebt, straks logopedie hier, logopedie in het zh en gehoortesten etc in het ZH.. En dan nog hoortoestel-gewenning. Maaaar ik zeg altijd maar, dubbel zoveel liefde