Wachtbankje maart/april '10

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey hey meiden :)
    Wie wil er met mij plaats nemen op t wachtbankje van de komende maand :)?

Ik zelf heb mn NOD denk ik ergens rond de 8e van april!

Niet echte klachten hier... gisteren eergisteren en de ag daarvoor wat rose verlies gehad... maar omdat ik niet meer temp en geen ovu testjes doe weet ik niet of t een eisprong of een innesteling of iets anders is geweest :)....
    Verder... gisteren naar Mary Poppins geweest.... en zo ongeveer bij elk liedje zitten huilen omdat ik t zo mooi vond haha en bij een musical is dat vrij veel :p... ik ben wel emotioneel aangelegd... maar zo erg toch ook weer niet :)

Ach we wachten wel af en ik zou t gezellig vinden als ik met meerdere meiden kan wachten :)

2. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Mijn NOD is denk ik 11 april, dus wacht graag samen met jou op het wachtbankje:D

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik wacht graag mee! Ik denk dat mijn NOD over 2 weken is dus dat is dan tussen 9 en 12 april (onregelmatige cyclus). Ik ga 7 april naar Marry Poppins met me mam dus ben heel beniewd heb er veel zin in.

Zie trouwens dat je met clomid bezig bent. Zo ben ik de eerste keer zwanger geworden (met temp bijhouden etc. :x) proberen het nu eerst tijd zonder al dat gedoe te doen, mijn wens is nog altijd spontaan zwanger te worden haha.

4. Flippo123

@Saskia: Gezellig!!!

@Tonneke: die onregelmatige cyclussen ken ik :p vandaag idd de clomid :)... ach we zien wel waar t schip strand! Hoeveel maal heb je clomid moeten gebruiken en in welke sterkten?
    De 50mg sloeg niet aan bij me vandaar de 100mg... die sloeg wel aan :) zit mn in mn 2e ronde 100mg... ben benieuwd of t weer even goed zn werk doet :) (ben nog niet onder controle voor folikel metingen dus weet t niet:), dat komt volgende ronde pas)....

Oke... het lijstje:

8 april: Flippo123
    10 april: Tonneke
    11 april: Saskia33

5. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

50 mg sloeg wel aan en ben de tweede ronde zwanger geworden ;) nu vind je het zeker helemaal spannend haha?

6. Flippo123

haha nou weetje... sinds deze ronde heb ik echt zoiets van.... we zien wel waar t schip strand :)... vind t natuurlijk wel spannend :) als ik zeg dat ik dat niet vind lieg ik :)
    Maar goed :) we zien t wel :p
    Ergens hoop ik t natuurlijk wel :p

7. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    ik wacht ook mee maar nog maar heel kort dan... hoop dat dat ook mag

groetjes

8. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hi,

Ik zit al een tijdje hahaha maar ik kom gezellig bij jullie zitten;)

9. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gezellig! Ik moet ook nog even wachten... ik geloof dat mijn banner niet helemaal klopt(niet meer aangepast na ei) dus mijn NOD is wat later dan dat de banner aangeeft... maar goed.. nog geen klachten hier.

10. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Mijn NOD is 5 april maar in de avond gok ik. Ik ben aan de clomid en heb zoals het eruit ziet vorige week maandag avond mijn eisprong gehad. Ben een klein beetje misselijk en last van mijn maag ook al een x aantal dagen veel gevoeligere tepels dan normaal. Misschien is het gelukt maar misschien ook niet. Who knows?

11. Demi30

Demi30 Lid

2 mrt 2010
    17
    0
    0
    8 april: Flippo123, Demi30

Ik schuif ook weer lekker aan deze maand :)
    Ik ben maar even zo vrij geweest om mezelf aan het lijstje toe te voegen.

Suc6 allemaal!!!

12. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me ook voor het wachtbankje ;)

mijn NOD is 9 april, maar volgens mij is mijn banner 1 dag later.

Heb wat kleine steekjes in mijn lies gevoeld, maar of dat iets heeft te betekenen weet ik (nog) niet.

Vinden jullie ook niet dat het allemaal veel te lang duurt? :) ik heb een test in huis en ik moet me echt inhouden om het niet alvast te proberen....

13. maesther

maesther Lid

25 mrt 2010
    24
    0
    0
    Hallo,

Ik meld me ook aan voor het wachtbankje, mijn nod is a.s. vrijdag...

Groetjes

14. Demi30

Demi30 Lid

2 mrt 2010
    17
    0
    0
    Heey dames,

Ik vind deze maand wel erg spannend hoor... We hebben volgens mij op hele goede dagen geklust :D...Ik voel mijn ei heel goed aankomen dus lekker klussen :p en ik had afgelopen zaterdag vruchtbaar slijm en we hebben ook toen dus even flink ons best gedaan...
    Normaal heb ik na mij eisprong weinig klachten.. maar nu heb ik zo´n moe-achtig gevoel in mijn onderrug en een soort van lichte menstruatiepijn. Verder geen klachten en voel me uitstekend. Nou hoop ik dat dit goede tekens zijn natuurlijk maar is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Liefs,

Demi30

15. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hallo
    Ik sluit mij ook maar even aan. Ik zit op dag 19 vandaag en heb volgens mijn templijst nog geen eisprong gehad. Mijn cyclus is meestal ook wat langer en onregelmatig. Ik gok dat mijn NOD ergens op 15 april ligt maar heb niet precies een idee.
    Fijn om te horen flippo dat het goed met je gaat. had al een tijd niets van je gehoord.
    Zelf ben ik momenteel ook rustig, ben ook niet meer dagelijks hier te vinden, werd helemaal gek van mezelf. Heb nu zoiets van komt wel, (al zeg ik het zelf). Mijn vriend is gelukkig een grote steun voor mij.
    Iedereen heel veel succes op het wachtbankje en hopelijk zijn er een aantal van ons (lees allemaal) hierna klaar met wachten.
    groetjes

16. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    1 april: Black Angel
    2 april: maesther
    9 april: Maryam86
    15 april: Supernurse

17. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    5 april: PBA
    15 april: Supernurse

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Is er nog een plaatsje vrij op het bankje?:D
    Ik heb (vermoedelijk) mijn NOD pas op 17 April maar ik vind het wel leuk om mee te kletsen!

19. Janneke86

Janneke86 Nieuw lid

28 mrt 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom ook op het wachtbankje hoor.. NOD 10 april ongeveer..
    Nu pas tweede ronde.. wachten in het zonnetje met een bakkie thee :)

20. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    5 april: PBA
    10 april: Tonneke, janneke86